Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 123 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 1839
  1. #31
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Gewoon de standaart 18x55 geloof ik lens die bij de body zit en een groothoeklens voor de show foto's

  2. #32
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Klopt maar ik hoor van iedereen dat de standaardlens niet zo'n topper is, en ik die beter kan verkopen voor een betere, maar dan weet ik niet wat voor lens ik zou moeten kopen. Ben niet van plan om veel geld weg te leggen.

    Maar ben ook nog aan het twijfelen tussen een HDD camcorder en dan de EOS 350D DSR camera.

  3. #33
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Daar kan je gelijk in hebben heb ik ook us gehoord maar zou weer verholpen zijn kijk anders op http://gathering.tweakers.net daar is erg veel info te vinden

  4. #34
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland Bekijk bericht
    Klopt maar ik hoor van iedereen dat de standaardlens niet zo'n topper is, en ik die beter kan verkopen voor een betere, maar dan weet ik niet wat voor lens ik zou moeten kopen. Ben niet van plan om veel geld weg te leggen.

    Maar ben ook nog aan het twijfelen tussen een HDD camcorder en dan de EOS 350D DSR camera.
    Als je een HD camcorder wilt aanscaffen zou ik je er eentje van Canon willen aanraden, die heb ja al voor rond de 1000 euro
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Locatie
    Apeldoorn (Gld)
    Berichten
    701
    Thanks
    351
    99 waarderingen in 46 posts
    Redbaron en Canon = niet te scheiden.
    Ik vind zelf Jack dat jouw videobeelden vaak de effecten niet goed weergeeft. Veel te vaag. In de zin van geen heldere weergave. De effecten zie je haast niet (lees niet altijd, maar viel me zeer op bij de film van Japantag). Ik heb daarintegen met mijn Sony nog nooit last van gehad.
    En ik vind ook dat de Canon te veel naar groen neigt.
    Je kan zeggen wat je wil, maar Sony is minimaal net zo goed als Canon.
    De camera die Sont heeft is ook een Sony en vind deze zeker het geld waard, wanneer je de resultaten ziet.

  6. #36
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
    Redbaron en Canon = niet te scheiden.
    Ik vind zelf Jack dat jouw videobeelden vaak de effecten niet goed weergeeft. Veel te vaag. In de zin van geen heldere weergave. De effecten zie je haast niet (lees niet altijd, maar viel me zeer op bij de film van Japantag). Ik heb daarintegen met mijn Sony nog nooit last van gehad.
    En ik vind ook dat de Canon te veel naar groen neigt.
    Je kan zeggen wat je wil, maar Sony is minimaal net zo goed als Canon.
    De camera die Sont heeft is ook een Sony en vind deze zeker het geld waard, wanneer je de resultaten ziet.
    Ik hou van heldere felle kleuren ( je bent overigens de eerste die opmerkt dat de effecten niet goed weer geeft, kan er zelf niets aan ondekken wat evt vaag is, als er al wat vaag is, ligt dat waarschijnlijk aan de compressie).

    Het spijt me, maar sony is er nog steeds niet ingeslaagd (of het ligt aan degene die filmt, maar dat betwijfel ik) om kleuren zoals rood goed weer te geven, dat neigt of naar roze of koud rood, of naar oranje, afhankelijk van de wit balans die je gebruikt. rood moet rood zijn, en groen groen, niet roze, oranje of in geval van groen flets groen
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 4 juni 2007 om 23:39
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Op onderstaande Engelstalige website wordt ook nog eens uitgelegd hoe je mooie foto,s van vuurwerk kan maken.


    http://digital-photography-school.co...aph-fireworks/

  8. #38
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreakJobje Bekijk bericht
    Tot nu toe Maakte ik al mijn vuurwerkfotos en filmpjes met een Canon Powershot A510



    Maar sinds 2 maanden heb ik mijn Camerasetje na meer dan een jaar sparen uitgebreid met een Canon Eos 400d incl. BG, 18-55 en 55-200 kitlenzen

    Hoe bevalt die spiegelreflex camera? En weet jij of er een (tele) lens van een analoge canon spiegelreflex (EOS 500 volgens mij) op past?

    Of mischien weet iemand anders het antwoord op mijn bovenstaande vraag?!

    Ben druk aan het rond kijken voor een goede camera, maar weet nog niet of ik een spiegelreflex of een digitale moet kiezen...

  9. #39
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeKo Bekijk bericht
    Hoe bevalt die spiegelreflex camera? En weet jij of er een (tele) lens van een analoge canon spiegelreflex (EOS 500 volgens mij) op past?

    Of mischien weet iemand anders het antwoord op mijn bovenstaande vraag?!

    Ben druk aan het rond kijken voor een goede camera, maar weet nog niet of ik een spiegelreflex of een digitale moet kiezen...
    als hij dezelfde fitting maat heeft misschien wel.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Locatie
    midden nederland
    Berichten
    281
    Thanks
    29
    84 waarderingen in 21 posts
    Ik ben het niet met alles eens wat RED BARON verteld.
    Want: Vertikale strepen krijg je niet als je je lens te ver open laat staan maar krijg je als je met de verkeerde CCD chips filmt.
    SD is helemaal niet slechter als dat afkomstig is van HD.
    Dit is namelijk nog altijd beter als gewoon 3CCD.
    Waarom, nou door de lichtgevoeligheid van een HD cam loop je zo i zo al stappen voor op gewoon 3CCD.
    En terug zetten naar SD... ja dat is minder Als HD maar Nooit minder dan 3 CCD.
    Het probleem is alleen dat je je cam moet gebruiken om je materiaal in te laden en een stappenmotertje van een cam gaat niet zo lang mee.
    Dan is het beter om een DV, DV-CAM cq HD deck aan te schaffen omdat dit loopwerk wel bestemd is tegen lange draai uren en heen en weer spoelen.

    Dan is het HD monteren helemaal niet zo duur, als je NIETS heb dus geen pc helemaal niets kan je voor 1400 euro klaar zijn voor hard en software en de pc zal niet meer kosten als het zelfde bedrag.

    Dan een blueray dvd brander in je speler en een blaupunkt blueray player en je heb HD op je flat screen.

    Het begrip duur is inderdaad duur als je graag met een cam van 500 eurie wil gaan filmen.
    Maar als je tussen de 4 en 5000 eurie uit kan geven voor een Gecomprimeerde HD cam, (want alles tot 10.000 euro zijn gecomprimeerde HD cams) dan lijkt mij dat je voor het zelfde bedrag van 5000 euro ook niet moeilijk moet doen om het te kunnen monteren en weer te kunnen geven.

    Het wordt een heel ander verhaal als je full HD gaat draaien.
    Want om dat te kunnen monteren heb je inderdaad een behoorlijke bankrekening nodig wil je dit goed af kunnen ronden.

    Nu zegt RED dat het zijn specialiteit is om te filmen, dat klopt in dit gedeelte als je je bij je leest houd.
    Wanneer je er een specialiteit van wil maken in de pro branche, zal je nog iets meer kennis eigen moeten hebben.
    maar een elk begin is een goed begin.

    Het ligt er alleen aan wat je nu eenmaal maximaal uit wil geven.
    Groetjes Giron
    Laatst gewijzigd door Giron; 20 juni 2007 om 08:25

  11. #41
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    Ik kwam deze Filmcamera van Sony tegen voor 244.- te koop bij Mediamarkt nu is mij vraag is het wel een goede aankoop

    hier de link
    http://www.kieskeurig.nl/product/32F...6500318D45.htm

  12. #42
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Standaart 1 ccd camcorder bijna de zelfde als in de vraag en aanbod op[ de site die ik tekoop aanbied ;)

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.896
    Thanks
    401
    439 waarderingen in 202 posts

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
    Ik kwam deze Filmcamera van Sony tegen voor 244.- te koop bij Mediamarkt nu is mij vraag is het wel een goede aankoop

    hier de link
    http://www.kieskeurig.nl/product/32F...6500318D45.htm
    uhm de sony dcr-hc27e

    ik heb ervaring met de dcr-hc23e en ik mag zeggen ben blij dat ik van sony af ben.. want met sony dcr-hc serie (met carl zeis lensen) kan je vuurwerk niet echt geweldig filmen.

    ik heb zelf panasonic e-cam nv-gs80 (nog niet uitgeprobeerd bij vuurwerkshow) maar die kan ik je wel beter aanraden die is te krijgen voor €289,- bij bol.com

    met ingebouwde tele lens & groothoek (breedbeeld) je kan op 2 maten filmen groot beeld en breed beeld (groot beeld heeft 400k pixels - breedbeeld heeft 540k pixels)

    verder sony dcr-hc serie is niet aan te raden voor vuurwerk.

    Pyromaniac has spoken

  14. #44
    VWC-Lid Pyro-rola's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Berichten
    450
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 5 posts
    Ik heb nu ook de Panasonic E-CAM NV-GS80 Besteld bij Bol.com.

    Ben benieuwd hoe die bij vuurwerkshow filmt.

    Aangezien de kwaliteit van het filmen buiten goed is (heb ik al filmpje van gezien)

    Zal het bij een VW Show ook wel mooi zijn.

    13 & 14 Juli ga ik 2 Show in Frankrijk filmen dus dan zullen we het Resultaat wel op Crazy-Fireworks.com wel zien!

    Gr

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    wie kan mij helpen met de keuze van een goede video camera, ik zit namelijk te twijfelen tussen deze 2:

    - panasonic nv-gs320
    - panasonic nv-gs500

    bijde een 3ccd camera en ben al aan het vergelijken geweest. maar het prijs verschil doet het hem dus want de 500 is 350 euro duurder dus ik wil eigenlijk weten of deze egt zoveel beter is als de 320 kwa kwaliteit want wil er tog wel weer een flinke tijd mee uit de weg kunnen, heb nu een sony digital8 cam van een jaar of 6 oud.

    wie kan me helpen met een keuze?

    groetjes kevin

Pagina 3 van 123 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •