Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gelukkig Nieuwjaar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gelukkig Nieuwjaar

    Artikelnummer: 400
    Artikelnaam: Gelukkig Nieuwjaar
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 490 Gram
    Aantal Schoten: 117 Schoten
    Effectomschrijving:
    Ik ben niet zomaar een cake, maar een show op zich.
    Waar anderen alleen maar vuur spuiten, zal ik ook muziek fluiten.
    2.19 minuten zal het duren, hierbij ga ik 117 shots afvuren.

    Ik ben leuk om te krijgen, maar ook om te geven,
    ieder zal veel plezier aan mij beleven.

    Zet me op een kruispunt voor het mooiste resultaat,
    en ik zorg dat je Nieuwjaar gelukkig van start gaat.

    Tijdsduur: 2.39 minuten
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €45,00 - €60,00
    Verpakkingseenheid: 2


    Bij dit product zijn een mp3 speler en een boxje toegevoegd. Hierop bevindt zich de muziek. Nadat het product is afgestoken, is de mp3 her te gebruiken. De prijs is inclusief boxje en mp3 speler.
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door ylke; 3 December 2010, 15:58.

    #2
    Ik heb dit product mogen aanschouwen en het zag er erg marijns uit, dus mooi doordacht en een schitterd label met mp3 speler.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #3
      De muziek op de mp3 speler wordt gezongen door Nancy van Marijn zelf

      Comment


        #4
        Voor een bijna 500 grammer is de prijs ook niet te hoog, en dan zit er nog een MP3 speler bij ook. Ben benieuwd naar het filmpje.

        Comment


          #5
          Origineel concept zeg! Ben benieuwd hoe het uitpakt, ook of de muziek aan te horen is; moet ook maar net je smaak zijn Het idee is top!

          Comment


            #6
            Moet zeggen dat ik het erg leuk vind dat Marijn elk jaar weer met noviteiten op de marktja komt. Vorig jaar de Vette Marja bv. die we nog niet eerder gezein hadden en nu dit. Leuk bedacht hoor! Complimenten. Wel afwachten hoe het live eruit ziet en hoort natuurlijk.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Heb zelf nog eens na zitten denken en als je dit product schiet moet het wel redelijk rustig zijn in je buurt, of zit er zo´n goede speaker bij dat hij boven alles uit komt. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

              Comment


                #8
                Wat een leuk idee!

                Misschien toch maar reizen om deze in actie te zien dit jaar!

                Comment


                  #9
                  Grappige naam en actie Prijs is te doen Jammer dat we geen Marijn dealer hebben.
                  Website: https://www.rfgfireworks.nl

                  Comment


                    #10
                    ontzettend leuk idee, die mp3 speler
                    Raaddebom.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                      Heb zelf nog eens na zitten denken en als je dit product schiet moet het wel redelijk rustig zijn in je buurt, of zit er zo´n goede speaker bij dat hij boven alles uit komt. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.
                      Het hoeft niet zo stil te zijn, ik heb hem gehoord, hij gaat echt hard.

                      Comment


                        #12
                        Prachtig zeg! Wat ontzettend tof is dit idee, heb dit nog nooit zo gehoord. Als ik een Marijn dealer vind die deze verkoopt.. dan koop ik hem zeker! (stiekem, toch nog ff wachten op de filmpjes)

                        Comment


                          #13
                          Dit is wel heel origineel concept zeg
                          Het is hier verder toch lekker rustig, dus zeker het overwegen waard

                          Comment


                            #14
                            Het idee is uniek, de gekozen naam erg origineel, en de label is prachtig.
                            twee minuten vuurwerk en het is mooi vuurwerk, ik heb het filmpje al gezien en het liedje al gehoord, deze combinatie van muziek en vuurwerk gaat een kraker worden.

                            Comment


                              #15
                              Ik ben benieuwd hoe de ontsteking gaat, om te zorgen dat vuurwerk en muziek gelijk lopen. Moet er op een play knopje gedrukt worden én een lontje aangestoken? Of enkel één van beiden? Bestaan er überhaupt regels voor zoiets te ontsteken, bv elektrisch via 't playknopje van een mp3speler of anderszins? Ben bijna nog benieuwder naar deze oplossing dan de hele uitwerking haha. Witte Tentenverhuur is weer érg innovatief bezig, zoals altijd al. Hulde daarvoor!

                              Comment

                              Working...
                              X