Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EaStar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    dit is inderdaad een goed blok... maar prijzig inderdaad 70 euro is niet niks..
    daar tegen over staat wel dat je een goed blok hebt zeker een publieks lokkertje

    offtopic
    en jupilerfreak de rhythembox van crown is ook duur ja maar liefst 100 euro...

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
      Is het niet zo dat de Easter de op een na duurste 500 grammer is van het afgelopen vuurwerkseizoen ( na de super500 van Dynasty)?
      Bij Hardix had je ook nog het duurste 500 grams blok, namelijk:

      Naam: Final Show
      Kruitinhoud: 500 Gram
      Aantal shots: 196
      Prijs: 125,- Euro
      Hoogte: Zo 125 meter moeten zijn, maar dat kan natuurlijk nooit.
      Productnummer bij Harry's Vuurwerkhal: 425
      Effect: Weet ik niet precies meer, eerst (volgens mij) 3 rijen van 7 met gekleurde ballen (niet echt tails) dan een rij van 7 crackling willows, dan weer 3 rijen gekleurde ballen, dan weer een rij crackling willows, en zo door.

      Vondt die pas echt tegenvallen voor de prijs! Nog liever 1x Outblast! Dit was echt een bundel romeinse kaarsen met een cake met crackling willows!


      EDIT: Easter was bij Harry's Vuurwerkhal (te Kampen) 64,95
      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #18
        Even on-topic weer over de Eastar en zijn uitwerking.

        Comment


          #19
          Film van de demo van Hardix uit 2006 is toegevoegd

          Comment


            #20
            2 product filmpjes in de begin post geplaatst, het zijn allebij filmpjes van de demo avond (2007). Het ene filmpje is gefilmt door VWC, de andere gefilmt door UB. Nu staan er dus maarliefst 5 filmpjes van de Eastar in de begin post. Ook een filmpje gefilmt door TJ Fireworks.
            zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.



            Geweldige cake, begint dus met echt knalrode peonys die zowar pijn doen aan je ogen hehe.
            Het tempo van deze cake vind ik het grootste pluspunt, hij schiet echt in een heerlijk tempo.

            74.95 is erg duur voor een cake, maar als je die 74.95 uitgeeft aan de eastar weet je wel dat je een top cake krijgt voor je geld.
            Het is veel geld, maar niet teveel voor deze cake.
            Once a pyro, always a pyro

            Comment


              #21
              Wel 5 euro duurder. Twijfelde er vorig jaar al aan, maar een dergelijke prijsverhoging op 1 product betekent voor mij een njet.

              Ondanks dat het voor Nederlandse begrippen een cake is die goed doorramd. Dat moet gezegd worden.

              Comment


                #22
                Ja, een prachtig ding, puur door het geweld. De rode peony's zijn werkelijk zeer fel, prachtig gezicht, daarna volgen er nog enkele andere effecten, ook een pluspunt.
                Toch is de prijs hoog te noemen, voor sommigen zeker té hoog, maar voor diegene die geweld wilt in de straat en daar wat voor over heeft, dan is dit zeker een must have, geheid aandacht met deze cake.

                Ik vind dat deze cake zeker aan te raden is, maar voor een dergelijke prijs zal ik hem niet aanschaffen. Heeft te maken met het feit dat ik de crackling mis op het einde van de cake, ik had met dit tempo graag wat crackling als afsluiter gehad.

                Comment


                  #23
                  Nog een filmpje

                  Comment


                    #24
                    de eastar gaat door "produktiefouten" uit de collectie:

                    een tip aan hardix:

                    kijk naar Beko die super snel de sky screamers "vervangt" voor de jetstream.



                    want de eastar was naar mijn mening de beste cake van hardix, misschien zelfs wel 1 van de beste cakes van alle 500 grammers.

                    laat hier zo snel mogelijk een waardige opvolger voor komen!
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
                      de eastar gaat door "produktiefouten" uit de collectie:

                      een tip aan hardix:

                      kijk naar Beko die super snel de sky screamers "vervangt" voor de jetstream.



                      want de eastar was naar mijn mening de beste cake van hardix, misschien zelfs wel 1 van de beste cakes van alle 500 grammers.

                      laat hier zo snel mogelijk een waardige opvolger voor komen!
                      hahaha niet alleen de eastar gaat eruit , maar de hele first class collection gaat eruit ( geloof ik ) .
                      www.thundershow.nl

                      Comment


                        #26
                        Dit jaar had iemand in de straat er nog een stuk of 3. Eentje hiervan sloeg door, die was binnen 10 seconde leeg. Dat was wel ff heel mooi om te zien, haha.
                        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                        Comment


                          #27
                          is deze prijs nog steeds het zelfde?

                          mvg

                          Comment


                            #28
                            Zoals hierboven wordt aan gegeven, deze is uit de collectie van Hardix.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X