Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 53
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    deze gezien op een demo. ik kende deze cake niet goed maar toen ik hem zag was ik verbaasd van dat heerlijke tempo wat deze cake heeft. heerlijke pot voor volgens mij een mooi prijsje. zeker de moeite waard!

    hier het filmpje van mij op de demo van Mantel-tweewielers, per 2:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    zoals je ziet zit er wel erg veel verschil in de cakes de linker is zo klaar terwijl de rechter nog even door gaat. vind de finale ook wel mooi.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 januari 2006
    Berichten
    286
    Thanks
    28
    137 waarderingen in 58 posts
    Filmpje Rocking Fire jaarwisseling 2010-2011:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door Thecrow; 3 januari 2011 om 14:30

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Wat een beest van een cake was dit zeg! Had er bij het zien van sommige filmpjes nog twijfels over, maar dit was echt de afsluiting van de avond. Geweldige salvo's en grote boeketten. Die finale was ook te gek, de hele lucht was gevuld. Aanrader, ookal is hij niet veelbesproken.

  4. #19
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voetzoekertje Bekijk bericht
    Wat een beest van een cake was dit zeg! Had er bij het zien van sommige filmpjes nog twijfels over, maar dit was echt de afsluiting van de avond. Geweldige salvo's en grote boeketten. Die finale was ook te gek, de hele lucht was gevuld. Aanrader, ookal is hij niet veelbesproken.
    helemaal mee eens. denk dat dit toch wel mijn mooiste cake van de avond was. wat een beest!! blijft lekker hard door rammen. volgend jaar zeker weer. boeketten waren ook een stuk groter als ik had verwacht en als ik op de demo had gezien.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 januari 2006
    Berichten
    286
    Thanks
    28
    137 waarderingen in 58 posts
    Ik ben het met de posts van mijn voorgangers eens, dit was idd een hele gave bak zeg !

    Halverwege komt de versnelling opgang en blijft ie maar door stampen totdat de laatste schoten afgevuurd zijn, vindt persoonlijk 1 van de betere cakes die ik die avond geschoten heb.

    Bij deze cake betaal je echt voor kwaliteit en niet voor grote, want de cake opzich is tamelijk klein, maar weegt toch behoorlijk Heavy als je deze in handen hebt.

  6. #21
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

  7. #22
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Heb het filmpje van Vuurwerkbieb gezien,erg lekkere cake! Mooie opbouw,veel heldere kleuren,in de vorm van strobe. Prijs is goed te doen,wil hem wel eens mee maken.
    Light some fireworks, and see who answers.

  8. #23
    VWC-Lid Maiko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2009
    Berichten
    637
    Thanks
    124
    281 waarderingen in 135 posts
    Ik ga deze zo halen! Had hem gehoopt te kunnen scoren bij goedkopervuurwerk.nl maar helaas... Hopelijk wel eind van het jaar.

  9. #24
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Er zal nog wel een vergelijking met de dominator komen,maar deze is ietjes anders maar net zo goed,hij staat ook op me lijst voor deze jaar.

  11. #26
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawe Bekijk bericht
    Er zal nog wel een vergelijking met de dominator komen,maar deze is ietjes anders maar net zo goed,hij staat ook op me lijst voor deze jaar.
    ook bij mij al aanwezig op de lijst. heb er spijt van dat ik deze maar 1 keer had vorig jaar wat een beest!! lijkt misschien veel geld maar dat is hij in mijn ogen zeker waard. wat een geweld

  12. #27
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Die vergelijking heb ik ook al regelmatig voorbij zien komen, Jawe... En terecht, want qua opbouw lijken deze cakes veel op elkaar. Het zijn beide érg sterke cakes die wel wat kosten maar je zeker niet teleur zullen stellen. Allebei absoluut de moeite om aan te schaffen, en wat mij betreft is deze cake ook één van de betere nieuwkomers in de Dynasty collectie van afgelopen jaar.

  13. #28
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Er zit echt bizar veel verschil tussen de verschillende uitvoeringen.
    Ik heb nog niet eerder een product gezien dat zo wisselvallig presteert. Of 38 seconden of bijna een minuut.

    Voor één en het zelfde product is dit ronduit slecht. Of je de uitwerking nou bevalt of niet. Qua spectakel is het okee. Qua verwachtingspatroon gecombineerd met daadwerkelijke uitwerking zeer ruim onvoldoende.

    Kort gezegd: je ken er geen drol mee.
    Laatst gewijzigd door Jupilerfreak; 11 oktober 2011 om 20:11

  14. #29
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Ik ga deze kopen als een van de laatste blokjes!
    voor de rest alleen budget
    Ziet er echt zooo heerlijk uit, lekkere knal groot boeket, heerlijke salvo's
    Paradijsje dus. EN omgerekend : 0.712857142 euro per schot.
    Wat een koopje. Vind ik!

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Ik trok voor mijzelf ook direct de vergelijking met de Dominator van (volgens mij) Star Collection. Welke vinden jullie beter?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •