Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Sky

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    zeer goede fontein! Komt ook behoorlijk hoog!
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #17
      Ik heb deze ook gehad. Ik koop hem dit jaar weer.
      Gelukkig 2024!

      Comment


        #18
        Vraagje: Zijn de vulcans hetzelfde product? Ik kom er namelijk net achter dat ik vulcan's heb gehad i.p.v. Crackling sky's

        Comment


          #19
          Dit is echt n supergoede fontein. Ik twijfelde eerst of ik hem zou kopen omdat ik dacht dat hij tegen zou vallen! Maar het blijkt een superfontein te zijn. Erg brede crackling en hij gaat nog best hoog voor NL begrippen! Ik had er dit jaar 2, maar ik ga er volgend jaar meer halen! Topproduct, ik plaats later nog wel een filmpje ervan

          Comment


            #20
            Sodeknetters wat n goede fontein

            Comment


              #21
              Dit was inderdaad een top fontijn. Grote en felle crackling! Voor degenen die hem willen zijn, kijk mijn show daar staan er op het begin 4 te shinen!
              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

              Comment


                #22
                Had deze ook 4x, bijna geen betere fontein te krijgen voor deze prijs!
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #23
                  Prachtige fontein! Zeer harde crackling die best hoog komt ook nog.

                  Ik vind deze samen met de titanium vulcano tot de beste in NL horen!

                  Comment


                    #24
                    Waar is deze gebleven? Ik zie ze op de site van vwt niet meer staan..
                    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                    Comment


                      #25
                      Deze zijn uit het assortiment van visie
                      www.rowyvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26
                        Ik kwam er pardoes nog één tegen in de schuur. Deze dingen presteerde inderdaad heel goed hoewel ze niet allemaal even goed waren. Heb er aardig wat afgestoken de afgelopen jaren. Waren ook hier vaste prik in het assortiment. Jammer dat ze eruit gaan.

                        Comment


                          #27
                          Laatste exemplaar ook afgestoken tijdens de jaarwisseling. Blijf een felle fontein met heel veel crackling. Verlichtte de straat goed, kort maar krachtig!

                          Comment


                            #28
                            Blijft een mooi ding. Een aantal aangeschaft bij vuurwerktotaal voor €1 per stuk. Kort maar krachtig. Hou hier rekening mee als je ze afsteekt, zorg voor genoeg ruimte.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door darkboy33 Bekijk bericht
                              Blijft een mooi ding. Een aantal aangeschaft bij vuurwerktotaal voor €1 per stuk. Kort maar krachtig. Hou hier rekening mee als je ze afsteekt, zorg voor genoeg ruimte.
                              Precies, had hem een paar meter van het raam afgezet maar scheelde weinig of het zat er alsnog tegenaan. Voor 1 euro toch wel een lomp fonteintje
                              Ik heb een kort lontje.......

                              Comment


                                #30
                                Mooi ding! Zeker voor een freak prijs. Gaat aardig hoog en inderdaad kort maar krachtig.

                                Comment

                                Working...
                                X