Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anaconda

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    zo wat un cake die komt zoiezo in mn collectie wat een brocades

    Comment


      #17
      geeft wel een vertekend beeld vind ik........
      per 3 geschoten?
      is het enkel dan weet ik het nog niet of ie dan nog die kracht en power uitstraalt als wat ie doet per 3.
      Voor mij persoonlijk afwachten hoe ie overkomt op de demo's

      Comment


        #18
        ook al is het per 3 geschoten, ik vind het een topper maar de prijs zal ook wel wat hoger zijn.

        Comment


          #19
          ziet er indrukwekkend uit , maar ben benieuwd hoe die in z'n eentje presteert want met 3 stuks geeft het toch wel 'n vertekend beeld .
          maar ik zal um in de gaten houden op 1 van de demo's in december .
          ik vindt de tails in het begin erg goed uitgewerkt , en de effecten later in de cake zien er ook groot en krachtig uit .
          www.thundershow.nl

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
            * heeft de kwijl van toetsenbord gepoetst*

            Na 3 keer checken van het filmpje, kom ik tot de conclusie dat dit een superconcurrent gaat worden van de Buffalo. Dat was zonder twijfel mijn favoriete blok van Schuurmans, maar de Anaconda is een meer dan gelijkwaardig blok! Super! Wat een heldere tails en machtig volle brocade boeketten. de geweldige timing van het blok maakt het helemaal af.
            Ik heb het vermoeden dat deze geweldige cake de vervanger gaat worden van de buffalo. en denk ook ongeveer hetzelfde prijskaartje. denk tussen de 55 en de 60 euro. maar wat een super cake inderdaad. echt te mooi voor woorden. maar ben benieuwd hoe de anaconda in het echt er uit ziet. als ie kwaliteit net zo goed of beter is dan de buffalo dan kan het wel zijn dat deze blok voor mij word. groeten mustang

            Comment


              #21
              deze gaat 59,95 kosten even als Falcon
              vind het best wel meevallen.

              Comment


                #22
                Richtprijs: €59,95

                Comment


                  #23
                  die prijs valt me zeker mee, waaiers zijn altijd wel wat duurder maar dit is ook nog eens een prachtding.

                  dit is zeker het overwegen waard voor mij.

                  Comment


                    #24
                    mooi blokje van diamond
                    ga ik zeker kopen

                    Comment


                      #25
                      Deze schatje is rechtstreeks uit de voorraad gehaald en afgestoken op de demo? hoop ik?

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Richtprijs: €59,95
                        Heb al zitten kijken. Wat me mij opvalt is dat veel Schuurmans-dealers in mijn omgeving hem niet in de collectie hebben zitten.

                        Ik ga hem zeker halen, zal er helaas een stukje voor moeten gaan rijden. Hij is het zeker waard denk ik.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door dimple Bekijk bericht
                          Heb al zitten kijken. Wat me mij opvalt is dat veel Schuurmans-dealers in mijn omgeving hem niet in de collectie hebben zitten.

                          Ik ga hem zeker halen, zal er helaas een stukje voor moeten gaan rijden. Hij is het zeker waard denk ik.
                          Bij de Intratuin in Utrecht verkopen ze deze. Dat is vanuit Harmelen een klein half uurtje rijden.

                          Zie: http://www.intratuin.nl/vuurwerk/

                          Comment


                            #28
                            Productfilm 2010

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door roy1186 Bekijk bericht
                              Bij de Intratuin in Utrecht verkopen ze deze. Dat is vanuit Harmelen een klein half uurtje rijden.

                              Zie: http://www.intratuin.nl/vuurwerk/
                              Dat is inderdaad niet al te ver. Ik had deze nog niet gezien. Bedankt voor de tip

                              Comment


                                #30
                                Ik heb deze mooie cake al besteld

                                Comment

                                Working...
                                X