Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 285
  1. #211
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 oktober 2008
    Berichten
    106
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 9 posts
    @Gerwin Volgens mij gaat die 2e opleider enkel handhavers van de overheid opleiden. Die hebben geen Kiwa certificaat nodig.

  2. #212
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Nou heb ook wel eens met het idee gelopen maar als ik dit allemaal lees, uuhm laat maar.
    En dan willen ze in elke stad/dorp een eigen show schieten, nou vergeet maar dat je ooit genoeg mensen kunt opleiden op deze manier, je word alleen maar tegengewerkt helaas. En de mods hier hebben dan nog wel connecties misschien maar als je die niet hebt kan je het wel uit je hoofd zetten. Jammer
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  3. #213
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basicd Bekijk bericht
    @Gerwin Volgens mij gaat die 2e opleider enkel handhavers van de overheid opleiden. Die hebben geen Kiwa certificaat nodig.
    Falck geeft een cursus voor handhavers.

    http://www.falck.nl/site/395-Worksho...sluit-2012.php

  4. #214
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basicd Bekijk bericht
    @Gerwin Volgens mij gaat die 2e opleider enkel handhavers van de overheid opleiden. Die hebben geen Kiwa certificaat nodig.
    Nee zou ook voor de kiwa examens gaan geven!
    Gerwin

  5. #215
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Binnenkort weer cursus bij VCM?

    Volgens de site:
    Leusden: 18 februari, diverse dagen februari, examen 8 en 9 maart 2013.

    Zijn er leden van VWC die hieraan deelnemen?

  6. #216
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fric Bekijk bericht
    Omdat Staleneiland bij de Pier van Scheveningen in het verleden gebruikt is als locatie voor de opleiding;


    Van der Valk zet pier Scheveningen te koop

    De Pier van Scheveningen komt in de etalage te staan. Het concern Van der Valk, dat het bouwwerk in 1991 voor het symbolische bedrag van 1 gulden kocht, ziet er geen brood meer in.

    Eind vorig jaar werd al bekend dat de familie geen geld meer wilde investeren in de pier. Een maand eerder werd een deel van het evenementencomplex in de badplaats door een korte, felle brand verwoest. De familie zegt nu met pijn in het hart afscheid te nemen van de pier, die meer kost dan het oplevert. "Die miljoenen kunnen we beter ergens anders in steken", aldus Rob van der Valk maandag in De Telegraaf.

    Van der Valk had onder meer plannen om op de Pier een hotel te bouwen, maar de pijlers bleken daarvoor te zwak. Er waren meer dingen die tegenzaten. ,,Milieuregels, klagende ondernemers en omwonenden en een gemeente die haar afspraken niet nakwam en geen nieuwe plannen maakt'', zegt Van der Valk. De Pier is geen koopje meer, het bedrijf vraagt nu een 'normale prijs'.

    De huidige pier werd gebouwd in de jaren '50. Prins Bernhard verrichtte de opening in 1961. Lang zou de pier zijn verbonden aan de naam van de zakenman Reinder Zwolsman, die als eerste man van de Exploitatie Maatschappij Scheveningen ook het nabijgelegen Kurhaus verwierf.

    Het was niet de eerste pier. Die brandde op 26 maart 1943 af. De houten constructie uit 1901 lag direct achter het Kurhaus. In de Tweede Wereldoorlog werd het paviljoen door de Duitsers gebruikt als opslag. Na de brand zaagden ze al het hout weg. Zo konden de resten niet als landingsbaan voor een eventuele Engelse invasie worden benut.


    Pier van Scheveningen uit protest gekraakt.


    http://denhaagfm.nl/2014/08/07/de-pi...door-de-vloek/

    Laatst gewijzigd door Fric; 7 augustus 2014 om 16:59

  7. #217
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    De laatste reactie op dit topic stamt uit 2014.
    Dat zegt eigenlijk wel genoeg en wel dat niet bepaald veel personen dit papiertje hebben weten te behalen.

    Een paar jaar geleden zat ik erover te denken om dit te doen, maar met alle verhalen die je her en der leest wat betreft de nodige praktijkervaring die je op moet doen, maar laten zitten voor wat het was. 4 a 5 jaar later is er kennelijk niets veranderd op dat gebied waardoor ik en velen met mij eigenlijk mogen fluiten naar de wens het papiertje te behalen.

    Je komt er eigenlijk alleen nog maar aan als je de nodige connecties hebt voor de verplichte stage. Zo bang is men voor concurrenten. Ik begrijp dat wel, maar aan de andere kant doet concurreren revolutioneren, laat ik het zo zeggen.

  8. Deze gebruiker waardeert Flashing_Diamond voor het bericht:


  9. #218
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Snap je punt, zeker als je hier echt wat mee wil.
    Positieve kant, er zijn nu niet genoeg gecertificeerde mensen om in elke gemeente een show te schieten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  11. #219
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht

    Je komt er eigenlijk alleen nog maar aan als je de nodige connecties hebt voor de verplichte stage. Zo bang is men voor concurrenten. Ik begrijp dat wel, maar aan de andere kant doet concurreren revolutioneren, laat ik het zo zeggen.
    Ik denk dat het toch makkelijker is dan dat je nu denkt...
    actief zijn op de fora`s / shows bezoeken en hier en daar een babbeltje en de kans komt er dan zeker wel !
    http://www.stefandrukker.nl

  12. Deze gebruiker waardeert stefantvs voor het bericht:


  13. #220
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Waar een wil is, is een weg!

  14. Deze gebruiker waardeert Fric voor het bericht:


  15. #221
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    De laatste reactie op dit topic stamt uit 2014.
    Dat zegt eigenlijk wel genoeg en wel dat niet bepaald veel personen dit papiertje hebben weten te behalen.

    Een paar jaar geleden zat ik erover te denken om dit te doen, maar met alle verhalen die je her en der leest wat betreft de nodige praktijkervaring die je op moet doen, maar laten zitten voor wat het was. 4 a 5 jaar later is er kennelijk niets veranderd op dat gebied waardoor ik en velen met mij eigenlijk mogen fluiten naar de wens het papiertje te behalen.

    Je komt er eigenlijk alleen nog maar aan als je de nodige connecties hebt voor de verplichte stage. Zo bang is men voor concurrenten. Ik begrijp dat wel, maar aan de andere kant doet concurreren revolutioneren, laat ik het zo zeggen.
    Ja, als je het zo stelt!
    Die verplichte stages moet je gewoon niet als belemmering zien.
    Die stages zijn gewoon nodig om het vak te leren!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Snap je punt, zeker als je hier echt wat mee wil.
    Positieve kant, er zijn nu niet genoeg gecertificeerde mensen om in elke gemeente een show te schieten.
    Er zijn inderdaad niet genoeg certificaathouders om in iedere gemeente en show te schieten.
    Iets wat trouwens ook nooit zal gebeuren.
    Bovendien ziten die mensen dan de rest van het jaar werkloos thuis.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
    Ik denk dat het toch makkelijker is dan dat je nu denkt...
    actief zijn op de fora`s / shows bezoeken en hier en daar een babbeltje en de kans komt er dan zeker wel !
    Zoiets dus!!

  16. Deze 4 gebruikers waarderen Fric voor het bericht:


  17. #222
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Als je contacten hebt kan het echt wel lukken. begin eens met helpen met showtjes bouwen. Misschien doe je dat al. En van daaruit kan je verder kijken. Misschien is het niet gemakkelijk, maar je moet niet te snel opgeven als je echt iets wil.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  18. Deze 2 gebruikers waarderen tjopper voor het bericht:


  19. #223
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fric Bekijk bericht
    Waar een wil is, is een weg!

  20. Deze gebruiker waardeert mikeole voor het bericht:


  21. #224
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Mag als het goed is meelopen met een show binnenkort, heb er super veel zin in! Maar of ik genoeg stageplekken zal krijgen in de gestelde termijn? :') Realistisch gezien denk ik dat het nog wel even zal duren.
    Toch blijft de droom leven, al denk ik dat het nooit full time zal worden, dus ik maak mn studie lekker af
    Laatst gewijzigd door broodjekaas; 6 januari 2018 om 00:33 Reden: Autocorrect
    Keep it legal!

  22. #225
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
    Mag als het goed is meelopen met een show binnenkort, heb er super veel zin in! Maar of ik genoeg stageplekken zal krijgen in de gestelde termijn? :') Realistisch gezien denk ik dat het nog wel even zal duren.
    Toch blijft de droom leven, al denk ik dat het nooit full time zal worden, dus ik maak mn studie lekker af
    Veel plezier he, vergeet geen foto's te maken!

  23. Deze gebruiker waardeert DsNL voor het bericht:


Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •