Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Surprise

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Na het zien van Lesl video snap ik waarom ik zo teleurgesteld was. Ik had er 2 tegelijk gedaan en het ging veel te snel en rommelig. Ik dacht dat dat het rommelige kwam doordat ik er 2 tegelijk deed, maar niet dus. Volgend jaar toch maar de Space Shooters.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Blitzzz Bekijk bericht
      Na het zien van Lesl video snap ik waarom ik zo teleurgesteld was. Ik had er 2 tegelijk gedaan en het ging veel te snel en rommelig. Ik dacht dat dat het rommelige kwam doordat ik er 2 tegelijk deed, maar niet dus. Volgend jaar toch maar de Space Shooters.
      Ga ook het filmpje van de Space shooters uploaden nu.
      Dan zie je gewoon een enorm verschil, hoe netjes de space shooters schiet, wat lager tempo, maar dan komen de titanium boeketten ook beter tot hun recht. Daar waar deze cakes om draaien vind ik

      Comment


        #48
        Ja, echt jammer. Ik heb even gemeten en die van jouw duurde 15 sec, terwijl op de demo-videos de cake 20-25 seconde duurt en ook veel netter schiet. Ik baal er nog steeds een beetje van.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Blitzzz Bekijk bericht
          Ja, echt jammer. Ik heb even gemeten en die van jouw duurde 15 sec, terwijl op de demo-videos de cake 20-25 seconde duurt en ook veel netter schiet. Ik baal er nog steeds een beetje van.
          voordat ik hem besteld had, had ik een paar exemplaren gezien, die het wel goed deden.

          Zit nu te denken, waar gaat het dan fout?

          Want de space shooters, ging wel netjes, stuk voor stuk.

          Comment


            #50
            Ik heb een ander filmpje van de black suprise bekeken, en die was goed neergelegd.
            En toen weer de mijne bekeken. Bleek ik het niet goed neergezet te hebben.

            Hij schiet ook w-shape.

            Het gaat dus gewoon een beetje te snel.

            Zo rommelig is hij dus niet.

            Comment


              #51
              Was hier echt ontzettend tevreden over, misschien toch maar dat karton halen dit jaar
              Raaddebom.nl

              Comment


                #52
                Laatst oud en nieuw hier afgeschoten. Zit nog vers in mijn geheugen. Ik moet zeggen dit is nou voor mij nou o.a. één van de voorwaarde's zoals een kwaliteit shooting cake hoort te zijn. 't Schiet lekker weg, juiste tempo, burst is 100% goed, leuke combinaties / variaties tussendoor. Het hield mij aandacht vast. Als punten score geef ik het een: 9. Het had wat mij betreft een 10 kunnen krijgen als hij 2x zolang duurde.
                Laatst aangepast door aldewereld; 2 May 2012, 19:54.

                Comment


                  #53
                  Video van mijn kant.

                  Raaddebom.nl

                  Comment


                    #54
                    Zo veel gekleurde sterren bij een saluteschot. Ik blijf dat spuuglelijk vinden. Iets minder mag wel, zo lang er enkele sterren bij zitten, komt dit product toch wel door de keuring.

                    Comment


                      #55
                      Deze op de gok maar besteld, 32,50 voor 2 stuks kan toch nooit tegenvallen? Iemand ervaring?

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
                        Deze op de gok maar besteld, 32,50 voor 2 stuks kan toch nooit tegenvallen? Iemand ervaring?
                        Van wat ik in Dieren heb gezien geen tegenvaller. Deze is mij iig bijgebleven samen met de Pandorum en Last stand uit de Heavy Duty serie
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #57
                          Recent straatfilmpje ?

                          Comment


                            #58
                            Twijfel ook nog over deze

                            Comment

                            Working...
                            X