Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO & FOTOS] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2005 - PORTUGAL, LUSO PIROTECNIA

    Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2005 Luso Pirotecnia

    We hebben Luso al vaker aan het werk gezien, dus toen ik wist dat ze naar Knokke zouden komen was ik natuurlijk reuze benieuwd. Zo hebben we Nuits de Feu in 2004 zien winnen, ze staken daar echt in creativiteit en kwaliteit ver boven de rest uit. Toen we het terrein betraden zagen we dus een bevredigende hoeveelheid vuurwerk al staan. Singleshots, candles, bommen, bengaalse vuren, multiflashes en zelfs vlammenzuilen staken hoog in de lucht op stokken die men op een speciaal daar voor geprepareerde dijk had gestoken.




    singleshots


    vlammen zuilen en bengaalse vuren

    De show zelf.

    tsja, een mooi vuurwerk op muziek. Met enkele opvallende effecten waaronder een mooi stil en ingtogen stuk met blinker falling leaves die minuten langlangzaam naar beneden vielen en de hele boulevard knipperend verlichten. Verder konden we genieten van de multi salutes die klappend aan een parachute naar beneden kwamen. Toch werd er van dit effect wel erg veel gebruik gemaakt, iets teveel naar onze smaak.





    De subfinale bestond uit veel mines, soms iets teveel, en met de muziek van DJ Tiesto die galmde door de speakers "Holland make some noise" Maak je bij de Belgen ook al geen vrienden. De finale was zoals we die van Luso gewend zijn opeen volgende kleuren van Peonys. De cameraman die naast me stond en voor een voorlichtingsfilm beelden van een vuurwerkshow en alles wat daar bij komt kijken moest draaien. Vertelde me dat ie zoiets in Nederland de laatste jaren nooit meer gezien heeft. En daar was ik het van harte met hem over eens.



    De video beelden van deze show zijn natuurlijk beschikbaar en deze kun je *HIER* vinden. Er zijn uiteraard meer fotos van dit vuurwerk en die kun je *HIER* bekijken.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Bedankt Red Baron voor je achtergrondinformatie bij de film en de film van de show zelf. Complimenten uiteraard voor de wijze waarop alles in beeld gebracht wordt.
    Ik zou een ieder aanraden om deze film te zien.
    Hij is werkelijk mooi.
    Luso is inderdaad een bedrijf wat innovatief bezig is. Vele creaties zijn te zien.
    Het ene moment waan je jezelf in gedachten op de maan met wat Red Baron al zegt heel rustig stuk met mooie falling leaves.
    En het andere moment wordt je weer wakker door de harde klappen van de salutes.
    De finale wordt zeer mooi afgewerkt. Met shells in peony,s met diverse kleuren in een uptempo naar een ware climax.
    Het vele applaus in deze film is volkomen terecht.
    Het zou me niet verbazen als ze hier ook in de prijzen zijn gevallen


  3. #3
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Geweldig die multisalutes aan een parachute geweldig effect geeft dat zeg!!
    Ook de combi van effecten daarboven en onder was goed gedaan!
    Salutes met tussenposes erg goed getimed en leuk gedaan!!
    Gewoon erg veel bijzondere dingen die zeker het kijken waard zijn!!
    Veel blinkers gezien in de shwo maar niet storend veel...
    Ook het einde was erg goed op tiesto geschoten!!
    Richting de finfale wel een paar te laag knallende shells...maja dat mag de pret niet drukken
    Lekkere show en leuk verhaal RedBaron bedankt!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •