Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crossing Crossette

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Lijk me een erg leuk cakeje voor die prijs. Ik ga hem wel dit jaar proberen te bemachtigen. Alleen vind ik zelf dat crackling wat minder. Ik vind het mine-effect wel leuk maar ik zou eerder gewoon een soort starmine nemen met de dan de kleuren blauw/rood/groen. Ik vind dat crackling eigenlijk vloeken.

    Comment


      #62
      Gisteravond deze cake weer aan het werk gezien bij een showtje in Ede. Ik moet zeggen: hij valt nog steeds op Hij schiet erg hoog, met een leuke crackling mine eronder. De salvo's doen het ook prima. Ik was er - ook gisteravond - toch weer van onder de indruk. Het is iets totaal anders dan die knallende boeketten.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #63
        Ik heb deze hoog staan op mijn wishlist dit jaar! Zal er apart voor naar een dealer moeten rijden maar dat heb ik er voor over!!
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #64
          Mooi gefilmd man! Dank je, deze cake moet ik dit jaar ook maar erbij gaan halen


          Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
          Filmpje van mij:
          movie

          Mijn mening, een mooie cake, ik vind de crackling eronder wel wat hebben.

          Dit jaar weer, maar dan in een project verwerken. Zal er mooi doorheen komen.


          Btw, ik begin rustig met uploaden!
          vuurwerkbieb

          Comment


            #65
            tja, ik koop dan denk ik liever splitting comets van bon. is wel 14 euro duurder maar ik vind de crosette daar beter uit komen. als je niet teveel geld hebt is dit een goede goedkopere variant.
            greetzzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
              tja, ik koop dan denk ik liever splitting comets van bon. is wel 14 euro duurder maar ik vind de crosette daar beter uit komen. als je niet teveel geld hebt is dit een goede goedkopere variant.
              greetzzz
              Ja het is kiezen of delen, je zou bijvoorbeeld ook 3 crossing crossettes kunnen kopen voor het geld van 1 splitting comet. De enige crosette cake die ik er echt uit vind springen is de rubro heavy load 500.
              Op andere fora: bloodwake / mollyman

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                Deze heeft echte ploppers bij die Crossettes, maar helaas wordt dat mooie geluid een beetje verpest door de harde crackling mines... Als ze van beide effecten nu eens aparte cakes maken hebben ze 2 toppers!

                Filmpje:

                Daar ben ik het helemaal mee eens. Van mij hadden die crackling mines best weggelaten mogen worden, zodat de crossettes veel beter opkomen.
                De komende maanden minder actief op het forum.

                Comment


                  #68
                  tja...aan de ene kant wel....maar aan de andere kant vind ik die crackling (goede crackling) zeker wel een erg goede toevoeging hoor!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                    tja...aan de ene kant wel....maar aan de andere kant vind ik die crackling (goede crackling) zeker wel een erg goede toevoeging hoor!
                    Ik vind dat het de crossettes benadeeld. Crossettes horen (in mijn ogen) rust uit te stralen, zonder geluid dus, en door de crackling wordt dit verstoord. Dat vind ik jammer aan deze pot. Maar verder is er met de crackling opzich niks mis mee.
                    De komende maanden minder actief op het forum.

                    Comment


                      #70
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                      Comment


                        #71
                        Iemand die karton inhoud weet?

                        Comment


                          #72
                          12 stuks in een karton

                          Brutogewicht per stuk: 1250 gr.
                          Per karton 16 kg.
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            #73
                            Wordt Lidu eigenlijk ook nog in Noord Holland verkocht?
                            Laat nog geregeld muggenscheetjes

                            Comment


                              #74
                              Jahoor.

                              Vuurwerkland Akersloot,
                              Castricum heeft een winkel die Lidu en Star verkoopt.

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                                Jahoor.

                                Vuurwerkland Akersloot,
                                Castricum heeft een winkel die Lidu en Star verkoopt.
                                Nou eerste bestelling van het jaar geplaatst. 2 stuks crossing crosette. Het ligt toch op de route naar de rest en ik vind ze gewoon te leuk om niet te hebben!
                                Laat nog geregeld muggenscheetjes

                                Comment

                                Working...
                                X