Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crossing Crossette

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Prima cake dit, Dit is nu hoe een crossette cake moet zijn. Geen harde knallen en 4 lichtkogels
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #17
      Crossettes komen erg goed tot zijn recht.
      Vind het zelf wel jammer dat er in salvo´s word geschoten.
      Maar ik mag niet klagen voor 16,- euro is dit een hele goed cake!

      Comment


        #18
        Als ik het filmpje zo zie, zeg ik regelrechte topper .
        De crossettes komen goed over en de prijs van 16 euro... beter kan het niet!
        Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

        Comment


          #19
          Waarom móest er nou toch nog herrie bij in de vorm van die crackling mines? Laat ons toch 'ns in alle rust genieten man! 'k Weet eerlijk gezegd niet of ik het een minpunt vind of niet...heeft ook wel wat.

          Mooie crossettes, door salvo's van 3 lijkt de lucht toch nog wat vol, ze breken goed... €16 is natuurlijk geen geld, komt er hoogstwaarschijnlijk in bij mij! (wel nog afwegen met de Splitting Comets...die veel meer kleur heeft. Dat vind ik hier een nadeel, zoals ik eerder zei: enkel groen en rood..'t had best wat kleurrijker gemogen maar misschien waren ze dan moeilijker zo perfect te krijgen?)

          Comment


            #20
            dit is de 2de cake die mij blij verast van wolf
            wat deze cake betreft heb ik niks te klagen .
            deze hou ik zeker in gedachten
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #21
              Oké. Ik ben verkocht! Dit is hem!
              Eindelijk een betaalbare crossette cake die doet wat je verlangt van een crossette! Ik vind persoonlijk die crackling mine wel wat hebben; de timing daarvan is perfect. Die is namelijk al uit geknettert als de crossettes ploppen. Dus het geluid overlapt niet
              Hoe ze het flikken voor die prijs snap ik niet, maar duidelijk is dat het dus weldegelijk kán! Een mooie crossette voor een goede prijs.

              Ik voel twee of drie stuks in V-shape of W-shape aankomen bij mijn O&N
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #22
                Als crossette liefhebber maakt dit mij erg blij. Een crossette cake dat doet wat het moet doen en dan maar 16,- euro voor een cake met dit aantal schoten. Dat is erg goedkoop.

                Comment


                  #23
                  Productfilm :

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                  Comment


                    #24
                    In 1 keer de beste crosette cake van NL. Samen met de Mega Boost, Cape Town & Black Surprise de nieuwe toppers van Wolff.

                    Comment


                      #25
                      Inderdaad, in deze cake worden de crossette,s schitterend uitgewerkt.
                      Op de demo kwam deze cake al goed over, vooral ook gelet op de respectabele 16 euro wat hij kost.
                      Mooie cake die in de toekomst alleen nog maar mooier kan worden als er kleuren bij komen of anders zijn want rood/groen is een beetje standaard.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                        Inderdaad, in deze cake worden de crossette,s schitterend uitgewerkt.
                        Op de demo kwam deze cake al goed over, vooral ook gelet op de respectabele 16 euro wat hij kost.
                        Mooie cake die in de toekomst alleen nog maar mooier kan worden als er kleuren bij komen of anders zijn want rood/groen is een beetje standaard.
                        nou door dat standaart rood en groen is hij wel betaalbaar .
                        want als er meer kleuren aan toe waren gevoegt zij hij zeker rond de 30 euro hebben gekost .
                        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                        Comment


                          #27
                          Ik vind hem toch wel erg goed overkomen hierboven! Misschien toch maar deze nemen in plaats van Splitting Comets.. Scheelt de helft in prijs!
                          Zijn er naast de kleuren en prijs nog meer verschillen, bijvoorbeeld kwalitatief gezien?

                          Comment


                            #28
                            Ik denk dat deze toch wat saai is wanneer je er maar één afsteekt, mede doordat er maar twee kleuren gebruikt worden. Ga toch dit jaar maar weer voor het geweld van de Splitting Comets met in mijn ogen een beter tempo en meer kleuren.

                            Comment


                              #29
                              Ben het wel met Bert eens. De kwaliteit van deze crosettes is overigens uitmuntend!!
                              Zeer en zeer helder. Maar eentonig omdat het maar twee kleurtjes zijn.
                              Ben je een liefhebber van meer kleuren ga dan voor Bonfire,s Splitting Comets.
                              Ik overweeg ze om beiden aan te schaffen omdat deze in verhouding goedkoop is.

                              Live gezien bij de demo van Wolff.

                              Comment


                                #30
                                Ik vind 'm eigenlijk helemaal niks aan... het tempo is net te hoog om de crossettes goed te bewonderen, en net te laag en saai, eentonig van kleur om een prachtig spektakel te geven; 't is beiden net niet.

                                Comment

                                Working...
                                X