Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Crying Angels

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Crying Angels

    Artikelnummer: 1684
    Artikelnaam: Crying Angels
    Bruto Gewicht: 3300 gram
    Netto Kruitgewicht: 480 gram
    Aantal Schoten: 118
    Effectomschrijving: Deze cake bestaat uit maar liefst 118 schoten! 1. Groene, rode en blauwe crackling kometen. 2. Golden wall met blinking comets. 3. Zilveren falling leaves. 4. Gillende staarten.
    Tijdsduur: 25-30 seconden
    Stijghoogte: 25-30 meter
    Richtprijs: 57,80 euro
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming čn bronvermelding.
    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 October 2014, 20:24.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    falling leaves?

    Comment


      #3
      Dat zo mooi zijn Richardus, daar wacht ik al een tijdje op!
      Prachtig label trouwens

      Comment


        #4
        Effect omschrijving en prijs van deze cake bijgevoegd.

        Comment


          #5
          zo, ook deze cake wederom volledig van info voorzien. Ik moet zeggen deze golden wall is best een heftige hoor!

          Comment


            #6
            Oei, wel pittig geprijst. De effectenlijst klinkt mij wel goed in de oren, maar ik ben bang dat ik helaas over moet slaan..

            Comment


              #7
              K zit hier over te twijfelen. aan de ene kant beetje duur en effecten klinken vrij simpel maar wel veel schoten en een aardige diversiteit aan effecten. dat maakt t een spannende cake.

              Comment


                #8
                Veel schoten met een erg goede effectenlijst.
                Als het filmpje er is kunnen we denk ik pas goed oordelen over de prijs.

                Comment


                  #9
                  Veel afwisselende effecten. Maar vindt hem toch aan de dure kant.

                  Comment


                    #10
                    De golden wall met daarboven de blinkers is toch wel een heel erg sjiek effect hoor! Hij is pittig aan de prijs, maar het is wel een schoonheid.

                    Comment


                      #11
                      vergist in cake! info klopte niet
                      mag verweidert worden
                      Laatst aangepast door 3xh; 15 September 2010, 18:37.

                      Comment


                        #12
                        Het label en de naam is inderdaad werkelijk prachtig van deze cake. Nu in binnenkant nog.

                        Comment


                          #13
                          Goh, wat een gek ding joh. Wolff doet wel hun best creatief uit de hoek te komen dit jaar. De waaiersalvo's van blauw naar blink zijn wel heel erg mooi. De crackling swirls komen wat mager over. En over het geheel vind ik de cake toch wel snel afgelopen. Hij is origineel, ook wel mooi maar niet heel overtuigend...en alles bij elkaar genomen vind ik hem het vele geld niet waard... Een cake zonder geweld moet met zo'n prijs wel écht overtuigen m.i.

                          Comment


                            #14
                            Komt erg mooi en rustig over. Dat blauwe met zilver heeft wel wat.
                            Wel een beetje overpriced als je het mij vraagt. Het gaat mij in elk geval boven de pet

                            Comment


                              #15
                              Vergis je niet, dat de cake op zo'n 80 m afstand is gefilmd, en dus een wat vertekend beeld geeft. In de straat is het een lust om te zien...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              Komt erg mooi en rustig over. Dat blauwe met zilver heeft wel wat.
                              Wel een beetje overpriced als je het mij vraagt. Het gaat mij in elk geval boven de pet

                              Comment

                              Working...
                              X