Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 129
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ziet er leuke uit maar zal er geen 40 euro voor uigeven vind ik net wat te veel voor zo mat

  2. #47
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    Een 100k kost gerust €75. Nitraten kosten gerust €10 per 20. Vergeleken daarmee vind ik de prijs best meevallen. De vraag is alleen, kan de mat in het echt het verwachte lawaai maken? In welke fabriek iets geproduceerd is zegt niet veel in ieder geval. Het is maar net hoeveel geld men wil betalen aan zo'n fabriek wat voor kwaliteit ze daarvoor kunnen leveren.

  3. #48
    VWC-Lid casualsflr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 oktober 2009
    Berichten
    138
    Thanks
    109
    64 waarderingen in 21 posts
    ik vind hem ook wel erg duur.. als je vergelijkt wat je voor dat geld kan krijgen. ga dan liever voor chain 500 ofzo..
    oii cheers.

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 september 2008
    Berichten
    321
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 8 posts
    de eerste test ervaringen zijn bekend door lvt gepost op avp

    Gisteren was het zover, The black one ging in de hens!

    Wat een absurd grove mat! Mensen die op 2 a 3 km verder woonen hoorden de mat gewoon loei hard nog! Zeer harde knallen en zeer felle flitsen. Ik vindt het niet gek dat je 20 meter afstand moet nemen van die mat! Wat een geweld!

    Het mooiste is om de mat op te hangen volgens de fabrikant.

    Hierbij het filmpie:




    Hij is misschien prijzig, maar koop eens 180 nitaten.. dan ben je veel meer kwijt..
    En ik durf er michien nog wel voor te wedden dat deze knallers harder dan menig nitraat gaan.

    Als je de mat op de grond legt zal hij wel heftiger gaan en zal hij niet uitgaan.

    Gr lvt.

  5. #50
    VWC-Lid Johnno's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2008
    Berichten
    121
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Beetje jammer van het tempo, begint al gauw saai te worden. Al zijn dat volgens mij wel serieuze klappen die er vanaf komen!

    Edit: @pyropim, waar wedden we om?

  6. #51
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Knallen lijken me prima maar hangend vind ik er niks aan, mij te sloom.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  7. #52
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Lijk me wel een leuke mat. Maar als ik er nuchter naar kijk, en de reactie's een beetje lees, dan zouden de knallen hard zijn. Als een 'goede nitraat'. Maar wat bedoelen ze dan met een 'goede nitraat'? Voor belgische begrippen is een goede nitraat tussen de TT 1,6 gram en de chooet banger. Alles wat harder knalt is overprized, omdat er 2 jaar geleden geen hard knal vuurwerk te verkrijgen was in belgie( zonder KVK). Een colourfull kingscracker heeft voor mij een lekkerder tempo dat deze mat, en is stukken goedkoper als je omrekent. En die knallen zijn ook voor belgische begrippen 'als een goede nitraat'.

    Kijk, als men ermee komt dat de knallen echt supero dreunen zijn dan zeg ik oke, dit is een zeer geslaagt product voor die prijs met dat tempo.

    Maar anders vind ik het persoonlijk te duur voor watje ervoor terug krijgt.

  8. #53
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    Hij is mij te langzaam helaas. Een mat moet voor mij snel zijn, kan zijn dat anderen daar anders over denken, verder prima, maar ik hoef 'em niet.

  9. #54
    Banned
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Sittard/Leiden
    Berichten
    360
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Maar ga volledig met je verhaal mee J. Want het is echt een supermat, misschien kost die inderdaad wat veel ik zal de laatste zijn die dat ontkent maar het is wel echt hard. Heel hard! Mijn trommelvliezen stonden gewoon op springen! Goed netjes afgewerkte mat in een mooie verpakking. Ik heb hem gelegd omdat mijn maat hier boven hem gehangen had bovendien heb ik maar een betere locatie gezocht

    Je moet het inderdaad maar zo zien: Als je 180 nitraat koopt met visco ben je meer kwijt!

    meer vette videos:
    http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=17004 of
    www.youtube.com/xtremerides1
    Laatst gewijzigd door R@lph; 25 mei 2013 om 15:05

  10. #55
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Ten eerste, bedankt voor het posten van je filmpje! Vind het wel handig dat er filmpjes nog een stuk voor oud en nieuw worden gepost van producten die nieuw zijn.

    Maar vind het jammer dat je hem in een tunnel afsteekt. Kan nou niet in mezelf denken, deze mat is echt hard! Want het echo effect heb je al heel gauw in een tunnel.

    Ik zal trouwens niet zeggen dat we niks aan dit filmpje hebben, want je kan nu duidelijk de snelheid zien van de mat!

  11. #56
    Banned
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Sittard/Leiden
    Berichten
    360
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ten eerste, bedankt voor het posten van je filmpje! Vind het wel handig dat er filmpjes nog een stuk voor oud en nieuw worden gepost van producten die nieuw zijn.

    Maar vind het jammer dat je hem in een tunnel afsteekt. Kan nou niet in mezelf denken, deze mat is echt hard! Want het echo effect heb je al heel gauw in een tunnel.

    Ik zal trouwens niet zeggen dat we niks aan dit filmpje hebben, want je kan nu duidelijk de snelheid zien van de mat!
    Misschien heb ik een beetje capsones maar als ik zeg dat die hard gaat waarom zou je me niet geloven? Moet je toch eens mijn kanalen doorspitten met vuurwerk. Ik weet onderhand wel wat hard is en niet. En deze mat gaat echt ongelofelijk hard. Ik ben niet een doorgewinterde vuurwerkfreak of zoals de taditionele zijn. Ik ben een slag apart daar ben ik van bewust maar ik post wel altijd goede en correcte informatie(filmpjes)

    Deze mat is gewoon op het moment de beste mat van België en doet de voormalige nummer 1: Colorfull Kingscracker verbleken! Ik zie hier weer een uitdaging voor Zena. Ben benieuwd of die nog een hardere mat kunnen maken of gelijkwaardig voor minder geld. Maar op het moment is de tip voor de maand: The Black One. (mits je goed bij kas zit )

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Xtremerides voor het bericht:


  13. #57
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Ik zeg ook absoluut niet dat de mat niet hard is. Ik geloof je best als je zegt datie hard is. Maar ik wil een goed beeld hebben van de mat, en het goede beeld wat ik wil hebben word verwazigd in een tunnel, omdat alles dan, vooral op filmpjes, hetzelfde klinkt.

    En je filmpjes ken ik hoor, die volg ik al meerdere jaren.


    Maar ben er alsnog wel wijzer op geworden, ik weet nu de tijd, en de tempo van de mat. Hij is dus anders dan de omschreven 3 sec per knaller.

  14. #58
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Vind de tempo prima bij een mat met zulke harde knallen. Tempo is bij een mat voornamelijk een factor dat geweld moet veroorzaken, maar wanneer er knallers aan zitten die dikke dreunen veroorzaken dan zorgt één zo`n knaller an sich al voor het geweld. Daarnaast wil je bij 40,- euro, en 50,- euro als we de originele prijs aanhouden, wel wat langer kunnen genieten dan je ogen knipperen.

    Snap overigens nog steeds niet de kritiek dat dit product duur zou zijn. Gezien de ervaringen, ik beschouw xtremeride toch wel als een betrouwbare recensent, mogen we concluderen dat de knallers vergelijkbaar zijn met goede nitraten. Koop zelf deze hoeveelheid nitraten, lont en tel er een dag doorlonten bij op, dan is dit product niet duur. Hoogstens veel geld. Maar dat is 25,- euro voor een chaintunder die binnen 10 seconden afgelopen is ook.

  15. #59
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtremerides.nl Bekijk bericht
    Sorry LVT, maar ik heb klaverboer ;) Moest je toch ff over troeven

    movie

    Maar ga volledig met je verhaal mee J. Want het is echt een supermat, misschien kost die inderdaad wat veel ik zal de laatste zijn die dat ontkent maar het is wel echt hard. Heel hard! Mijn trommelvliezen stonden gewoon op springen! Goed netjes afgewerkte mat in een mooie verpakking. Ik heb hem gelegd omdat mijn maat hier boven hem gehangen had bovendien heb ik maar een betere locatie gezocht

    Je moet het inderdaad maar zo zien: Als je 180 nitraat koopt met visco ben je meer kwijt!
    liggend vind ik het tempo perfect! En hij knalde zich dus niet uit, da's weer een pluspuntje tegenover de Colourfull Kingscracker (ging bij mij liggend keer of 3 uit). Ik geloof Xtremerides blind op zijn oordelingsvermogen, bedankt voor het testen en delen van je mening!

    Volgend jaar maar eens proberen weer in BE te komen met een goedgevulde portemonnee

  16. #60
    Banned
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Sittard/Leiden
    Berichten
    360
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3307 Bekijk bericht
    Vind de tempo prima bij een mat met zulke harde knallen. Tempo is bij een mat voornamelijk een factor dat geweld moet veroorzaken, maar wanneer er knallers aan zitten die dikke dreunen veroorzaken dan zorgt één zo`n knaller an sich al voor het geweld. Daarnaast wil je bij 40,- euro, en 50,- euro als we de originele prijs aanhouden, wel wat langer kunnen genieten dan je ogen knipperen.

    Snap overigens nog steeds niet de kritiek dat dit product duur zou zijn. Gezien de ervaringen, ik beschouw xtremeride toch wel als een betrouwbare recensent, mogen we concluderen dat de knallers vergelijkbaar zijn met goede nitraten. Koop zelf deze hoeveelheid nitraten, lont en tel er een dag doorlonten bij op, dan is dit product niet duur. Hoogstens veel geld. Maar dat is 25,- euro voor een chaintunder die binnen 10 seconden afgelopen is ook.
    Ja klein kanttekningentje:

    Goede nitraten zijn dan geen Fenix, Wreckling Bombs, Red Devils maar gewone legale nitraten zoals Thumping Thunder of Choeet nitraatjes. Maar 3307 als je zo'n mat zelf wilt maken ben je inderdaad duurder uit daar heb je groot gelijk in

    Maar wat het ook is: Als men voor 9,- een doosje nitraat kan halen is het goedkoop. En een mat waarbij ook nog eens lont zit is duur maar dat is denk ik gewoon psychies. Omdat je met losse nitraten meer hebt aan te steken en dit in 1x weg is.
    Laatst gewijzigd door Xtremerides; 7 oktober 2010 om 11:42

Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •