Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts

    Algemene ervaring/mening Barely legal

    Post hier je algemene ervaring met de Bareley legal collectie.

  2. #2
    VWC-Lid thunder95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2010
    Locatie
    Waalwijk (Noord-Brabant)
    Berichten
    582
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 9 posts
    Een aantal jaren geleden deed 'nauwelijks legaal' zijn naam eer aan met bijvoorbeeld de Extreme Salute. Maar nu vind ik het erg jammer dat dit aan het veranderen is met de nieuwe producten uit 2010. Ik noem het geen slechte producten, maar onder de naam Barely Legal... Nee, dat is voorbij.
    De komende maanden minder actief op het forum.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    De Extreme Salute was geweldig en dat vond ik van de Break Down en Ultimate Force ook. Voor de prijs goede 500-grammers destijds. Nu zal ik ze niet meer halen. Ben er op uitgekeken. Barely Legal heeft te weinig echte klappers opgeleverd die ook nog schappelijk van prijs zijn. Jammer.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2011
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik ben van plan om dit jaar een speciale assortiment van barely legal te halen. Te weten nr 1116 van deze pagina. http://www.vuurwerktotaal.nl/leiden/...emart&Itemid=1
    Vooral die dominator leek mij heel erg gaaf. The Fan lijkt ook wel goed, maar de resterende twee potten, is dat het wel waard?

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2007
    Berichten
    65
    Thanks
    35
    48 waarderingen in 15 posts
    Waarom worden er geen nieuwe Barley Legal producten geleverd bij Wolf vuurwerk ? Bij vuurwerktotaal komt het nieuwste van het nieuwste van dit alles binnen. Ik vind dit echt heel jammer,teleurstellend, dat wolff vuurwerk dit buiten de deur houd. Ik vraag me af wie dit onzinnige besluit daar heeft genomen. Zie voorbeelden hieronder die ze niet meer bij wolff vuurwerk willen verkopen. Schijnbaar willen ze trouwe klanten kwijt daar.

  6. #6
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.078
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    @aldewereld: je hebt in de gaten dat je allemaal Vuurwerktotaal-artikelen post in een topic van Wolff? Oftewel de concurrent?
    www.huismanvuurwerk.nl

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    @aldewereld: je hebt in de gaten dat je allemaal Vuurwerktotaal-artikelen post in een topic van Wolff? Oftewel de concurrent?
    Lees zijn post voor deze videos maar eens waarom

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2007
    Berichten
    65
    Thanks
    35
    48 waarderingen in 15 posts
    Klopt, vind het jammer dat wolff vuurwerk deze producten waar ze eerst jarenlang veel reclame mee maken niet meer willen verkopen. En eerlijk gezegd heb ik niets met vuurwerktotaal.

  9. #9
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Wolff en Vuurwerkvisie werken niet samen aan die lijn he.

    Barely Legal was van Brave&Wichers, die gingen failliet. De werknemers van B&W zijn overgegaan in Vuurwerkvisie en hebben een Barely Legal lijn opgenomen in hun assortiment met een ander logo en qua producten o.a. de bekende Extreme Salute daarin.

    Het failliete Brave&Wichers is overgenomen door Wolff die daarmee winkeliers, producten (datasheets) en de merken mee kreeg. Zij hebben die merken behouden, waaronder Barely Legal.

    Beide importeurs hebben dus een eigen Barely Legal lijn, die van Wolff is de "oorspronkelijke". Je moet ze dus echt los van elkaar zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  11. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2007
    Berichten
    65
    Thanks
    35
    48 waarderingen in 15 posts
    Dank je wel Mike voor jou zinvolle bericht, hier heb ik tenminste wat aan. TOP! Heb ook alle video's inmiddels van de concurrent weer verwijderd in dit topic.

  12. Deze gebruiker waardeert aldewereld voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •