Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hels Kabaal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    deze cak voor 12,50 is de moeite waard neem ik aan?

    twijfel nogal namelijk!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Bosman1985 Bekijk bericht
      deze cak voor 12,50 is de moeite waard neem ik aan?

      twijfel nogal namelijk!
      Vind ik wel. Ik zou er echter geen lading van inslaan, maar voor tussendoor zijn één of twee zeker wel vermakelijk. Ik had er ook een paar van afgelopen jaar en hij knalt nog best leuk. Ook het tempo mag er zijn.
      Ik vind het echter geen knalcake om nou veel van in te slaan ofzo. Daarvoor is de "kick factor" veel te laag en dan zijn er betere/hardere alternatieven.

      Hier mijn straatfilmpje van vorig jaar:



      En deze van Pyroguy:

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
        Vind ik wel. Ik zou er echter geen lading van inslaan, maar voor tussendoor zijn één of twee zeker wel vermakelijk. Ik had er ook een paar van afgelopen jaar en hij knalt nog best leuk. Ook het tempo mag er zijn.
        Ik vind het echter geen knalcake om nou veel van in te slaan ofzo. Daarvoor is de "kick factor" veel te laag en dan zijn er betere/hardere alternatieven.



        Hier mijn straatfilmpje van vorig jaar:



        En deze van Pyroguy:

        bedankt voor je reactie..
        wellicht even kijken naar andere alternatieven dan!
        gaat helemaal goed komen!

        Comment


          #19
          Ik vind het goede knallen hoor voor de prijs! Tempo misschien ietswat langzaam maar voor de prijs een leuke knal cake.

          Bij deze nog een video van mijn kant.

          https://www.youtube.com/vuurmetwerk

          Comment


            #20


            voor maar 7,50!!!!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
              Inderdaad ik zag het ook net, dat word doorlonten 3 tegelijk zou nog best interessant kunnen worden!
              When you stand for nothing, you fall for anything.

              Comment


                #22
                Heb er 4 van besteld daar, voor 7,50 kon ik ze niet laten liggen. Allemaal tegelijk geeft vast een hels kabaal

                Comment


                  #23
                  Hier 2 van besteld voor 12,50 elk als ondersteuning van mijn knalfinale. Had eerst Secret Sniper van Rubro daarvoor in de planning maar aangezien die op de demo lekker onduidelijk een paar karton schoten en het ding nóg niet binnen is waardoor ik niet weet wat te verwachten, maar voor deze constante en betrouwbare topper in de uitverkoop gekozen

                  Comment

                  Working...
                  X