Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pili Crackers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pili Crackers

    Artikelnummer: RVW964
    Artikelnaam: Pili crackers
    Aantal Schoten: n.v.t.
    Netto Kruitgewicht: 1,4 gram
    Effectomschrijving: Maar liefst 50 knetterblokken inblauwe, gouden, roze en zilveren wikkels geven je een kick
    Verpakkingseenheid: 100/50
    Richtprijs:

    O.a. te koop bij: Rubro.nl

    Film:

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 11:17.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ben benieuwd wat ze kosten! Ik vind zulke kleine dingetjes altijd heerlijk om mee te spelen! En 50 stuks zijn er aardig wat

    Comment


      #3
      Filmpje:

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #4
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


        Zo.
        [b]Niet actief[/b]

        Comment


          #5
          Erg kleine blokjes crackling sas,maar voor de grote een leuke uitwerking.
          Light some fireworks, and see who answers.

          Comment


            #6
            Vorig jaar een pakje gehaald, leek me wel grappig. Ze zijn precies zoals ik zei: grappig. Verwacht geen grootste dingen, maar gewoon grappige dingen om mee te spelen. Voor 3 euro kan je deze niet laten liggen.

            Comment


              #7
              Heb ik hier nog helemaal niet verteld dat ik verliefd ben op deze snoepjes? Ze zijn zo mooi klein en kleurrijk maar d'r komt nog een heel best geknetter vanaf! Superdingetjes, heerlijk speelgoed.

              Comment


                #8
                Zijn idd leuke speeltjes voor door het jaar heen!
                Heerlijk.
                Vandaag nog van deze dingetjes afgestoken.

                Comment


                  #9
                  9 stuks bij elkaar neer legt komt er nog best wat knetter af

                  Comment


                    #10
                    Koop deze dingen maar voor je kinderen. Gaan in elk geval harder dan de meeste rotjes. Zijn ook nog mooi in verschillende kleurtjes verpakt.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #11
                      Leuk om er bij te hebben met oud en nieuw

                      Comment


                        #12
                        Super dingen! Gaan harder dan elke crackling ball die ik gehoord heb

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                          Super dingen! Gaan harder dan elke crackling ball die ik gehoord heb
                          ehm nee, tenzij je ze uit belgie haält, die gaan ongeveer hetzelfde als een crackling bal. Maar de pili crackers die ik in Nederland heb gekocht zijn toch echt n stuk minder. Vroeger kon je bij gvb verkopers een doosje met roze en witte flitsblokjes kopen. Daar zaten ook knetterblokjes bij. Dat waren pas knetterblokjes!Zie ze helaas nergens meer. Zaten in groen en zilver papier.

                          Overigens zijn die van pyropower inderdaad niet slecht.

                          Comment

                          Working...
                          X