Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO & FOTOS] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2005 - OOSTENRIJK, PYROVISION

    Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2005 Pyrovision

    Ook de firma Pyrovision hadden we ook op Nuits de Feu 2004 aan het werk gezien. Dat was ons toen ook al niet tegen gevallen! Toen we het strand opliepen en het schietterrein betraden zagen we Markus Staudinger achter zijn laptop zitten. Vanuit die laptop hoorde ik bekende klanken. toen we bij hem gingen kijken zagen we tot onze verassing dat ie zat te genieten van de filmpjes van Pyroworld. Dat doet je dan toch wel een enorm plezier als je ziet dat iemand zit te genieten van jou materiaal.


    het ontsteken van het vuurwerk gaat met dit kleine kastje



    De blik op het terrein bevestigde onze vermoedens datr we wel eens iets moois konden gaan zien vanavond. Een heel bos aan romeinsekaarsen stond opgesteld. maar ook een enorme hvoeelheid blokken, en natuurlijk de nodige mortieren, met in het midden een prachtige rij 8inch mortieren die hoog boven de rest uit torende als een soort van uitkijktoren, ik moet hier nog ergens een foto van hebben. zodra ik deze gevonden heb zal ik ze hier posten!.


    [i] de opening[/]


    diverse cilinder shells


    en dan het vuurwerk.

    Wat moet ik hierover zeggen? PRACHTIG!!! Een waar spektakel ontpopte zich om 22:00 uur voor onze ogen. op de muziek van Ramstein werd al direct de toon gezet. Een krachtige opening was meteen het juiste vizite kaartje wat Pyrovision wilde afgeven. na deze spetterende opening konden we genieten van veel produkten van Weco, Vaccaluzo, Parente en nog meer speelgoed van de hoogste kwaliteit.

    En dan de finale, Poe... eentje zoals ik ze het graagst ziet, met een werkelijk meeslepende soundtrak eronder die bij mij bij het inzetten van de muziek een klein gilletje ontlokte. Ze hebben wat dat aangaat goed opgelet in chantilly want daar was deze finale deels opgebaseerd op een van de shows die ook daar een traantje bij me ontlokte. Een opening van goeden candles toen de muziek aanzwelde prachtige willows tot op de grond. Met erna de machtig mooie donker gouden watervallen van Vacalluzo.


    falling leaves


    crackling palmtree blokken van weco

    Toen de muziek voor de tweede keer aanzwelde maakte men terecht gebruik van de techniek van de klimmende bommen, maar wel geheel wederom in goud. een prachtig kippenvel moment! als kers op de taart werden er witte watervallen overheen gegosten wat een tussentijds applaus opleverde bij het publiek. en dat gebeurd niet vaak!

    Als subfinale in dit finale nummer werd dit kleine hoofstuk in stijl afgesloten: Zilver eerst witte candles, gevolgd door wederom de klimmende bommen techniek, omafte sluiten met prachtige 8inch crown bommen. En toen was het dan toch echt tijd voor de finale. een bonte stoet van prachtige bommen tot 8inch, candles en mines zetten de hemel van knokke-heist compleet in vuur en vlam. met het nog na ebben van hele grote crownbommen werden er nog een aantal salutes en singleshots achterna geschoten als daverend slot.





    het behoefd denk ik geen uitleg dat ondanks de iet wat korte duur Pyrovision terecht is gaan lopen met de hoofdprijs! en terrecht. Ja natuurlijk heb ik dit gefilmd, je kunt het meesterwerk van Pyrovison *HIER* bekijken. Er zijn natuurlijk heel wat meer fotos gemaakt, en die kun je *HIER* vinden. heel veel kijk plezier!
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 31 januari 2007 om 00:02
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Beste mede-members.
    Een tip voor een goed bestede avond.
    Ga lekker met een biertje of met een colaatje onderuit gezakt zitten en genieten van deze film van Red Baron.

    Niets aan het commentaar van Red Baron toe te voegen.
    Alles loopt gesmeerd in deze film.
    De hele show is eigenlijk een finale, maar de finale zelf : zoiets heb ik tot nu toe nog nooit gezien. Zo mooi, kan het nog wel mooier?

    Prachtige muziek trouwens van Ramstein en Metalllica (Nothing else)

    Terechte winnaar.

    Nog bedankt voor de mooie voorstelling Red Baron.
    We zijn superblij met jou.


  3. #3
    VWC-Lid Feuerwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    116
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heel mooie show was dit, ik had mezelf lekker op het strand geplaatst om dit spektakel te aanschouwen...mooie herinnering

  4. #4
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Prachtig!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •