Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Volcano

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Titanium Volcano

    Artikelnummer: SL08
    Artikelnaam: Titanium Volcano
    Bruto Gewicht: volgt
    Netto Kruitgewicht: volgt
    Aantal Schoten: n.v.t.
    Effectomschrijving: Een duo titanium vulkanen van ongekende schoonheid. Een rookarme wonderschone zilverspray. Set van 2 stuks.
    Tijdsduur: volgt
    Stijghoogte: volgt
    Kartoninhoud: 30/2
    Richtprijs: € 8.95



    + http://www.youtube.com/watch?v=jhLp6RNvuis" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
    http://www.youtube.com/watch?v=jhLp6RNvuis"> http://www.youtube.com/watch?v=jhLp6RNvuis" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Vuurwerkland-Steenbergen; 1 November 2017, 00:38.
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

    #2
    De ene met blauwe, de andere met rode "flare". Wat moet ik me daarbij voorstellen?
    Is dat het kleine "mondingsvlammetje" wat deze kleur geeft?
    Moderator op www.vuurwerkbelgie.com/forum

    Comment


      #3
      denk gewoon blauwe en rode sterren ;)

      Comment


        #4
        Gezien vanavond op de demo van Beko Vuurwerk
        Voor het geld 2 prima fonteinen.
        Beiden starten met een bengaalse vlam, de een rood, de ander paars, en vervolgens met een hoogspuitende,zilverkleurige vulkaan.
        Brandtijd circa 1 minuut

        Comment


          #5
          Super deze fonteinen, mooie bengaals vlammetje die overgaat in een langdurige vulkaan, voor het geld een absolute aanrader ja.

          Comment


            #6
            Ik zocht nog een goede zilverkleurige vulkaan, denk dat deze wel wat zijn voor mij. Niet al te duur en ook leuk voor misschien overdags.

            Comment


              #7
              Film!
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #8
                Ben nou nooit echt een liefhebber van fonteinen geweest, maar de eerlijkheid dient gezegd te worden en dat is dat deze schiterend zijn, zowel qua hoogte en tijdsduur. Misschien dit jaar hier toch maar eens een keer fonteinen aanschaffen
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Ben zelf erg verliefd op goede fontijnen, zeker zonder crackling en met veel licht, en dat heeft deze, zelf nog een bengaalse vlam erbij!
                  Ik zie dit wel zitten om er een rij van aan te steken.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vadha Bekijk bericht
                    Ik zocht nog een goede zilverkleurige vulkaan, denk dat deze wel wat zijn voor mij. Niet al te duur en ook leuk voor misschien overdags.
                    Na het zien van het filmpje weet ik het zeker: deze staan 31 december hier op de stoep hoor.

                    Prachtige zilver vulkaan die hoog gaat en zonder crackling.

                    Comment


                      #11
                      Kijk dat zijn weer 2 hele mooi nieuwe fontijnen in het assortiment van Beko, naast de silver sky vulcano zijn dit gewoon 2 mooie zilver fonteinen die een mooie brandduur hebben en een redelijke hoogte berijken. Ook het bengaals deel als eerst vind ik een sprookjes achtig effect geven wat dit een leuk product maakt, en de prijs is ook nogeens goed te noemen

                      Comment


                        #12
                        Zoiets heb ik al eens eerder meegemaakt in 2006, weet alleen niet meer waar het vandaan kwam. Ik vond het destijds een erg leuke fontein, deze komt dus zeker op mijn verlanglijstje voor in de avond

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                          Zoiets heb ik al eens eerder meegemaakt in 2006, weet alleen niet meer waar het vandaan kwam. Ik vond het destijds een erg leuke fontein, deze komt dus zeker op mijn verlanglijstje voor in de avond
                          Krijg je geen spijt van Danny.
                          Slecht 3,25 kost deze fontijn per stuk en daar heb je een minuut leuk vuurwerk voor.
                          Helemaal mooi kan het worden als je er een paar naast elkaar,tegelijk afsteekt.
                          Bij mij staat hij dan ook op mijn verlanglijst.

                          Comment


                            #14
                            Meestal vind ik fonteinen qua prijs kwaliteit flink overpriced, maar deze dingetjes voor 3,25 zoals moontan zegt zijn gewoon een koopje.
                            Zitten erbij.

                            Comment


                              #15
                              Dit zijn zeer leuke fonteintjes met een leuk extra bengaals voor-effect wat ze in mijn ogen dan ook meteen weer extra aantrekkelijk maakt, zeker voor die prijs. Leuke fonteinen om een paar van naast elkaar tegelijk te ontbranden, dan heb je denk ik meteen een leuke betaalbare eyecatcher in je straat. Want zeker ook het titanium heldere witte licht zal denk ik zeker wat aandacht trekken, kijk maar hoe ze de boel verlichten in de film. Ook lekker dat ze rook arm zijn en je dus extra kunt genieten van dit schouwspel zonder belemmerende rook.

                              Comment

                              Working...
                              X