Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Surprise

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Met deze cake is mijn keuze snel gemaakt, het effect van de eerste salvo's is daarbij mooi.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 19 September 2010, 20:44.

    Comment


      #17
      Mijn hemel, wat een bruut freakding! Klinkt het nou zo of is ie nog bruter dan de Space Shooters? Wel ongeveer zelfde idee, maar salvo's komen ruiger over en die soort van timerain zijn ook hartstikke mooi... Wat een bak zeg, hier word ik bloedjegeil van...

      Comment


        #18
        Wauw! Wat een goede cake! Hele fijne effecten afgewisseld met snoeiharde knallen.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Mijn hemel, wat een bruut freakding! Klinkt het nou zo of is ie nog bruter dan de Space Shooters? Wel ongeveer zelfde idee, maar salvo's komen ruiger over en die soort van timerain zijn ook hartstikke mooi... Wat een bak zeg, hier word ik bloedjegeil van...
          Dat vraag ik me ook af, of hij harder is dan de space shooter

          Comment


            #20
            Heerlijk lompe bak. Loeiharde beuken en mooie effecten salvo,s.
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #21
              Kan iemand dat zeggen? of hij harder of zachter ging dan de space shooters

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
                Kan iemand dat zeggen? of hij harder of zachter ging dan de space shooters
                Moeilijk te zeggen; ik heb de Space Shooters niet live gezien/gehoord.
                Maar als je op zoek bent naar de hardste knal mag je aan dit rijtje nog een cake toevoegen: de bursting gold. Nog harder dan de extreme salute

                Comment


                  #23
                  Sorry missschien ben ik een zeikerd, maar de foto doet het niet en ik zou graag ook het blokje willen zien

                  Ontopic: Heelijk blok! prijs vind ik ook niet duur voor deze prachtige cake. Komt op mijn lijstje!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door ivivuurwerk Bekijk bericht
                    Sorry missschien ben ik een zeikerd, maar de foto doet het niet en ik zou graag ook het blokje willen zien
                    kijk even hier, ken je hem vinden :

                    http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=17196

                    Comment


                      #25
                      Mooie blokje hoor vind hem zekers zijn geld waard als ik zo het filmpje ziet

                      Comment


                        #26
                        Vraag me ook af of deze beter is dan de space shooters, omdat deze cake omgerekent goedkoper is als je naar aantal shots kijkt.

                        Mijn budget is niet echt hoog, en moet dus tussen deze 2 kiezen.

                        Comment


                          #27
                          wowww! dit is echt een toppertje en die knallen om op verliefd te worden !!!

                          Comment


                            #28
                            ziet er erg lekker uit deze cake
                            staat bij mij in iedergeval op mijn lijstje
                            samen met de space shooters,
                            een van mijn favorieten van wolff dit jaar
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              #29
                              Klopt het dat in het filmpje de linkse van de twee niet helemaal doet wat hij moet doen? Ik heb het idee dat die laatste salute onderdeel had moeten zijn van het eindsalvo en nu komt-ie er nogal laat achteraan kakken. Dat is bij die rechtse niet zo, daar blaft alles er in één keer uit. Indrukwekkend!

                              Maar ik moet zeggen dat dit echt een prachtbak is. Grof geweld, daar hou ik van.

                              Comment


                                #30
                                8 per karton (19 kg)

                                Comment

                                Working...
                                X