Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Pyrostar] Star Kubus

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Pyrostar] Star Kubus

    Artikelnaam: Star Kubus
    Artikelnummer: 3029
    Importeur: Pyrostar
    Aantal per verpakking: 8
    Kartoninhoud niet bekend
    Effectomschrijving: Luide klap
    Prijs: €10,00

    Een leuke vernieuwde versie van deze klassieker. Let wel op, want deze herbergt flashkruit ipv zwartkruit. Leverbaar per vandaag, heb ik begrepen.

    Laatst aangepast door R@lph; 12 July 2013, 14:55.
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

    #2
    Oke leuk leuk! Dat is toch weer iets nieuws in België en wie weet hoe het nu knalt met ander kruit! Proberen waard toch!
    Laatst aangepast door Tunit; 23 September 2010, 15:41. Reden: Nieuws ja

    Comment


      #3
      nieuws bedoel je?


      Dit vind ik trouwens een erg goed idee om dit te verkopen in belgie. Is een bekend product namelijk ( de kubus-knaller). Goede zet!

      Comment


        #4
        hehe eindelijk een foto.
        ik wou er heel graag wat van weten omdat ik al vanaf kind zijnde flash/BP kubi's mooi en stoer heb gevonden

        bedankt
        [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

        Comment


          #5
          Erg leuk dit... alweer een knaller die ik zowat wel moet kopen
          Ze zien er erg mooi afgewerkt uit moet ik zeggen, ook wel leuke dingen om mee aan te komen op oudjaarsdag.

          Comment


            #6
            Als het ook maar zo lekker vonkt als de Duitse versie maar ik zal zeker een een pakketje kopen voor uit te proberen

            Comment


              #7
              Ben zeer benieuwd.. ga er zeker 2 pakken van halen.. kijken of niet alleen het uiterlijk goed is !
              oii cheers.

              Comment


                #8
                Yeah eindelijk kubusknallers op de belgische markt! Als ze ook nog lekker knallen, zal dit wel heel goed gaan verkopen

                Comment


                  #9
                  Een paar foto's van deze knaller.
                  Attached Files
                  Laatst aangepast door R@lph; 12 July 2013, 15:01.

                  Comment


                    #10
                    tijdelijk nu introductie 3 pakjes voor 25 euro

                    Comment


                      #11
                      als ze nou net zo hard knallen als de originele dan kan het best leuk worden.
                      (niet dat de originele zo hard knallen maar zaker harder als gangbaar belgisch vuurwerk)

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door WSG Bekijk bericht
                        als ze nou net zo hard knallen als de originele dan kan het best leuk worden.
                        (niet dat de originele zo hard knallen maar zaker harder als gangbaar belgisch vuurwerk)
                        De knal is niet zo als de andere kubbusen die werden verkocht (weliswaar onder de toonbank) de knal is schijnt een tikkeltje harder te zijn dan de bombero en de star kubus bevat 2 gram sas

                        Comment


                          #13
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                          En het filmpje!

                          Comment


                            #14
                            Heerlijk, dat gesis van Timefuse
                            Knallen zo te horen goed, misschien dat ik nog wat geld over heb
                            [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

                            Comment


                              #15
                              zijn de knallen richting een goed supero?
                              dan neem ik ze denk ik wel mee
                              maar wel een beetje duur zoals gewoonlijk
                              [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

                              Comment

                              Working...
                              X