Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunder Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zien er wel goedkoop uit zeg had wel wat meer verwacht
    Ga ze toch proberen ben er wel benieuwd naar

    Comment


      #17
      Toch vreemd dat er eerst een productie foto was van letterlijk asianthunders op een stokje en dat ze er nu toch best wel anders uit zijn. Wel leuk om te proberen.
      conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

      Comment


        #18
        In de folders staan toch echt asians op een stokje.
        Een dummy is ook maar een dummy, en GBV is er niet vies van om om één product verschillende labels te plakken

        Comment


          #19
          Filmpje
          http://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwerk-winkel/asian-budget/asian-thunder-cake-25-shots/1390 Asian ThunderBestel je vuurwerk online op http://www.bestelvuurwer...


          __________________
          EdesekruitTuig
          :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

          Comment


            #20
            Ik neem zeker `1 pakje mee om te testen en te filmen!

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laatst aangepast door Stefan Works; 3 December 2010, 11:00.
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #21
              Ziet er echt goed uit. Zeker voor die prijs!

              Comment


                #22
                Hmm eboyvuurwerk, hoe kom jij aan dat pak Asian Thunder Rockets voor jouw filmpje? Ergens van de vrachtwagen gevallen zeker...
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #23
                  Kijk naar degene die de film gepost heeft, bestelvuurwerk namelijk
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #24
                    Demo Asian Thunder
                    Spoel door naar 1:40 voor de uitwerking

                    Comment


                      #25
                      Hier is de film dan, dit is voor mij een topper.
                      Een goede fluit en een knal die volgens mij niet onder doet voor de Extreme Bang Rocket

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #26
                        Dat boeket is echt bruut zeg. Ik ben niet naar de GBV dealer geweest omdat het vuurwerk daar gewoon weg niet geweldig is. Maar deze zijn niet verkeed. Hmmm een pakketje kopen komende dagen kan nog best.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                          Dat boeket is echt bruut zeg. Ik ben niet naar de GBV dealer geweest omdat het vuurwerk daar gewoon weg niet geweldig is. Maar deze zijn niet verkeed. Hmmm een pakketje kopen komende dagen kan nog best.
                          Let wel op dat er verschillende boeketten zijn. Als het goed is 6 verschillende.

                          Comment


                            #28
                            Klinkt ook als een goede knal, goede fluit ook...dubbel zo duur als de Tolle Lola's/Silver Thunders, maar zo te horen en zien ook betere kwaliteit. Iemand ze zelf al getest en dus uitspraak over de knal?

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              Klinkt ook als een goede knal, goede fluit ook...dubbel zo duur als de Tolle Lola's/Silver Thunders, maar zo te horen en zien ook betere kwaliteit. Iemand ze zelf al getest en dus uitspraak over de knal?
                              Ik heb deze vanavond 2 keer afgestoken (helaas geen filmpje). Knal is erg goed, fluit is lekker rauw en het boeket is voor zo'n pijl goed te noemen. Kortom, voor deze prijs goeie pijlen.
                              Groeten

                              Comment


                                #30
                                Heb vanavond nog 2 pakjes gehaald worden bewaard voor den avond om het boeketje ook mooi te zien

                                Comment

                                Working...
                                X