Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Volcano

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Nog een filmpje van mijn kant van deze fantastische vulkanen.


    Comment


      #62
      Net even eentje getest, heb morgen 3 stuks in W shape als begin van het project, want had ze nog nooit gehad.
      Wat een gave dingen zeg, enorme bak licht en dat geluid, heerlijk!

      Comment


        #63
        zijn echt geweldige dingen man! mooie bengaalse kleur van te voren.. en dan een fontijn.. waar je U tegen zegt!
        DarkSoul is soms een inspiratierover!

        Comment


          #64
          Weet iemand nog een verkooppunt in noord brabant waar deze te krijgen zijn? Heb er namelijk nog een aantal nodig.

          Comment


            #65
            Deze heel wat keren in mijn collectie gehad dit jaar, en ook dit jaar weer puur genieten.
            Zijn gewoon prima vulkanen met een lange tijdsduur.
            Vind deze ook erg goed te betalen, aanrader.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #66


              Mijn oprechte excuses voor het belabberde camerawerk van mijn lieftallige schoonzus....
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #67
                Deze nog ergens te krijgen, liefst in Noord Holland??

                al gevonden, laat maar.
                Laatst aangepast door AtaiLo; 7 December 2014, 16:46.

                Comment


                  #68

                  Comment


                    #69
                    zie ze nog her en der maar dan voor de volle mep (9,50)... twijfel of ik een setje meeneem

                    Comment


                      #70
                      Ik had nieuwe batch en die waren ene schim van wat het geweest was. Vergane glorie. Na jaren in de collectie ga ik er nu aan voorbij.

                      Comment


                        #71
                        Ah dat is jammer om te horen zeg, zoveel hiervan afgestoken, vaste prik op de bestellijsten ooit, waren echt de betere fonteinen in Nederland.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Ik had nieuwe batch en die waren ene schim van wat het geweest was. Vergane glorie. Na jaren in de collectie ga ik er nu aan voorbij.
                          Gevalletje "das war einmal"

                          Comment


                            #73
                            Wat zonde om te lezen zeg. In het verleden echt heel veel gestookt, nu al wat jaren niet meer gehad omdat ik ze niet ben tegen gekomen, maar hoef ze ook niet meer te zoeken dus helaas.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #74
                              Geldt voor broertje "xin" hetzelfde?

                              Comment


                                #75
                                Werd die, alszijnde Diamond Collection, nog geïmporteerd? Ik vermoed het niet, als er wel nieuwe import was, in een pakket bv, dan tuurlijk grote kans op omlabeling.

                                Trouwens; veeg bij mijn ervaring de verklaring van een maandagochtend batch ook niet direct van tafel hè... Ik had maar één setje.

                                Comment

                                Working...
                                X