Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Het gaat hier volgens mij ook om omlabelingen.
    Helaas ben ik het ook met DS eens, de website is wel erg karig. Echt bijzonder vind ik de producten ook niet overkomen op de filmpjes.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 juli 2005
    Berichten
    18
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Durf alleen te zeggen dat Vuurwerk24 een initiatief was van inderdaad Hayo Wolf. Vorig jaar bij de bedrijfspresentatie geweest maar zoals vorig jaar ook al aangegeven te hebben was dat nou niet echt een zeer geslaagde bijeenkomst. Het ging hierbij om gezamenlijk(meerdere verkooppunten) te adverteren waarbij Vuurwerk24 het middelpunt was en de klant doorstuurde naar de dichtsbijzijnde winkel. Dezelfde formule die importeurs dus ook gebruiken. Daarnaast was er, bij voldoende aanmeldingen, het plan om gezamenlijk in te kopen in China. Nou, dit was dus het meest onduidelijke verhaal wat ik ooit gehoord heb.
    Maargoed, voordat we dingen in hoeken gaan zoeken wat niet klopt. Laten we eerst maar afwachten wat de mensen er zelf over te melden hebben.

    Gr.

  3. #18
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.772
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Ik zat net even op de site te kijken en ik kreeg bij een paar producten wel een nieuw venster waarin een filmpje zou moeten worden afgespeeld, helaas onderstuent het pc gebeuren hier op mijn werk die functie niet. Maar volgens mij zit er wel leven in de site
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #19
    VWC-Lid Lunig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Berichten
    334
    Thanks
    22
    56 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik zat net even op de site te kijken en ik kreeg bij een paar producten wel een nieuw venster waarin een filmpje zou moeten worden afgespeeld, helaas onderstuent het pc gebeuren hier op mijn werk die functie niet. Maar volgens mij zit er wel leven in de site
    bij mij doet de helft van de filmpjes het ook niet, jammer.

    verder vind ik de collectie doorsnee. Als ze in een rap tempo willen groeien kan daar maar beter een heel voordelig prijskaartje aan hangen.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Op de website van John de Knaller zijn nu meerdere films van de producen te bewonderen:

    http://www.johndeknaller.nl/

  6. #21
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts

    Golden eye

    Tijdens de verkoopdagen ben ik nog bij megavuurwerk in leeuwarden langs geweest en daar zag ik een heel klein, 9 schots potje staan. Op zich trok dit niet heel erg mijn aandacht (ben meer een fan van 16 sh) totdat ik zag dat er in dat potje 135 gram kruit zat. En omdat er ook nog een aktie was van 2 halen 1 betalen heb ik er maar 2 meegenomen (kon het niet laten liggen voor 6,75 euro). Thuis aangekomen heb ik gezocht op het forum naar dit potje (de golden eye) maar kon er niks over vinden.

    Tijdens het afsteken heb ik absoluut geen spijt gehad dat ik deze heb meegenomen. Wat een heerlijke effecten voor zo'n goedkoop potje. Dit is absoluut een super budgetpotje (ook 6,75 voor 1 is geen miskoop).

    Bij het opruimen zag ik pas dat dit kleine potje afkomstig was van 2Fireworks. Volgend jaar toch maar eens kijken wat ze nog meer in het assortiment hebben.


    Zal zo nog kijken of hij op de film staat.

    Edit: hij staat helaas niet op de film.
    Laatst gewijzigd door scootflyer; 3 januari 2011 om 18:45

  7. #22
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    filmpje (niet de beste kwaliteit, maar onder het motto beter iets dan niets ;) :

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scootflyer Bekijk bericht
    Tijdens de verkoopdagen ben ik nog bij megavuurwerk in leeuwarden langs geweest en daar zag ik een heel klein, 9 schots potje staan. Op zich trok dit niet heel erg mijn aandacht (ben meer een fan van 16 sh) totdat ik zag dat er in dat potje 135 gram kruit zat. En omdat er ook nog een aktie was van 2 halen 1 betalen heb ik er maar 2 meegenomen (kon het niet laten liggen voor 6,75 euro). Thuis aangekomen heb ik gezocht op het forum naar dit potje (de golden eye) maar kon er niks over vinden.

    Tijdens het afsteken heb ik absoluut geen spijt gehad dat ik deze heb meegenomen. Wat een heerlijke effecten voor zo'n goedkoop potje. Dit is absoluut een super budgetpotje (ook 6,75 voor 1 is geen miskoop).

    Bij het opruimen zag ik pas dat dit kleine potje afkomstig was van 2Fireworks. Volgend jaar toch maar eens kijken wat ze nog meer in het assortiment hebben.


    Zal zo nog kijken of hij op de film staat.

    Edit: hij staat helaas niet op de film.
    vuurwerkbieb

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juni 2008
    Berichten
    1.182
    Thanks
    791
    3.280 waarderingen in 768 posts
    Hallo,

    Dit is inderdaad een leuk potje. Degene die hem in 2009 hebben gekocht bij ons in de winkel, daarvan zijn er veel terug gekomen om hem in 2010 weer te kopen. Gewoon 15 gram per tube 9 schots en dan 2 voor 6,75

    www.mega-vuurwerk.nl

  9. #24
    VWC-Lid Vuurwerkplace's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Berichten
    306
    Thanks
    259
    138 waarderingen in 87 posts
    Voor zo ver ik weet koopt 2 fireworks hun vuurwerk gewoon in china en niet via een of meerdere nedelandse importeurs.

    Voorbeeld :
    De X-plosion lijn van Cafferata was TOT vorig jaar gewoon omgelabeld pro-line spul. Op de gebruiksaanwijzing stond toen ook ; Importeur GBV voor Cafferata - Uden.

    Nou zag ik laatst enkele 2 fireworks cake's en ben meteen op de gebruiksaanwijzing gaan kijken. Hierop stond gewoon Importeur : 2 Fireworks.

    Als ik hun collectie bekijk zie ik veel omlabelingen van GBV en BROEKHOFF. De mogelijke reden die ik hiervoor kan bedenken is dat ze misschien bij dezelfde fabrieken inkopen ?

    Als er iemand aanvullingen heeft graag, want ben best benieuwd hoe de vork nou precies in de steel zit!

  10. #25
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Hmm Zie allerlij producten die ik nog niet ken.
    Ook lijkt het als of ik veel Omlabelingen tegen kom!
    Hoe dan ook ik word niet heel warm van 2Fireworks!
    Ze plijten Dat ze alles voor een schappenlijke prijs op de markt willen zetten.
    Maar ik zie prijzen van 90 tot maar liefst 130e!
    NEE DAT KAN NIET WAAR ZIJN!
    (nog een Bedrijf met de ouderwetse Lesli praktijken)
    Is dit een bedrijf wat omlabeld en alles voor nog duurder op de markt zet?

    Meer info is zeker gewenst treft 2fireworks.
    Wat Is hun plan en aanpak?
    Importeren ze zelf van uit china of zijn het echte omlabelingen?
    Heren van Vwc... Mischien een Idee om Contact op tenemen met @fireworks om een Importeurs Bezoekje te brengen?
    Dan weten Jullie en wij natuurlijk ook in eens een stuk meer!
    (wat ik op filmpjes zag van Jhon de knaller zag er wel leuk uit)

    Mvg 3xh

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Hmm Zie allerlij producten die ik nog niet ken.
    Ook lijkt het als of ik veel Omlabelingen tegen kom!
    Hoe dan ook ik word niet heel warm van 2Fireworks!
    Ze plijten Dat ze alles voor een schappenlijke prijs op de markt willen zetten.
    Maar ik zie prijzen van 90 tot maar liefst 130e!
    NEE DAT KAN NIET WAAR ZIJN!
    (nog een Bedrijf met de ouderwetse Lesli praktijken)
    Is dit een bedrijf wat omlabeld en alles voor nog duurder op de markt zet?

    Meer info is zeker gewenst treft 2fireworks.
    Wat Is hun plan en aanpak?
    Importeren ze zelf van uit china of zijn het echte omlabelingen?
    Heren van Vwc... Mischien een Idee om Contact op tenemen met @fireworks om een Importeurs Bezoekje te brengen?
    Dan weten Jullie en wij natuurlijk ook in eens een stuk meer!
    (wat ik op filmpjes zag van Jhon de knaller zag er wel leuk uit)

    Mvg 3xh
    Daar zijn wij mee bezig, 3xh.
    Zodra wij een bezoek gebracht hebben, zullen wij jullie daarvan natuurlijk op de hoogte brengen.

  12. #27
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Beste Firedragon.
    Is er al een afspraak gemaakt met 2fireworks/John de knaller?
    is er al een datum bekent?
    Is er ubberhoupt al wat bekent over 2fireworks?
    word stiekem wel benieuwd!
    (ik wil niet opdringerig klinken

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •