Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 68

Discussie: Gelukkig Nieuwjaar

  1. #46
    VWC-Lid PyroPowerZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 april 2009
    Locatie
    Hier :D
    Berichten
    864
    Thanks
    110
    141 waarderingen in 70 posts
    Erg leuk zo'n product!
    Alleen heb ik 2 vraagjes:
    1. Hoe groot is de capaciteit van de mp3? Ik denk geen 2gb of wel?
    2. Ik ben niet zomaar een cake, maar een show op zich. Waar andere uitsluitend vuur spuiten zal ik muziek fluiten. 2.19 minuten lang zal het duren, hierbij zal ik 107 shots afvuren. Ik ben leuk om te krijgen, maar ook om te geven, ieder zal veel plezier Aan mij beleven.

    Mag je gewoon vuurwerk weggeven als particulier?
    Natuurlijk niet buiten de verkoop dagen of aan personen onder de 16 jaar.

    Ik heb hem ook mogen aanschouwen op de demo in Milheeze!
    Door dat hij zo lang duurt geeft het ook een beetje een prof blok effect!

  2. #47
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

  3. #48
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Ik heb het filmpje nog eens bekeken ik begin hem alleen maar beter te vinden. Kijk op 1:00 eens naar die tails, hoe mooi die blijven hangen en naar beneden buigen! Zo zie je ze zelden

  4. #49
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Hier de film + het nummer zoals hij in de winkel te koop zal zijn.
    Op de vorige 2 demo's waar hij werd getoond, werd een sample afgestoken, op deze film zie je de versie die in productie is genomen.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  5. #50
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
    Erg leuk zo'n product!
    Alleen heb ik 2 vraagjes:
    1. Hoe groot is de capaciteit van de mp3? Ik denk geen 2gb of wel?
    2. Ik ben niet zomaar een cake, maar een show op zich. Waar andere uitsluitend vuur spuiten zal ik muziek fluiten. 2.19 minuten lang zal het duren, hierbij zal ik 107 shots afvuren. Ik ben leuk om te krijgen, maar ook om te geven, ieder zal veel plezier Aan mij beleven.

    Mag je gewoon vuurwerk weggeven als particulier?
    Natuurlijk niet buiten de verkoop dagen of aan personen onder de 16 jaar.
    1. Toch wel De MP3 speler is gewoon opnieuw te gebruiken en heeft een capaciteit van 2 GB.
    2. Je mag vuurwerk gewoon cadeau geven. Inderdaad wel alleen tussen 29 en 31 december.

  6. #51
    VWC-Lid PyroPowerZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 april 2009
    Locatie
    Hier :D
    Berichten
    864
    Thanks
    110
    141 waarderingen in 70 posts
    2GB! Het is dat ik een iPhone heb
    Je kunt de MP3 altijd als usb stick gebruiken... bespaart toch weer een tientje.

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Niemand die deze heeft meegemaakt/gefilmd? Ben namelijk wel erg benieuwd hoe de reacties hierop waren van het publiek en of de muziek goed te horen was e.d..

  8. #53
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.544 waarderingen in 2.033 posts
    Wat een duur pruts ding zeg, vind er echt niks aan, niks spectaculairs erin..
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  9. #54
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Wat een duur pruts ding zeg, vind er echt niks aan, niks spectaculairs erin..
    Waarom zou een cake spectaculair moeten zijn? Neem nou een goed uitgevoerde crossette cake, niets spectaculairs aan, maar toch leuk.

    Heb deze cake gekregen van WTV aangezien de schoffies afgekeurd waren, ben er blij mee geweest. De cake schiet in variërende shapes. De tails op het begin fonkelen mooi. De kleine horsetails vallen nogal tegen op film, in de straat branden ze langer door en waren de blinkende tips ook aanweziger. Dan nog de witte tails net voor het eind, ook deze waren stuk voor stuk goed uitegevoerd. De eindmine was ook mooi. Al met al een goed uitgevoerde cake en niet te vergeten een leuk concept. Maar als ik eerlijk moet zijn heb ik het boxje niet aangezet

  10. #55
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.544 waarderingen in 2.033 posts

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
    Waarom zou een cake spectaculair moeten zijn? Neem nou een goed uitgevoerde crossette cake, niets spectaculairs aan, maar toch leuk.

    Heb deze cake gekregen van WTV aangezien de schoffies afgekeurd waren, ben er blij mee geweest. De cake schiet in variërende shapes. De tails op het begin fonkelen mooi. De kleine horsetails vallen nogal tegen op film, in de straat branden ze langer door en waren de blinkende tips ook aanweziger. Dan nog de witte tails net voor het eind, ook deze waren stuk voor stuk goed uitegevoerd. De eindmine was ook mooi. Al met al een goed uitgevoerde cake en niet te vergeten een leuk concept. Maar als ik eerlijk moet zijn heb ik het boxje niet aangezet
    Jij hebt hem gekregen, maar zou je hier dan 60 euro voor gaan betalen? Ik dus echt niet
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  11. #56
    VWC-Lid p-aart-y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 februari 2010
    Locatie
    vestingdriehoek
    Berichten
    167
    Thanks
    37
    20 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
    Heb deze cake gekregen van WTV aangezien de schoffies afgekeurd waren, ben er blij mee geweest. De cake schiet in variërende shapes. De tails op het begin fonkelen mooi. De kleine horsetails vallen nogal tegen op film, in de straat branden ze langer door en waren de blinkende tips ook aanweziger. Dan nog de witte tails net voor het eind, ook deze waren stuk voor stuk goed uitegevoerd. De eindmine was ook mooi. Al met al een goed uitgevoerde cake en niet te vergeten een leuk concept.
    Leuke pot idd. Hij schiet wel erg breed en de buitenste effecten zijn dan ook erg laag. De muziek was niet goed te horen door het omgevings lawaai.
    Ik heb hem een keer geprobeerd maar zal hem niet nog eens nemen.

  12. #57
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Jij hebt hem gekregen, maar zou je hier dan 60 euro voor gaan betalen? Ik dus echt niet
    Heb hem nog nergens voor 60 euro gezien, maar dat kan ook aan mij liggen. Buiten dat om betaal je gewoon voor het concept. Normaal betaal je er 45 euro voor, en dan eventueel nog een korting erover heen. Voor dat geld vind ik het gewoon een goed uitgewerkte cake met een effect die ik nog niet eerder ben tegen gekomen. Voor innovatie (waar WTV gelukkig veel mee bezig is) kwaliteit (meestal heeft WTV een goede en constante kwaliteit) en fanshape betaal je gewoon wat extra..
    Laatst gewijzigd door Sunseeker; 15 januari 2011 om 23:58

  13. #58
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Heb hem ook gekocht en afgestoken mét muziek erbij natuurlijk, film komt pas eind dit jaar.
    Het concept van de cake is wel wat de cake maakt, met die gedachte heb ik hem dan ook gekocht.

    De muziek kon je goed horen, al mag ie harder, wij staken hem pas af toen het relatief rustig was, met de volle drukte zou je hem denk ik niet echt meer horen tenzij je ernaast staat.

    Opbouw van de cake is leuk, met die muziek erbij klopt ie gewoon, helaas deed ie op het eind net even te lang over de tails waardoor de mine net enkele seconden te laat kwam.

    Moet zeggen, leuk concept, prachtig en kundig uitgewerkt door de Chinezen. De prijs van 45-50 euri vind ik heel normaal, boxje en een 2gb-mp3-speler kan je blijven gebruiken, top toch. Zou hem niet nog een keer kopen, maar ben zeker blij dat ik hem er dit jaar bij had.

  14. #59
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts

    Leuk dat ze op de demo de muziek door de speakers lieten klinken.
    Concept is leuk natuurlijk, maar zou hem zelf toch nooit kopen.

    Oja, de muziek begon wat te vroeg, vandaar dat hij niet helemaal synchroon loopt.
    Laatst gewijzigd door Pyroguy; 27 november 2011 om 13:51

  15. #60
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    De blinker tails van Marijn zijn wel erg mooi. Maar met de blinking tails is het beste van deze pot ook meteen genoemd. Jammer dat deze op de demo niet mooi naar voren kwamen door de wind.

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •