Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

China Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Nou dan is hij voor deze prijs nog steeds goed te doen. De normale Thunderking kost 15 euro en heeft 25 schoten. Deze voor dezelfde prijs/ goedkoper met meer schoten. Ik vind het een mooie deal.

    Comment


      #47
      over de prijs hoor je mij ook niet, maar zoals ik al eerder zei, verwacht er niet teveel van

      Comment


        #48
        Je moet inderdaad geen Silver Salute verwachten, maar slecht vond ik de knallen zeker niet! Er zitten er sowieso 4 in het 10 uur project dit jaar.

        Comment


          #49
          Ben hier een filmpje van tegen gekomen, waarbij hij alleen wel per wordt geschoten.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Laatst aangepast door Golddigger; 17 December 2010, 23:31.
          Groeten...:)

          Comment


            #50
            slechts 4 potten afgestoken op dat filmpje...

            komt naar mijn mening overeen met de Thunderking. Best leuk. Voor overdags en in de avond

            Comment


              #51
              Ik blijf erbij dat dit gewoon een lekkere rambak is. Gewoon lekkere knallen, salutes, mooie prijs. Niks mis mee. Doorsnede knalblok denk ik.

              Comment


                #52
                even rekenen heb 2x mc big thunder 200 schoten €119 totaal 1000gr
                8x china thunder 288 schoten €100 totaal 4000gr
                gelukkig heb de mc gekregen
                denk dat anders de keus niet moeilijk was

                Comment


                  #53
                  Net kooien geknipt, 2x een karton heb ik hier achter me staan. Zal zometeen even een foto maken.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
                    even rekenen heb 2x mc big thunder 200 schoten €119 totaal 1000gr
                    8x china thunder 288 schoten €100 totaal 4000gr
                    gelukkig heb de mc gekregen
                    denk dat anders de keus niet moeilijk was
                    Dit klopt alleen niet,zit 240 gram in de china thunder.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                      Dit klopt alleen niet,zit 240 gram in de china thunder.
                      Er zit geen 240 gram in de china thunder maar 118.8 gram, dit staat tevens ook op de verpakking als je effe gaat kijken . Dit is ook meer realistisch als je denkt aan de silver salute die ook 240 gram heeft met hardere knallen en nog mines erbij

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie_24 Bekijk bericht
                        Er zit geen 240 gram in de china thunder maar 118.8 gram, dit staat tevens ook op de verpakking als je effe gaat kijken . Dit is ook meer realistisch als je denkt aan de silver salute die ook 240 gram heeft met hardere knallen en nog mines erbij
                        Het gaat er mij meer om dat ze zeggen dat het een 500 grammer is,terwijl dit dus helemaal niet zo is.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #57
                          vond het ook niet echt een topper. leuk voor overdag maar verder ook niet

                          Comment


                            #58
                            de minste van de knalcakes die ik had. zou hem niet nog eens kopen
                            https://youtube.com/c/EindjePyro

                            Comment


                              #59
                              Ik vond het een redelijke knalcake, niet bijzonder hard (gewoon doorsnee), eigenlijk ook niet de adviesprijs waard, maar 12 stuks tegelijk, klinkt toch best wel lekker

                              Comment


                                #60
                                Had deze ook 4 keer in een project verwerkt,klinkt best lekker voor die prijs.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X