Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fully Loaded

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Prachtig! Heel erg mooi!

    Comment


      #17
      Deze is inderdaad erg mooi, maar net stond de prijs er nog en nu niet meer... Maar als die klopte (ik noem hem natuurlijk niet nog een keer ), dan laat ik hem mooi staan!

      Comment


        #18
        Prijs die er stond klopte, maar deze mogen we nog niet vrijgeven.

        Comment


          #19
          Wanzinnig mooie cake is dit. Prachtig effect die grote dikke wolk met mooie spinners. Nu maar hopen dat deze ook bij de locale Schuurmans dealer verkrijgbaar is

          Comment


            #20
            Richtprijs: €57,50

            Comment


              #21
              Ik had gehoopt, omdat hij binnen de kaboom lijn zat, dat de prijs wat lager zou uitvallen. Vind de prijs nogal hoog liggen ondanks dat het wel een goed product is.

              Comment


                #22
                Zal deze richtprijs nog veel kunnen verschillen van de uiteindelijke prijs?
                Ik ben dan ook heel nieuwsgierig waar deze richtprijs vandaan komt...

                Als de cake inderdaad deze prijs gaat dragen, vind ik hem overigens iets te overprized. Alhoewel ik dacht dat het effect eigenlijk niet veel voorkomend is, is het inderdaad met een eventuele korting dan misschien wel weer te doen...

                Comment


                  #23
                  Richtprijs zal van de demo komen, waar de prijzen bekend zijn gemaakt.

                  Prachtige cake, mindere prijs helaas.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door FireDragon Bekijk bericht
                    Zal deze richtprijs nog veel kunnen verschillen van de uiteindelijke prijs?
                    Ik ben dan ook heel nieuwsgierig waar deze richtprijs vandaan komt...

                    Als de cake inderdaad deze prijs gaat dragen, vind ik hem overigens iets te overprized. Alhoewel ik dacht dat het effect eigenlijk niet veel voorkomend is, is het inderdaad met een eventuele korting dan misschien wel weer te doen...
                    Ik denk dat de meeste winkels die alleen of vooral de standaard schuurmans producten hebben deze prijs zullen hanteren. Er zijn over het algemeen niet zo heel veel winkels die echt forse kotingen geven. En de winkels die wel flinke kortingen geven hebben meestal geen collecties van schuurmans.

                    Ik weet alleen dat er in middenmeer een zaak zit die nog wel eens stunt met prijzen (zijn meestal producten die uit het assortiment gaan) en hoorde laatst iets over pyrovoordeel, maar die zaak ken ik verder niet.

                    Comment


                      #25
                      Mooie effecten, maar €57,50 is voor mij echt te duur hoor!
                      Koop ik nog liever andere potjes van Kaboom.
                      [B]Oud maar goud:[/B] Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door scootflyer Bekijk bericht
                        Ik denk dat de meeste winkels die alleen of vooral de standaard schuurmans producten hebben deze prijs zullen hanteren. Er zijn over het algemeen niet zo heel veel winkels die echt forse kotingen geven. En de winkels die wel flinke kortingen geven hebben meestal geen collecties van schuurmans.

                        Ik weet alleen dat er in middenmeer een zaak zit die nog wel eens stunt met prijzen (zijn meestal producten die uit het assortiment gaan) en hoorde laatst iets over pyrovoordeel, maar die zaak ken ik verder niet.
                        Meneer Niks heeft inderdaad veel producten van Schuurmans Vuurwerk. Alleen deze producten zijn ex- recent, dus oude collecties en/of producten die de deur uit moeten. Dit jaar zullen er ook wel een aantal dingen bij komen in verband met de CE- keuring. Maar de nieuwe producten, daar zou ik geen flinke stuntprijzen van verwachten.

                        Pyrovoordeel is recent overgenomen door de familie Harten (Harten4), of die het huidige assortiment behouden is nog niet bekend. Pyrovoordeel was een idee van Xena Vuurwerk, nu Harten4, beiden een verschillend assortiment. Vorderingen hierover staan in het topic over de overname.
                        Daar gold 20% korting op alles (onder andere ook Schuurmans Vuurwerk/ Professional Series).

                        Comment


                          #27
                          De effecten zijn echt prachtig. Maar om hier de volle mep voor te betalen vind ik ook wel erg veel geld hoor. Denk dat dit echt een echt een cake voor liefhebbers is (zoals ons).
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Ik heb deze waaier live mogen aanschouwen bij de demo in Barendrecht onlangs.
                            En ik ging uit mijn dak bij deze cake.
                            Want hij is erg prachtig, uniek en origineel.
                            Geweldig gezicht deze waaier die wolken van spinners uitblaast.
                            De waaier wordt heel breed geschoten en zorg voor een volle lucht.
                            Ik twijfel geen moment om deze mooie cake te bestellen dit jaar.
                            Ik hoop alleen wel dat hij bij de lokale dealers verkrijgbaar is omdat het een Kaboom-cake is

                            Comment


                              #29
                              Ik zit wel te twijfelen om deze aan te schaffen moet ik zeggen. Stel je voor dat je deze de fik in zet om 0.00 schitterende spinners in de straat, heerlijk toch! Alleen vind ik de prijs toch nog vrij hoog. Ik zal kijken of mijn budget het toelaat en of ik het makkelijk kan krijgen. IVM de kaboom lijn.

                              Comment


                                #30
                                Wat een geweldige cake was dit zeg, niet te geloven dat dit een Nederlandse cake was!

                                Wel jammer dat het dan ook weer een Nederlandse prijs was, 60 euro is toch wel erg duur

                                Weet iemand mischien een cake met een vergelijkbaar effect die een betere prijs heeft?

                                Hier nog een filmpje. Hij werd verwerkt in een klein showtje hier, helaas staan alleen de eerste 2 rijen er op, mischien word deze teleurstelling goedgemaakt met wat er na komt op het filmpje?

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                Gr.

                                Spookje
                                When you stand for nothing, you fall for anything.

                                Comment

                                Working...
                                X