Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schurk [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Toen ik het filmpje zag dacht ik wooow wat een goede kleuren combinaties , maar toen ik de prijs zag dat ik dan maar 8 x messier 16 shots :P.

    Maar de pot is wel echt heel mooi gemaakt !
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      #17
      Tails vielen mij tegen. Verder was bij mij deze cake ook snel voorbij. Ik had het idee dat ik wat rijen miste. Dag later voor zekerheid nog gekeken, maar al het kruit is eruit. Voor mij geen topper.

      Comment


        #18
        Neem het ervan!

        Comment


          #19
          Erg leuke cake dit! Een beetje gebaseerd op de Anaconda neem ik aan? ( van Schuurmans/Vulcan ). Alleen moet ik zeggen dat de Anaconda beter is uitgewerkt, hier waren vele tails niet aan elkaar gelijk qua hoogte en de blauwe parels kwamen niet zo heel hoog. Maar alsnog oogt deze cake heel professioneel.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht

            Nu is deze post een jaar oud, maar de Schurk die ik vorig jaar heb gekocht presteerde anders dan het filmpje hierboven. Geen Z-shape boeketten, maar alles in 1 keer. Ook waren de boeketten een stuk groter. Nu weet ik niet welk productie jaar ik vorig jaar had (cake had wel het vernieuwde label), maar als het filmpje van FireworkAddicted inmiddels de norm is, vind ik hem wel enorm overpriced (wat hij vorig jaar al was, maar goed).

            Comment

            Working...
            X