Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Pyrostar] The Black one (mega nitraatmat)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Pyrostar] The Black one (mega nitraatmat)

    Rond 20 september komt Pyrostar met een nieuwe mega nitraatmat uit "de Black one" deze mat zal naar alle waarschijnlijkheid de hardste knalmat van België zijn.
    Deze mega nitraatmat heeft 180shots en komt uit de zelfde fabriek als de Supero's.De knallen zijn te vergelijken met goede nitraten. deze mat moet wel ophangen worden en duurt +-75 seconde.

    3035 The Black one
    180 shots

    #2
    Euh, klopt dat '75sec.' wel? Dan is ie wel heel langzaam moet zeker 7enhalve seconde zijn?

    Gaaf ding hoor, ziet er goed uit. 'k Zou 'm graag in 't echt horen.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Euh, klopt dat '75sec.' wel? Dan is ie wel heel langzaam moet zeker 7enhalve seconde zijn?

      Gaaf ding hoor, ziet er goed uit. 'k Zou 'm graag in 't echt horen.
      Dit klopt 75seconde, +-2/3 per knallers per seconde, en ik kan je verzekeren hij is echt BIZAR goed

      Comment


        #4
        Ik heb de dummy volgens mij al zien liggen afgelopen week. Zag er wel gruwelijk uit!

        Comment


          #5
          al een prijs bekend?
          klinkt goed

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door koenie95 Bekijk bericht
            al een prijs bekend?
            klinkt goed
            ongeveer 50 euro tochh??

            Comment


              #7
              Die ziet er zo mooi uit he, zeer mooi.
              Ben echt benieuwd hoe hij gaat presteren

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door WSG Bekijk bericht
                ongeveer 50 euro tochh??
                49.95€ gaat dit juweeltje kosten

                Comment


                  #9
                  Het uiterlijk van deze mat is natuurlijk echt bruuut te noemen!
                  Komt er nog een filmpje?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
                    Het uiterlijk van deze mat is natuurlijk echt bruuut te noemen!
                    Komt er nog een filmpje?
                    Kan hem helaas niet vinden, we proberen zsm een filmpje te maken op een demo.

                    Comment


                      #11
                      Zo deze ziet er strak uit.En ik vind het een plus punt dat die wat langer door gaat heb je toch waar voor je geld.

                      Comment


                        #12
                        Nou Nou dat ziet er fijntjes uit! Dit zal ongetwijfeld een toppertje worden. Hopelijk kom er nog een leuke actie met de mat!

                        Comment


                          #13
                          50 pleuro daar heb je 2 nitraat matten voor. Pff wat een prijs voor een 180 shots mat. daar moeten dan wel erg dikke klappen van af komen wil ik dat kopen. maar dat zie ik niet gebeuren onder de Belgische wet.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
                            50 pleuro daar heb je 2 nitraat matten voor. Pff wat een prijs voor een 180 shots mat. daar moeten dan wel erg dikke klappen van af komen wil ik dat kopen. maar dat zie ik niet gebeuren onder de Belgische wet.
                            Wacht nou maar gewoon af...

                            Comment


                              #15
                              Inderdaad, kunnen misschien wel klappen rond de mammoth of supero vanaf komen, die zijn toch ook gewoon legaal?

                              Ik verwacht hier eigenlijk echt heel erg veel van, en zal volgens mij ook zeker een topper worden!

                              Comment

                              Working...
                              X