Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Rocking Fire

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Sh0ck Bekijk bericht
    Ik trok voor mijzelf ook direct de vergelijking met de Dominator van (volgens mij) Star Collection. Welke vinden jullie beter?
    Ik heb deze niet zelf gehad maar als ik zo het filmpje van TheCrow bekijk blijf ik deze o zo vet vinden! Hij ziet iets meer in salvo's dan de Dominator maar die rode blinkers vind ik wel erg gaaf. En dan nog zo'n heerlijke finale erbij. Ik zou persoonlijk voor deze gaan.

    Comment


      #32
      Persoonlijk zou ik voor de Dominator gaan, maar dan wel de versie van Star Collection en niet de vernieuwde VuurwerkTotaal versie. De Dominator had ik vorig jaar en die vond ik echt onwijs gaaf! De stijl van de cake is het zelfde, het tempo ook. De effecten verschillen alleen aangezien de prijs ook nagenoeg gelijk is. Denk dat er verder vrij weinig verschil in zit.

      Comment


        #33
        Adviesprijs 2011:€52,50
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #34
          €2,55 duurder?

          Comment


            #35
            Wat een bruut ding... Is wel in voorbij voor je er erg in hebt, maar dat maakt hem juist zo vet Voor het geld is hij mij echter iets té snel voorbij.

            Even op 720p kijken voor beter beeld.

            Comment


              #36
              Heb em besteld, maar ik wist niet dat hij zo snel ging.

              Zal vast een productiefout zijn.

              Ben benieuwd

              Comment


                #37
                ik kan deze aan iedereen aanraden. prachtige bak met een ongelooflijk tempo wat langzaam aan op zijn max komt.

                Comment


                  #38
                  Straatfilmpje van de Rocking Fire O&N 2011-2012

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #39
                    wat een droombak, dit is nou een bak waar ik volgend jaar een karton van moet hebben 2 stuks met plezier afgestoken

                    Hoeveel zitten er in 1 karton?

                    Comment


                      #40
                      had m ook, alleen bij mij schoot ie de laatste 3 salvos in ene keer de lucht in, beetje jammer, spektakel dat wel.

                      wel beetje jammer dat ie dan zo duur is.

                      Comment


                        #41
                        deze rambam dit jaar niet kunnen kopen helaas. had net mijn bestelling betaald en kreeg de dag later bericht dat deze weer op voorraad was. dit jaar dus een karton aanschaffen mits dit er niet te veel zijn haha.

                        iemand enig idee hoeveel er in 1 karton gaan?

                        Comment


                          #42
                          Van deze cake zitten er 4 stuks in een karton.

                          Comment


                            #43
                            Hier een filmpje van mij.
                            Leuke cake, in het begin is hij gewoon minder, maar als hij eenmaal opgang komt, dan is hij goed.



                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #44
                              Even nog een keer mijn filmpje. (2 stuks)

                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                              kijk in HD

                              Comment


                                #45
                                Filmpje van deze salvocake, gefilmd tijdens de demo van HdH

                                www.youtube.com/pyroboysNOP

                                Comment

                                Working...
                                X