Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Dit topic is weer geopend nu alle berichten zijn veranderd of verwijderd.

    Het liep hier snel uit de hand, het ging meer over desbetreffend bedrijf dan de show, dit is niet de bedoeling, maar heb dit op aanraden van anderen open gelaten. Het ging de goede kant op, reacties over de show zelf, maar nu werd alles weer op het bedrijf gericht en worden mensen persoonlijk aangevallen.

    Om even duidelijkheid te scheppen, deze site staat open voor meningen, welliswaar gegrond en iedereen mag zijn mening uiten mits dit respectvol naar anderen wordt gedaan. Hier was geen sprake meer van en dus staakten we deze discussie, spijtig dat dit zo moest gebeuren.

    Mocht iemand een discussie willen voeren over een bedrijf zelf is dit geheel mogelijk, maar maak dan een nieuw topic aan. Doe dit ook respectvol en ga geen personen/sites beschuldigen dat ze partij kiezen als dit niet het geval is. Een goede show wordt goed beantwoord, een slechte show slecht, maar meningen kunnen verschillen.

  2. #32
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Heb de film bekeken en moet zeggen dat de filmkwaliteit ondermaats is. Jack, dat had een stuk beter gekund he?

    Mijn mening:
    - over het algemeen een zeer saaie show, te veel zelfde effecten, kleuren en effecten kwamen niet altijd even goed over.
    - indruk is dat de show erg slordig geschoten is.
    - zeker de ruime regelgeving die België tov Nederland slecht benut. Waren nog leden die riepen dat Nederlandse bedrijven niet kunnen schieten bla bla bla, maar ik heb Nederlandse shows gezien die met strengere regels een stuk intressanter waren dan deze show. Dus ik zou wat dat betreft zeggen, gelijke monniken, gelijke kappen. Maar qua mogelijkheden zeer weinig potentieel benut.

    - saluutfinale was wel goed, zoiets zie je in Nederland dan weer niet snel. Maar Nederland heeft dan ook weer strengere regels. Enige punt waarbij ik de Belgische regelgeving tov de Nederlandse dan wel tot zijn recht vind komen.


    Ik zou zelf zeggen of men had een kortere maar intensere show moeten schieten, of men moet een ander bedrijf voortaan laten schieten. Als ik naar een groots aangekondigd vuurwerk zou gaan en ik zou dit te zien krijgen, dan zou ik zeer teleurgesteld zijn geweest.


  3. #33
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Heb de film bekeken en moet zeggen dat de filmkwaliteit ondermaats is. Jack, dat had een stuk beter gekund he?
    wat scheelde eraan dan? filmde niet anders dan anders?
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  4. #34
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Vond het niet zo scherp als anders. En dat zoomen was ik ook niet bepaald gewend.

    Lag dat aan de afstand, plek etc?

  5. #35
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Vond het niet zo scherp als anders. En dat zoomen was ik ook niet bepaald gewend.

    Lag dat aan de afstand, plek etc?
    de afstand tot het klein kaliber (blokken, en die werden er veelste veel gebruikt) was inderdaad heel groot. dus dan ga ik maar inzoomen Als men veel groter (lees normaal) kaliber zou gebruiken, dan had ik minder hoeven inzoomen.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Filmpje: http://www.pyro-reports.com/movie200...ngelabbeek.wmv

    Met dank aan:
    http://www.pyro-reports.com/index.html

    Volgens mij was merendeels blokken en flowerbeds en dit vind ik erg jammer, ondanks dat heb ik wel genoten van het filmpje maar echt geweldig vond ik het niet.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •