Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO & FOTOS] Ster feesten Sint Niklaas, CBF Pyrotechnics [2006]

    In het sub forum shows 2005 staat de aflevering van 2005, maar ook in 2006 werd er op Recreatiepark de ster een grote show weer geschoten. Dus trokken we wederom richting Sint Niklaas om dit spektakel weer te mogen aanschouwen. Nadat we in het restaurant ons hadden tegoed gedaan aan een heerlijke maaltijd zijn we het park ingegaan. We hadden met de mensen van CBF afgesproken dat we schietterrein opmochten zodat we de setup ook eens van nader bij konden bekijken. Het terrein ligt aan de overkant van het meer dus je moet helemaal rond.

    CBF maakt gebruik van diverse produkten uit zowel China als Europa. Zo zagen we bommen van het Spaanse Ricassa en candles van het Italiaanse Vaccaluzzo. Dus we waren zeer benieuwd wat dit ons vanavond zou gaan brengen. Nadat we de nodige plaatjes en videos hadden geschoten zijn we op ons gemak terug gelopen naar onze film spot. We hadden tevens afgesproken met Kruitsnuiver en Mantronix, dus ben ik ze even later op gaan halen om ze mee te nemen naar onze spot.

    De show zelf,

    De show is niet 100% op muziek, maar in grote lijnen laat je je wel meevoeren met zowel de muziek als met het vuurwerk. Een leuke show dus. Muziek van onder andere War of the worlds, Coldplay, Les lacs du Connemara van Michel Sardou en een bewerking van Now we are Free uit de film Gladiator vormde dat het daverende slot van deze show.

    De finale was er eentje om je vingers bij af te lebberen. Totaal in goud, blauw en rood. Met als daverend slot een "gordijn" van mines die de show afsloot met daarboven een sloot salutes om U tegen te zeggen. Ik wil CBF hierbij nog steeds bedanken voor de gastvrijheid en de vrijkaarten voor ons, want je moest 7 euro betalen om binnen te mogen komen ;) In 2007 gaan we hier vast en zeker weer naar toe want het is hier niet ver vandaan, plus is het een aanrader van heb ik jou daar!


    Hier wat fototjes van de setup:


    candles en bommen


    Een mooie zonnetje


    Doorkijkje over de setup


    cilinders tot 8 inch, en een kogel bom rechts van 10inch!


    zwaarder kaliber bommen


    wederom een mooi doorkijkje

    En dan natuurlijk wat fotos van de show zélf!


    Harmonieus chineesch BKV en Spaans Ricassa in de lucht


    crackling blokken en peony bommen




    Italiaanse komeet candles, met bommen erboven


    crosette candles met half\half peonys





    sub finale


    De finale...

    Zo, tot zover alle fotos, natuurlijk zijn er veel en veel meer fotos gemaakt. Deze kun je *HIER* bekijken. De video die we gemaakt hebben ( met unieke setup beelden) is *HIER* te downloaden, veel kijk plezier!
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 8 augustus 2007 om 21:38
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Prachtige videoverslag van de Ster Feesten 2006.
    Het begin is zeer uniek met de close up beelden van de set up.
    Geweldige ervaring om dit te kunnen zien.
    De vuurwerkshow laat je 20 minuten lang meeslepen in een schiiterende uitvoering die bol staat van mooie effecten en kleuren.
    De finale met een prachtige vertolking uit The Gladiator is magistraal. Een wervelende afsluiting.
    Als ik zo,n show als deze zie dan vraag ik mij af: kan het nog mooier?

    Red Baron, bedankt voor deze mooie video.


  3. #3
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Moontan is er weer als de kippen bij ik heb ondertussen al vrede met mijn eeuwige twee post xD
    Om te beginnen de foto's vind het altijd geweldig om beelden van de setup te zien dus was helemaal in mijn element natuurlijk!!!
    En de tweede foto van de show zelf in deze thread WOW wat een geweldige foto zeg!!! ff kijken of ik die ergens als achtergrondje van een map ga gebruiken
    Over het filmpje begint weer super zoals we van je gewend zijn met beelden van de setup (super) en fotos op de muziek en dergelijke erg goed weer.
    En gewoon een geweldige show met veel leuke effecten op de muziek en goede combinaties!!
    Wat de bedoeling van de bommen op 12 45 is snap ik dan niet helemaal al ziet het er wel erg indrukwekkend uit
    En verder kan ik alleen maar beamen wat moontan zegt magistraal einde gewoon met heeeeeeeeeerlijke flash salutes!!!
    Bedankt weer RedBaron

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •