Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woede

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Geluid opgenomen met een aardappel?

    Wel een toffe combinatie goud met blauw, heb je een groot aantal producten kunnen bedenken om mee te nemen in je show. Tof idee. Goed uitgewerkt ook.

    Comment


      Wow, Goed in elkaar gezet en getimed met die Vette Marja's, Vast Fortunes en Woede!
      Geluid in filmpje is beetje kudt, maar de bedoeling is duidelijk. Mooi project!

      Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
      In mijn goud-blauw project heb ik de Woede ook gebruikt als afsluiter.
      Wat een geweld zeg, dit jaar hopelijk keer 3 als finale!!!

      Filmpje:

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Geluid opgenomen met een aardappel?

        Wel een toffe combinatie goud met blauw, heb je een groot aantal producten kunnen bedenken om mee te nemen in je show. Tof idee. Goed uitgewerkt ook.
        Nee met een koekblik... Dit jaar maar eens sparen voor een echte camera. Maar ik moet zeggen met zo'n hoofdcamera heb je wel je handen vrij en beleef je het vuurwerk beter dan door zo'n klein k*t schermpje... En helaas hebben we niet allemaal een vriendin die wil filmen of met een camera om kan gaan

        Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
        Wow, Goed in elkaar gezet en getimed met die Vette Marja's, Vast Fortunes en Woede!
        Geluid in filmpje is beetje kudt, maar de bedoeling is duidelijk. Mooi project!
        Ik vond het zelf ook zeer geslaagd... Iedereen was erg onder de indruk van vooral de Woede. Check ook mijn Zilver project in het Hoogmoed topic... iets te lange pauze voor de Silver Willow, maar verder ook erg geslaagd al zeg ik het zelf

        Comment


          Hier nog een (demo?)filmpjes van Extremeride. Vermoedelijk bij dezelfde demo gefilmd als buldog.

          Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 12:36.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            hij blijft super die pot wat een geweld

            Comment


              De nieuwe productie is helaas erg slecht, zie de film van hutter van de demo van Lopik...



              Bijna aan het einde (7:24) komt die voorbij en volgens mij zijn het er nog meer dan 1 ook...

              Helaas heb ik ook een nieuwe meegekregen, had toch gehoopt nog een oude te krijgen.

              Comment


                Ik was er niet bij in Lopik, dus ik heb de finale en demo niet gezien. Ik ken dan ook de schietlijst niet. Maar het zo goed kunnen dat je daar niet de Woede ziet, maar de Brute van de Forbidden Love lijn. Een vergelijkbaar effect als de Woede, maar dan iets kleiner geloof ik. Om te concluderen dat de nieuwe versie slechter is dan de oude, gebaseerd op één onduidelijk filmpje zonder verdere kennis, vind ik té voorbarig.

                De Woede is dit jaar geproduceerd door dezelfde fabriek als in 2010. In 2011 kwam de Woede van een andere fabriek, die mogelijkerwijs een iets andere (mindere?) kwaliteit produceerde. In 2012 is de Woede niet geproduceerd/geïmporteerd.
                Ik heb persoonlijk nog nooit variatie gehad van Marijn producten in de productiejaren, MITS de fabriek maar hetzelfde was. Ik heb er daarom ook het volste vertrouwen in dat de 2013 versie identiek zal zijn aan de 2010 versie (maar anders dan de 2011 versie).
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  Tja, Gerrit heeft zelf via de mail aangegeven dat het de Woede was in de finale, eerst per 3 en daarna per 5 dus.... dan weet ik het ook niet.

                  Comment


                    Zaten er een paar in de finale van de demo bij Kanonslag vanavond. De lancering en de burst is echt indrukwekkend en uniek! Het effect zelf valt dan ietsje tegen, hoewel ik moet zeggen dat zelfs met harde wind vanavond het goud wel even bleef dwarrelen.

                    Comment


                      Op 15:43 zie je er 1 geschoten worden. Daarvoor ook een aantal, maar dan zitten ze door andere cakes heen. Film is van Vuurwerkcrew MJB

                      Comment


                        Had er toch weer eens eentje gekocht, puur als afsluiter van de nacht. Deze bak binnen op de tafel gezet, hele avond en nacht gestookt, eindelijk klaar, kom je binnen, gaar van het stoken; owja, WOEDE!
                        Hup, naar buiten, ding in de straat, net lekker rustig en HOPPA! Volgas die bak leeg en de lucht vol goud, buren uiteraard direct weer door het raam kijken wat er gebeurde. Overal hoorde je zooi neer donderen, maar vet is ie en blijft ie!

                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Hij blijft zeker genieten ja, bedankt voor de film Mike.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Woede Straat filmpje

                            Comment

                            Working...
                            X