Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 88
  1. #31
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.045
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Dat doe je snel halve ;)

    Mooie spulletjes gezien, jammer zoals hierboven beschreven dat er iets met de techniek misging en volgens mij ook het een en ander is blijven staan op de verschillende posten. Dat ging niet altijd even logisch. Maar al met al leuke show, met lekkere finale!

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2009
    Berichten
    190
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclock Bekijk bericht
    en nog een mooie quote: "kgggrrrt, kggggrrrt, kggggrrt"
    wat een mooie hobby hebben we toch
    Ja, die houden we er in!!

    Jack had me zover weten te krijgen om ook een keer deze wereldreis te maken, en qua gezelligheid zeker de moeite waard!

    Ik was om 05:00 uur thuis ( of 'tuus' op z'n zeeuws ).
    Maar ik kan het helaas alleen maar eens zijn met heartworm en Pyroclock. Het ging bij deze show behoorlijk fout, er is veel blijven staan, en in sommige muziekstukken vielen zelf gaten, daar er helemaal geen vuurwerk te zien was.

    Voor mij de eerste keer dat Göteborg faalt. Problemen met de schietapperatuur, eeuwig zonde! Wel weer het nodige kwaliteitsmateriaal gezien, o.a. de waanzinnig mooie Girondola's van Ricasa, en in de opening Italiaanse meerslagen.

    Wel krijgen Europla en Intermède nu een mooi kans....want ook het beste paard struikeld wel eens.

    Nog een paar set-up pics,

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Part 01
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Part 02
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Enjoy

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 maart 2010
    Berichten
    32
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 5 posts
    Sweden Cut

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    groetjes
    Pyromil0
    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/user/Pyromil0[/YOUTUBE]

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Berichten
    80
    Thanks
    54
    27 waarderingen in 17 posts
    Lag dus gelukkig niet aan mij dat ik het nogal tegen vond vallen
    De producten opzich waren inderdaad wel mooi muziek vond ik ook niet echt mooi
    en in de finale miste ik de salutes

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jnharmsen Bekijk bericht
    Lag dus gelukkig niet aan mij dat ik het nogal tegen vond vallen
    De producten opzich waren inderdaad wel mooi muziek vond ik ook niet echt mooi
    en in de finale miste ik de salutes
    Er morgen geen salutes worden geschoten, maar wel 8 inch..

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2009
    Berichten
    190
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jnharmsen Bekijk bericht
    Lag dus gelukkig niet aan mij dat ik het nogal tegen vond vallen
    De producten opzich waren inderdaad wel mooi muziek vond ik ook niet echt mooi
    en in de finale miste ik de salutes
    Op deze locatie mogen geen salutes worden verschoten.

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    323
    Thanks
    163
    231 waarderingen in 115 posts
    en eerlijk gezegd wat moet je met salutes in een pyromusical ?
    Ik zou ze wel in een show "missen" die niet op muziek word geschoten.

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Berichten
    80
    Thanks
    54
    27 waarderingen in 17 posts
    Ik wist niet dat het niet mocht maar vind het persoonlijk
    in een finale van een pyromusical ook absoluut niet mistaan

  10. #40
    VWC-Lid shadow13's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 juni 2009
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    87
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Erg jammer dat het systeem ergens faalde waardoor met name op links, maar ook soms recht van alles bleef staan.Ook zijn de 8 inch ghostshells blijven staan en die had ik graag eens in het echt gezien. Maar goed zoals eerder gezegt, het beste paard .........Kan gebeuren,maar is wel balen dat het net gebeurd als je er een takkeneind voor in de auto hebt gezeten. ja die "kgggrrrt, kggggrrrt, kggggrrt" moeten we er maar in houden hahaha.Dat typeert een echte freak zullen we maar zeggen. Wel een gezellige dag gehad en weer lekker slap kunnen ouwehoeren.

    Jongens bedankt voor de gezellige dag.Toppie:-)))
    14-21 Maart Fallas 2011

  11. #41
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [verslag, video, fotos] Gotenborg - Zweden - 14-5-2011

    Vorig jaar won Gotenborg uit Zweden op haar sloffen het internationaal vuurwerkfestival van Hannover. Dit was dan ook alweer de 4e keer dat men hier won. omdat men dus vorig jaar won mocht men dit jaar weer terug komen. Net als vorig jaar en andere jaren zijn we dus weer richting Hannover vertrokken.



    Al in de ochtend ben ik dus samen met BlackBaron en Pirico richting Hannover vertrokken. Zo rond 14:00 uur naderde we de duitse grens maar eerst moest ik nog wat bandjes scoren in Almelo, zo gezegd zo gedaan. Een paar uur later kwamen we aan in Hannover. snel Martin gebeld, die melde me dat hij niet de passen wist te regelen die ik nodig had. er was een verandering bij buro voor toerisme, en de zaak was nogal streng nu. Zelfs Markus Klad kon in eerste instantie fluiten naar zn pers kaarten. Toch had martin vrij kaartjes geregeld. en zo doende kregen wij alle 3 een vrijkaartje.





    Kijk dat is dan toch mooi geregeld en uiterst sympathiek van Martin! We moesten even wachten voor de poort, want we mochten (doordat we geen passen hadden) niet eerder het park in. toen Martin er aan kwam was toestemming vragen in eens geen probleem meer aan de vrouwelijke bewaakster!



    Samen met Martin zijn we het park opgelopen, hij zelf moest nog wat andere gasten ophalen voor de show en liet ons achter in het park. Ja geen passen dus ook niet filmen op de plek van vorig jaar, wat nu? Na wat rond gekeken te hebben kwam Martin terug met een paar bekende gasten. Hij vertelde ons dat we ons moesten melden bij een mevrouw met een naam waar ik zo haast mijn tong over brak...





    hier na nodigde Martin ons uit om een kijkje te gaan nemen op het veld. Martin moest nog het nodige doen en vertrouwde ons toe dat we niks omver en\of stuk zouden lopen. Toen we eenmaal het veld in wilde lopen werden we prompt tegen gehouden door een bewaker. aan de beste man maar snel uitgelegd dat alles in orde was.



    Het duurde nog 2 uur voor de poort open zou gaan voor het publiek, dus we konden nu in alle rust gaan filmen en fotograferen op het veld. Terwijl we verder het veld opliepen zagen we al snel wat bekende gezichten van Gotenborg. zoals de enige nederlander die er werkt, en Martin zijn kompaan Anders. maar ook Cliff van HC Pyrotechnics was aanwezig om een handje toe te steken.






    Terwijl ik wil beginnen met filmen begint het te druppelen.. jawel regen... Al snel werd de grap gemaakt: Waar Pirico komt daar begint het te regenen.. Refererend aan hun recente bezoek aan Sicilië waar ze kennelijk zelden regen hebben gehad bij en tijdens hun vuurwerk in die periode.. En nu werden ze zo wat weggespoeld.. dus mijn reactie was dan ook: Blijf de volgende keer maar thuis!



    Gelukkig was de regen zo voorbij. en na gezellig wat bijgekletst te hebben met de jongens en meiden van Gotenborg aan de slag gegaan met filmen van de setup. Na een anderhalf uur waren we klaar en zijn we richting de uitgang van het veld gelopen. bijna bij de uitgang komen we meneer Rhor tegen van Rohr Feuerwerken. hij melde ons dat het best druk was op het terrein en dat de bewakers wat nerveus werden. Als we klaar waren of we dan maar direct van het terrein af wilde. Ja natuurlijk! Immers ik was al dankbaar dat we van Martin het terrein op mochten.






    Terwuijl we onze spullen inpakte kwam er ook de zowat volledige delegatie van HC Pyrotechnics aanlopen. omdat Cliff hier help te, wilde ze wel eens zien wat hij allemaal aan het uitspoken was Maar ook hun moesten van het terrein af. Samen terug gelopen naar het begin van het park.



    Terwijl we staan te praten zie ik links ineens een groepje staan, daar moet denk ik ook die mevrouw met die moeilijke naam bij staan. Want Martin had via haar geregeld dat we toch boven mochten filmen en fotograferen met de show. Maar we moesten ons wel even melden. Dus wij richting dat groepje gelopen. Daar zie ik direct nog een bekende staan, Christian Czech van Pyrovision. Hij is in september aan de beurt om in Hannover zn kunsten te gaan vertonen.









    Christian was benieuwd hoe sterk en versassend Martin nu weer uit de hoek zou komen. bij deze groep stond trouwens ook de mevrouw van de organisatie. Na wat overleg hadden we een prima plek gevonden boven bij de jury. We konden daar terecht zodra de duisternis zou invallen. Na nog wat gesproken te hebben met de andere uit het groepje vertelde Christian plots in eens tegen de aanwezige dat ik beter filmde dan Markus klatt... zo dacht ik bij mezelf.. steek die pluim maar goed diep ja! hahaha


    Samen met Christian terug gelopen na het midden van het park waar hij nog even het veld op ging om Martin te ontmoeten. Terwijl ik terug bij Pirico stond even DsNL gebeld of hij er al was, en zo ja.. waar is U dan?... zal ik zwaaien werd er gezegd... eeuh ja doe maar tussen al die mensen wie weet.. Gelukkig stond hij niet ver weg, dus had ik hem zo gevonden.







    We zijn met zn allen daar naar toegelopen, daar was ook al Kwintos. En even later kwam ook Jos aangelopen. Al snel was het een gezellige bedoeling en werd er flink veel gelachen. na een tijdje kwamen er nog wat meer freaks uit de lage landen bij ons staan. Zo rond half tien besloten we om naar onze plek te gaan waar we mochten gaan filmen.



    precies om kwart over tien begon het hele spektakel waar wij met nog 10.000 andere op stonden te wachten. Na de laatste tonen van het Zweedse volkslied een gespannen stilte.. Ineens klonk daar niet de muziek, maar het (test) signaal van de Pyrodigital. Gelukkig wist de geluidstechnicus dit snel ter verhelpen en ging de show prachtig van start. Het behoeft denk ik geen uitleg dat het genieten blazen was.







    Echter na een kleine 10 minuten gebeurde er iets wat de absolute nachtmerrie is van iedere pyrotechnieker.. een totale zwarte lucht midden in een muziek stuk en de muziek liep door zonder vuurwerk. na een 15 seconde vertrok er weer wat.. maar weer bleef het weer voor een 25 seconde pik zwart, niks geen vuurwerk!



    Naast mij stonden er pyrotechniekers van Gotenborg, achter mij Christian Czech van Pyrovision. Het was wel duidelijk aan alle gezichten en opmerkingen om mij heen.. hier gaat iets goed fouts met de schiet apparatuur! Gelukkig daarna bleven grote gaten uit. Toch was hierna duidelijk te zien dat er iets niet goed en\of stuk was gegaan aan het schiet systeem tijdens deze show.







    Het moet wel gezegd worden, dat ondanks dit falen van het schietsysteem de show nog altijd ook hierna voor mij overeind bleef en ik er van genoot. En dat alles nog steeds goed getimed was. Ondanks dat er links zo nu en dan wat bleef staan. Maar aoals al vaker gezegd werd: zelfs het beste paard van stal kan er wel eens naast poepen ( of was het nu anders? )


    toch zijn door dit falen van het schietsysteem Gotenborgs zn kansen aanzienlijk geslonken op de winst van de 1e plaats.. Toch zijn ze niet helemaal Verkeken! In al die jaren heb ik al veel, en veel minder mooie shows zien winnen.. terwijl het overgrote deel van het publiek anders van mening was, inclusief mezelf!.. Dus wie weet!










    Er zijn natuurlijk nog meer waanzinnig mooie fotos gemaakt door Gerdo te vinden in ons fotoalbum over *hier*. De show staat natuurlijk op video, en deze kun je hier onder gaan bekijken:


    HD Youtube:

    deel 1:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    deel 2:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    HD WMV: klik voor download

    Veel kijk plezier


    ondanks het haperende schiet systeem een fraaie show gezien met veel mooie producten. Maar boven al was het erg gezellig en hebben we veel mogen lachen! Voor DsNl nemen we de volgende keer maar die grote spaarpot mee!
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 16 mei 2011 om 16:48
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Heerlijk stukkie om te lezen hoor!
    En bedankt weer voor de mooie films!

  13. #43
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Lekker stuk weer.bedankt voor de film!!

  14. #44
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Fantastisch verslag weer jongens!
    Veel waanzinnig mooie foto's en een schitterende film.
    Gezellig was het zeker, en de gebruikte producten op een uitzondering na erg goed.

    Heb je ook een soundtrack die je kan posten?

    Verder goed dat je bij het editten de pauze's erin hebt gelaten. Zo krijg je straks een goed beeld van elke show, en kan je zelf beslissen wat het mooiste was.

  15. #45
    VWC-Lid fireworkzeeland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 november 2010
    Berichten
    36
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    na alles wat ik gehoord heb tog nog een zeer mooie show.
    zkr een keer aanwezig als ik 18/19 ben.
    als goteborg dan schiet
    kijk op www.mxpicsyael.nl voor foto's met o.a. ook vuurwerkfoto's

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •