Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 83
  1. #16
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts

    Kaarten

    Zoals gemeld door RedBaron (bedankt voor alle info) zal de kaartverkoop voor deze fantastische show (als ik op de filmpjes af ga) in september 2007 van start gaan.
    Weet iemand toevallig of deze kaarten ook via internet te verkrijgen zijn of zijn ze alleen in Frankrijk te verkrijgen?
    Als ik op de site kijk kan ik nl. alleen adressen in Frankrijk vinden waar kaarten te verkrijgen waren (o.b.v. 2006).

    Wij zijn namelijk ook zeker van plan om volgend jaar hier naar toe te gaan, maar dan zijn kaarten wel erg belangrijk natuurlijk.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar.
    Hoe je kaarten kunt bestellen en betalen.
    Ik denk dat Red Baron er ons hier mee kan helpen.
    Tot ziens Bij de Nuits de Feu 2008 Viva la bang.!!

  3. #18
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Kaarten zijn gewoon online te bestellen bij France Billet, deze kun je terzijner tijd bestellen via de website (dmv een link) van Nuits de feu.

    En dan worden ze naar je toegezonden. hier gaat echter een behoorlijke tijd overheen mocht je ze in september ofzo al bestellen. Onze kaarten kwamen daags voor het festival pas aan.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  4. #19
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Bedankt voor al je info RedBaron!
    Jammer dat het zo lang duurt voordat ze de kaarten opsturen, zit je toch een tijd in onzekerheid. Krijg je een reserveringsnummer o.i.d bij de bestelling van de kaartenzodat je nog enig bewijs hebt
    Ik neem aan dat je de kaarten van tevoren moet afrekenen met creditcard?
    En dan nog een vraag, is er een max. aantal kaarten te bestellen Moet er nl. denk ik 8 bestellen tegen die tijd.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De website van de organisatie is ook weer aangepast.
    Voorzien van een mooie video van het festival 2006
    En van tekst, die ik helaas niet kan lezen.
    Misschien iemand anders wel?

  6. #21
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Er staat zoveel als dat ze een video online hebben gezet, end at ze binnenkort nog meer videomateriaal online zullen zettwn. Als ik het goed ontcijfer (*** frans..lol) willen ze min of meer het hele festival online zetten (wat bij ons dus al bijna een jaar online staat hehehehehe)
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ok Red baron, jij bent onze redder in nood. Blijft lastig als je taal niet spreekt.
    Info is dus geen nieuw nieuws. Alhoewel video ziet er mooi uit.

  8. #23
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Video?
    Ik zie alleen een trailer van 2006 voorbij komen.
    Of mis ik nog iets..? Mijn frans is namelijk net zo goed als mogelijkheid tot vliegen.


    Moet je trouwens kaarten bestellen?
    Op de bonnefooi gaan, en kaarten aan de deur halen is niet te doen?
    Dit lijkt me namelijk wel wat
    Had er nog niet eerder van gehoord, maar het ziet er erg goed uit!
    En 5 uurtjes rijden heb ik er wel voor over
    Slaapplekje in de buurt zoeken is vast wel te doen nog.

  9. #24
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Kaarten kun je via de website bestellen www.nuitsdefeu.com Zover ik weet kun je niet aan de deur een kaartje kopen. Het is echter wél zo dat het vuurwerk nog redelijk goed te zien is rond het park.

    Maarja je wilt natuurlijk zo goed mogelijk het spektakel meemaken, dus wil ej liever binnen op het park zijn.

    videos van alle shows van 2006 zijn *hier* te downloaden. Die van 2004 zijn *HIER* te downloaden
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2006
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Kaarten worden verkocht aan de deur zolang ze niet vol zijn, reserveren geeft dus meer zekerheid.
    Voor de tribunes moet je gewoon reserveren want die zijn zeker voor vrijdag en zaterdag ruim voor het festival uitverkocht.
    Eten en drinken mag je gewoon mee naar binnen nemen je moet wel aan enkele voorwaardes voldoen. Dat houd in geen bestek, glas of blik en geen stoelen!! Zeiltje of deken (deken of dikke jas zoiezo aan te raden ivm afkoeling in de avond) meenemen om op te zitten of achteraan gaan staan. (alleen van toepassing als je niet op een van de tribunes zit). Buiten de hekken zitten ook ook veel mensen te kijken tijdens het picknicken / barbecueen, zuipen
    Ik heb zelf de vorige keer ook een uurtje buiten gezeten om foto's te maken is opzich best mooi het vuurwerk met kasteel eronder.

    Grtz Patrick

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2007
    Locatie
    Veenoord, Drenthe
    Berichten
    54
    Thanks
    47
    3 waarderingen in 2 posts
    hee ik heb alles rond, ik heb kaarten voor alle 3 dagen op de hoofd tribune.
    wij over nachten in senlis in het ibis hotel.
    zijn er veder al mensen die kaarten hebben geregeld.

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mink Bekijk bericht
    hee ik heb alles rond, ik heb kaarten voor alle 3 dagen op de hoofd tribune.
    wij over nachten in senlis in het ibis hotel.
    zijn er veder al mensen die kaarten hebben geregeld.
    wij hebben ook allemaal al kaarten besteld, als het goed is
    In totaal 23 stuks voor de ''VIP tribune''

    Sommige van ons hebben al een slaap plek, andere zijn nog bezig met het boeken er van.


    Wij hebben er in iedergeval zin in!!
    Once a pyro, always a pyro

  13. #28
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mink Bekijk bericht
    hee ik heb alles rond, ik heb kaarten voor alle 3 dagen op de hoofd tribune.
    wij over nachten in senlis in het ibis hotel.
    zijn er veder al mensen die kaarten hebben geregeld.

    Ja die zijn rond, van totaal 8 man (o.a ikke, Blackbaron, kruitsnuiver, Taco, Mascleta, joe crash, enz) hier hebben we VIP kaarten besteld. Leuk om igg te horen dat je in het zelfde Hotel als wij zitten allemaal
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  14. #29
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Wij hebben ook besloten hier maar eens heen te gaan

    Zitten met 5 man in een vakantiehuisje in Saint leu d' Esserent, kleine 7km van Chantilly, perfect dus!
    Alleen nog even de entreetickets reserveren deze week.

    Ik lees nu dat je dus wel wat drinken mee mag nemen naar binnen?
    Maar geen glas/blik? Alleen petflessen ofzo dan?

    Wij willen voor de goedkope tickets gaan, staantribune dus... maar scheelt dat veel met buiten het hek? Of kunnen we ons de moeite en de 12€ p/d beter besparen?

  15. #30
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Wij hebben ook besloten hier maar eens heen te gaan

    Zitten met 5 man in een vakantiehuisje in Saint leu d' Esserent, kleine 7km van Chantilly, perfect dus!
    Alleen nog even de entreetickets reserveren deze week.

    Ik lees nu dat je dus wel wat drinken mee mag nemen naar binnen?
    Maar geen glas/blik? Alleen petflessen ofzo dan?

    Wij willen voor de goedkope tickets gaan, staantribune dus... maar scheelt dat veel met buiten het hek? Of kunnen we ons de moeite en de 12€ p/d beter besparen?
    Staan tribunes die zijn er niet, wel staanplaatsen beneden op het gras en grind (daar zou ik niet op gaan zitten stuift als een bezeten en gaat overal op, aan en in zitten!). Je mag inderdaad geen glas of flessen meenemen, koelboxen kunnen ze zelfs ook al moeilijk overdoen. Verder is mag je beslist GEEN stoelen, klapstoelen krukjes ofzelfs nog maar zo een klein mini opvouwbaar krukje wordt al tegen gehouden.

    Mensen die een stoel meenemen ivm met hun rug of andere medische beperkingen doen er dan ook verstandig aan een ZITplaats te nemen dus. Ze zijn er echt heel streng in.. rolstoelers mag uiteraard wel enzo.


    met borden wordt het in het frans verteld: geen flessen, geen stoelen!

    Het is verder zo dat er óók een bord hangt dat fotos en videos evt gemaakt mogen worden, het staat de organisatie echter vrij deze al dan niet te gebruiken mocht je ze ergens willen publiceren staat er op dat bord

    Kwa versnaperingen is er wel het een en ander te krijgen hoor. Maar het is frankrijk.. dus DUUR! Ik moest er 6 focking euros voor een kop koffie ter grote van een vingerhoetje wat zo sterk was als asfalt... Ik zelf heb zo ie zo altijd flesjes water (die kleintje van bv spa, dát mag) bij en neem gewoon me eigen bammetjes dan maar mee. Een broodje ben je zo een tientje voor kwijd.


    koffie? duur, niet te zuipen, teer, en weinig!

    Maar al met al is dit een festival die verslavend werkt. Wij gaan nu al voor de 3e keer. Het is zo gaaf ook: 3 dagen achter elkaar 5 grote shows op een avond op één prachtige lokatie!

    Uniek toch!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •