Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschillende Pijlenassortimenten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Verschillende Pijlenassortimenten

    kanton katan prijs €12,50

    shantou €17,50

    putian €35,00

    xiamen €25,00





    Laatst aangepast door Torrr; 13 February 2014, 12:08.

    #2
    Kanton
    10 Pijlen
    Adviesprijs €13,95

    Shantou
    8 Pijlen
    Adviesprijs €19,95

    Putian
    20 Pijlen
    Adviesprijs €36,95

    Xiamen
    13 Pijlen
    Adviesprijs €24,95

    Comment


      #3
      Prachtige Katan- prijzen weer. Hopelijk presteren de pijlen ook goed. Waren de no- name pijlen voorbeelden hiervan?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Reacties Bekijk bericht
        Kanton
        10 Pijlen
        Adviesprijs €13,95

        Shantou
        8 Pijlen
        Adviesprijs €19,95

        Putian
        20 Pijlen
        Adviesprijs €36,95

        Xiamen
        13 Pijlen
        Adviesprijs €24,95
        kanton katan prijs €12,50

        shantou €17,50

        putian €35,00

        xiamen €25,00



        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Prachtige Katan- prijzen weer. Hopelijk presteren de pijlen ook goed. Waren de no- name pijlen voorbeelden hiervan?
          Waarschijnlijk zijn het van die niet knallende pijlen, die hun bolletjes alleenmaar laten vallen..

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Reacties Bekijk bericht
            Waarschijnlijk zijn het van die niet knallende pijlen, die hun bolletjes alleenmaar laten vallen..

            Tuurlijk! Duurder is altijd beter.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door tiele87 Bekijk bericht
              Tuurlijk! Duurder is altijd beter.
              Niet altijd, en dat heb ik niet gezegt.
              Kijk naar steelhawks.
              10 Stuks, 15 euro, en geweldige kwaliteit.
              En daarbij DACHT ik het alleenmaar!

              Comment


                #8
                Dit zijn echt wel goede pijlen! Dat garandeer ik je!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
                  Dit zijn echt wel goede pijlen! Dat garandeer ik je!
                  Ik moet hier een beetje van griniken Sorry hoor, maar écht geloofwaardig komt het niet over
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                    Ik moet hier een beetje van griniken Sorry hoor, maar écht geloofwaardig komt het niet over
                    Waarom zou hij hier glashard lopen liegen? Denk niet dat katan dat kan gebruiken als blijkt dat het dit jaar weer bonje is met de producten.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      #11
                      Denk inderdaad dat het nu wel goed zit met de pijlen.
                      Ze hebben geleerd van voorgaande jaren denk aangezien ze de nieuwe filmpjes alleen van zelf geschoten cake's etc. laten zien en niet die uit china.
                      Weet dat de no-names soort proef waren en deze nieuwe zullen denk ik dus ook niet meer zomaar naar beneden vallen, hoop wel dat de effecten overeen komen want die waren wel super.
                      Maar of je een product wel of niet koopt is nog altijd je eigen keus.
                      Denk dat er bij mij een shantou en xiamen komt plus nog veel meer china label

                      Comment


                        #12
                        Heb bij wijze van proef de Putian besteld omdat deze maarliefst 7 x 45 grams pijlen heeft :-).

                        Verder met de objectieve mening tot zover:
                        Leuke verpakking, echter 't plastic was erg vies/stoffig/smerig.
                        Stokjes van de pijlen zijn erg dun en voelen gammel aan, en zo eigenlijk elke pijl. 1 van de koppen van de "45" grammers viel er gewoon af, toen ik m uit de zak haalde (de kruitlading was ook van de stijgmotor afgebroken, deze dus maar weggepleurt)
                        Ik hoop dat dit 't enige is en de gammelheid van 't pakket geen invloed heeft op 't luchteffect. Na oud & nieuw zal ik verdere bevindingen posten.

                        Comment


                          #13
                          45 gram? mag toch maar 40 gram zitten in nederlandse pijlen of heb ik het nu verkeerd?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door hindoerol Bekijk bericht
                            45 gram? mag toch maar 40 gram zitten in nederlandse pijlen of heb ik het nu verkeerd?
                            Dat heb je helemaal goed idd, dat weten de mensen hier, en ik ook.
                            Begon tegenover de verkoper dat het zo bijzonder was dat er nu eindelijk een pakket was met maarliefst 45 grams pijlen
                            Volgens de verkoper was dit veel beter als die duitse prut met te veel karton enzo.

                            Toch hoop ik stiekem dat de effecten van de pijlen goed zijn, al ben ik bang dat dit tegen beter weten in is.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Herr-V Bekijk bericht
                              Dat heb je helemaal goed idd, dat weten de mensen hier, en ik ook.
                              Begon tegenover de verkoper dat het zo bijzonder was dat er nu eindelijk een pakket was met maarliefst 45 grams pijlen
                              Volgens de verkoper was dit veel beter als die duitse prut met te veel karton enzo.

                              Toch hoop ik stiekem dat de effecten van de pijlen goed zijn, al ben ik bang dat dit tegen beter weten in is.
                              beter dan duits is ook niet zo moeilijk daar zit maar 20gram in de pijlen

                              Comment

                              Working...
                              X