Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 83
  1. #61
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Wij zijn er zo goed als klaar voor!

    Net m'n verhuizing af, dus even lekker een weekendje bijkomen met dik vuurwerk

    Mijn vorige vraag staat btw nog wel... iemand enig idee?
    Iemand voorgaande keren overnacht in St Leu d'Esserent?
    Ligt een paar km van Chantilly, en wij zitten daar in een vakantiehuisje straks.
    Ben benieuwd of die afstand goed te lopen is, of mogelijk met OV?
    wij hebben daar op de camping gestaan voor 12,50 per nacht, was met de auto in alle rust 10 minuten ofzo. het is wel te lopen, ik meen iets van 6,5km

    weet je dat vast voor over 2 jaar

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Laten we het even over het festival zelf houden, wie er bepaalde kaarten hadden enz dat doet er niet toe. dat is nu wel duidelijk gemaakt allemaal


    Ik heb me prima vermaakt in Chantilly.
    Werkelijk prachtig vuurwerk gezien op een paar shows na.
    Voor mij was de winaar Mecado's en daarna Jupiter, neemt niet weg dat Pyrovision een top show heefd geschoten daar. érg originele stukken zaten er in.

    More info soon
    Once a pyro, always a pyro

  3. #63
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    nou ik had anders wel echte PARC-kaarten, en ik mogt op die mooie grond zitten, of een matje kopen voor 5 euro! maar dan had je wel nuits de feu erop staan

    okee beetje flauw, maar ik heb me er prima vermaakt, en het is voor mij duidelijk dat ik er de volgende keer ook weer bij ben, iets beter georganiseerd, en dan alle 3 de dagen.

    ik ben benieuwd naar de shows van de donderdag, en de zaterdag dus laat die filmpjes maar eens gauw komen!

  4. #64
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Ik heb me kostelijk vermaakt op Nuits de Feu, zoals gebruikelijk belande we weer in een warmbad. En hebben we reeds bestaande contacten verder aangehaald. Maar ook weer veel nieuwe contacten opgedaan. En nieuwe vriendschappen gesloten.

    Zeker savonds bij de trappen waar wij stonden om te filmen en te fotograveren. Was het een gezellige club mensen bij elkaar. Varierend van de mensen van Feuerwerk.net, The Oxidators, tot franse proffesionele fotograven, cameramensen, de Jury, en diverse pyrotechniekers en divere mensen van grote en kleine vuurwerbedrijven.

    De shows van de laatste dag dat waren ook dit keer weer goed, zeer goed. Macedo vond ik de beste van deze avond, heel kort gevolgd door Jupiter. Pyrozone was ook goed. Maar scoorde beduidend lager voor mij.

    tot mijn grote vreugde heb ik mogen meemaken van zeer dichtbij dat Pyrovision gewonnen heeft. Inmiddels kan ik toch wel zeggen dat we goed bevriend zijn geraakt met Pyrovision en Galaxis, het bedrijf dat Pyrovision begeleid met het schietsysteem, wat door galaxsis geproduceert wordt.. Ook ik werd dan ook omhelst toen ik me bij de groep liet zien om ze te feliciteren voor de behaalde resultaten. Zoals de jury prijs (Bouquet Do'r) en de publieksprijs. Een oh zo sympathieke groep mensen dat van Pyrovision en Galaxsis



    Mijn persoonlijke top 3 ziet er als volgt uit:

    1: Pyrosvision
    2: Macedos
    3: Jupiter

    We gaan Pyrovision dus terug zien in 2010 waar men de slotshow mag gaan komen schieten. Hun eerst grote project is het festival van Montreal over een paar weken. Ik zou er best heen willen, ik ben ook uitgenodigd door Pyrovision. Maar ik ben haast door mn vrije dagen heen. Maar ook kwa kosten gaat dat best in de papieren lopen.

    In 2010 zijn we er zeker en vast weer bij. We zijn nu al benieuwd wat Pyrovision van de slotshow gaan maken. Ik heb er nu al weer zin in.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2007
    Locatie
    Veenoord, Drenthe
    Berichten
    54
    Thanks
    47
    3 waarderingen in 2 posts
    zo, dit was een geweldig weekend. Wij hebben hier met volle teugen van genoten.
    Dit was de eerste keer voor ons dat wij een festival hebben bezocht, en gaan hier zeker nog een keer weer naar toe.
    Wij hebben hier zeer mooie shows gezien, maar ook shows die ons wat minder aanspraken.
    Wij hebben verder geen andere liefhebbers gezien.
    wij zaten overigens op de face 1 tribune.


    mijn persoonlijke top 3 was:

    1: jupiter
    2: macedos
    3: pyrosvision



    In 2010 ben ik er denk ik weer bij maar dan met mijn zoon in plaats van mijn vriendin.

  6. #66
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    erg vet weekend gehad! Helaas waren wij er pas vrijdagavond rond 23.00u We hadden natuurlijk eerst ff voetbal gekeken in een cafe in St Leu D'esserent!

    Maar wat een geweld op zaterdag zeg! Ik vond de show van vrijdag er maar niks bij!

    Erg dikke vette shizzle!


    Wij zaten in een chalet op een camping in St Leu! Erg goed bereikbaar en dichtbij chantilly! We hadden parkeerkaarten, maar er geen gebruik van gemaakt

    we hadden 2 dagen een erg fijne parkeerplek bemachtigd daar ;)

    Volgende x weer!!!

  7. #67
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    op welke camping zat je, en in wat voor auto reden jullie? groene golf toevallig?

  8. #68
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
    op welke camping zat je, en in wat voor auto reden jullie? groene golf toevallig?
    Yes.. Was jij diegene in de grijze civic!

    Wij zaten dus ook @ Campix.. Hele mooie en relaxte camping!


    Ook waren wij een klein groepje nlers in de Mac tegengekomen bij St.Maximime (ofziets)

    Dacht dat NDF jaarlijks was.. niet dus :P

    maar de volgende x zijn wij er weer zeker bij!

  9. #69
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    jep, die is van mij
    wij hadden daar ons tentje staan.
    koste bijna niks daar, en 's ochtends had je bijna ontbijt op bed

  10. #70
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    haha

    wij hadden bijna een aanrijding met elkaar vrijdagavond.. ik reed zelf in die zwarte wagen!

    Wij reden net dat kleine weggetje in en jij kwam eruit :P

  11. #71
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    was ook wel een heel fijn weggetje met een fijne en heel overzichtelijke bocht die fransen kunnen er echt wat van

  12. #72
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    haha klopt!


    Wij zaten zeg maar als je aankwam meteen links in die chaletjes!

    Vond het verder wel bout geregeld, dat er niks te doen was op die camping! Er zaten best veel NLers die graag ff voetbal hadden willen kijken!

  13. #73
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Graag even via pm doorgaan jongens, kunnen we ons hier weer wat meer focussen op NDF algemeen.

  14. #74
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    is ook belangrijk, dan weten mensen voor over 2 jaar of ze wel of niet op die campix moeten gaan staan maar gelijk heb je

  15. #75
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
    is ook belangrijk, dan weten mensen voor over 2 jaar of ze wel of niet op die campix moeten gaan staan maar gelijk heb je
    Over de camping is interessant ja, maar wie elkaar in welke bocht heeft gezien gaat toch wel erg off-topic hoor.

    On-topic dus!

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •