Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 88
  1. #61
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Alleen jij toch?

    Ik wacht dan ook met smart op de film...

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Alleen jij toch?

    Ik wacht dan ook met smart op de film...
    De film zit in de upload

    Bij deze ook direct ff mijn tripje
    'S ochtends vroeg de auto gepakt richting mijn werk, na 6 uurtjes werken kon het feest eindelijk beginnen, het tripje naar Hannover ging van start! Ondanks de regen ging ik toch vol goede moed naar de herrenhausen garten voor de show van Intermede. Na 2,5 uur reed ik daar de parkeerplaats op, echt vol was het niet, maar dit kwam ook door het weer.

    Na 1,5 uur wachten bij de poort, ging deze eindelijk open, dus even rennen naar de beste plek. Eenmaal daar aangekomen ben ik rustig gaan opbouwen, statief neergezet/verhogen, keukentrapje (zowel als stoel als trap te gebruiken, ghehe). En het wachten kon beginnen, na 4,5 uur kwam de aankondiging, dus klim ik mijn trapje op, omdat ik anders niet meer bij mijn statief kon.

    Het filmen met een paraplu en een wankel keukentrapje zal ik afraden voor de filmers onder ons, op het vuurwerk letten, camera in de gaten houden, lens schoonmaken en de paraplu vasthouden, niet echt een succes. Dat zul je ook wel zin in de film, haha

    Over de show:

    Vooral het eerste gedeelte met de ballonen vond ik erg leuk om te zien. Daarnaast werd er leuk gebruik gemaakt van single shots, deze kwam wel redelijk goed naar voren, in tegen stelling tot de rest, de grote kalibers verdwenen helemaal achter de de rook. Ik zat daar echt te balen, na al dat wachten in de regen, kregen we ook nog een rookgordijn (had het kunnen weten). Al met al natuurlijk wel genoten van de show, maar toch jammer dat het zo moet gaan. Na de show toch maar snel naar de auto gegaan, om uiteindelijk om 3 uur weer thuis te zijn.

  3. #63
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Leuk verslag... Wel balen van de regen natuurlijk. Een keukentrapje om bij je camera te kunnen? Foto's?

    Al met al: Beter dan Goteburg of niet..? Op de film van Voreifelrambo heb ik dat nog niet kunnen zien, dus ik hoop dat jouw film iets beter is... (meer licht)

  4. #64
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    je moet je naam maar veranderen in Marry Poppins Jaco.. hahahaha
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Leuk verslag... Wel balen van de regen natuurlijk. Een keukentrapje om bij je camera te kunnen? Foto's?

    Al met al: Beter dan Goteburg of niet..? Op de film van Voreifelrambo heb ik dat nog niet kunnen zien, dus ik hoop dat jouw film iets beter is... (meer licht)
    Helaas geen foto's, kan het zo nog wel ff maken trouwens, haha
    Wel beter als goteborg, maar ik denk als goteborg geen technische problemen had, ze toch beter als intermede uit de verf kwamen. Echter kun je intermede ook niet echt goed beoordelen door de rook.

    27 augustus toch maar bij europla kijken

    Part 01:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Part 02:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door DsNL; 26 juni 2011 om 16:53

  6. #66
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Het was ( van wat er door de rook op video te zien was) een leuke show.. Toch vond ik ze niet echt beter dan Gotenborg. Ik vond om te beginnen dat ze teveel zetten uit het verleden van hun shows uit 2007 en 2008 deden. Oke dat is wel mooi ja, maar of de jury dat ook vind? op originaliteit scoort het niet vind ik.

    Die ballonnen, leuk ja! Verder vond ik toch wel dat er best wat (storende fouten in het singleshot en fonteinen gebeuren zat. Het was ook niet zo strak geschoten daardoor vond ik. Verder toch wel veel, ik denk toch teveel, crosette effecten. De finale vond ik leuk, dat mogen ze in knokke-heist óók wel doen

    ik denk niet dat ze hier mee gaan winnen, ik denk ook niet dat ze er Gotenborg mee inhalen. Maar goed, dat is afwachten natuurlijk!

    Ik zet mijn kaarten op Europlá of Pyrovision die zouden kunnen gaan winnen.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  7. #67
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Bedankt voor de film Dsnl.10 september maar is gaan kijken,hoe pyrovision het doet.

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Bedankt voor de film Dsnl.10 september maar is gaan kijken,hoe pyrovision het doet.
    Eerst europla maar afwachten he

  9. #69
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
    Eerst europla maar afwachten he
    ja klopt maar zit dan nog in knokke haha.

  10. #70
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Hey Jaco,

    Bedankt voor de films! Je hebt weer je stinkende best gedaan en da's te zien!
    Erg mooi.

    Over show... Mooie show, maar mij iets te Frans. Ook is de kwaliteit van de grbuikte producten beduidend minder dan die van Goteburg (op video)
    Goteburg schiet veel strakker, en hoewel veel mensen houden van de ietwat lossere (candles!) Franse manier van schieten is het niet echt mijn ding.

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts


    Voor degene die nog mijn setup willen zien (even voorstellen, met mij erop en ene paraplu), haha Maar het werkt wel goed, volgende keer gewoon weer zo, alleen zonder ducktape, haha

    Ook bevalt het prima om zo achteraan te staan, het word allemaal veel overzichtelijker, bij Goteborg, had ik het het gevoel van "wauw" wat komt er allemaal op me af, je wist niet waar je moest kijken, sta je iets meer naar achteren, dan kijkt het prettiger en heb je meer overzicht, wat de show ten goede komt

  12. #72
    VWC-Lid de Vuurwerkjunk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2006
    Berichten
    225
    Thanks
    107
    373 waarderingen in 97 posts

    Lightbulb Foto's GFF Zweden, 14 mei 2011

    Het is een beetje laat, maar had er nu ff tijd voor.

    Hierbij een aantal foto's van mijn kant genomen met m'n oud beessie,
    de Minolta 5D (tegenwoordig Sony).

    Zelf heb ik een statief met max lengte 2 meter en 5 cm (Cullmann-3150 XXL)
    Dit omdat de vorige statieven altijd te kort waren en altijd hoog of vooraan moest gaan staan voor een aardig plaatje, en ook omdat altijd wel iemand het voor elkaar krijgt om voor de cam. te staan, kwam ik de Cullmann 3150 tegen en was meteen "verkocht".
    En met deze lengte van 2.05m kijk je 99% altijd over de mensen heen

    Zoals DsNL al schreef :
    Ook bevalt het prima om zo achteraan te staan, het word allemaal veel overzichtelijker, bij Goteborg, had ik het het gevoel van "wauw" wat komt er allemaal op me af, je wist niet waar je moest kijken, sta je iets meer naar achteren, dan kijkt het prettiger en heb je meer overzicht, wat de show ten goede komt.

    EN DE FOTO'S NATUURLIJK!

    Hieronder 8 plaatjes welke het bekijken waard zijn.























    MIJN BUROBLAD


    Gr. Teejoo

  13. #73
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Bedankt voor de foto`s.Vooral die laaste is erg vet.

  14. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    De spullen staan alweer klaar in de gang, over een uurtje of 3 vertrek ik gezellig met mijn vriendin richting Hannover, ben erg benieuwd wat europla er van gaat bakken, heb er namelijk erg hoge verwachtingen van!

  15. #75
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Heel erg veel plezier daar in Hannover Jaco.
    Ben benieuwd wat je er van vind en naar je film natuurlijk.
    Geniet er van.

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •