Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 20 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 300

Discussie: [Polen] Polen

  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    zijn de explod 7 trouwens ook 1.4 of is dit zwaarder

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2007
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    wat is explod 7? de gewone explod is 1.1 gevaar voor massaexplosie. komt uit italie

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Berichten
    48
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dit lijkt me echt ook een knalland tesamen met Tjechie , Italie , ... Weet iemand nog andere landen ? In BE en DE was er ook vroeger wel boven de 2 grams knallers.

    Volgens mij is dit één van de weinige landen waar je nog het zwaardere knal spul kunt kopen , de immitatie bex komt hier ook van en die knalt zeer top , dus dit zegt genoeg.

    Wat zou het max. aantal gram zijn in Polen in een grond knaller ?

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2008
    Locatie
    Lublin ( Polen )
    Berichten
    95
    Thanks
    0
    15 waarderingen in 3 posts
    Hello!

    The best I think polish e-shop is http://fajerwerkimarket.pl/. http://polishfireworks.pl/ - here You can find more informations for foreginers. Every year I bought fireworks in fajerwerkimarket.pl and I can only recommend this shop

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2007
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    It would be nice if they translate the site

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 november 2008
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Mooie informatie allemaal
    Zelf wat contacten in Polen, toch aantrekkelijk om dit jaar daar wat vandaan te laten komen. met name de potten op de site van vuurwerkteamzuid zien er goed uit.
    Lijkt het geld zeker waard. Bij oudjaar wat filmen van dat spul.

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    heeft iemand al eens besteld via http://fajerwerkimarket.pl/ , die bezorgt ook in NL. Ben wel eens benieuwd hoe de ervaringen hier mee zijn

  8. #53
    VWC-Lid kaboom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2007
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    365
    Thanks
    13
    85 waarderingen in 37 posts
    Houd er wel rekening mee dat je normaal al meer aan de bezorgkosten kwijt bent dan aan het vuurwerk zelf.De vraag is of het zich dan nog loont, die afweging zul je zelf moeten maken en dan moet je ook nog rekening houden met de risico's wat het met zich mee brengt.

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    tot 25 kilo=33,00 en tot 50 = 44,00. Heb al heel wat vette cakes gezien voor 7 euro tot 40 euro. Ook de grotere cakes van 75 euro tot 130 euro. Daarnaast 2,5 inch pijlen setje voor 7,50 (jorge superstar) en een 3 inch pijlensetje (4stuks) voor 18 euro. Kost geen drol daar dus dat kan gemakkelijk uit. Probleem alleen is het wordt met gls verstuurd en dan ben ik bang dat het aan de grens aangehouden wordt. Ze zeggen zelf dat ze geen problemen hebben gehad met klanten in nederland. Ben benieuwd wie er ervaring heeft met deze website.

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juni 2008
    Berichten
    13
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Goedemorgen TNT Post, ik heb een zending voor U .... hahahaha

    Volgens mij werkt dat niet, maar oke, je hoort wel gekkere dingen.

  11. Deze gebruiker waardeert Pirate voor het bericht:


  12. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Berichten
    45
    Thanks
    2
    3 waarderingen in 3 posts
    ik heb de afgelopen 2 jaar pakketjes bij een andere bekende poolse site besteld. Zijn bij mij altijd aangekomen. Tot dat een maatje van mij ook ging bestellen en dit pakketje kwam niet aan. Via online trace stond CUSTOM HOLD of iets in die richting terwijl er geen controles meer zouden zijn! vreemd maar het blijkft dus dat dit pakje in duistland is blijven hangen omdat de duitsers het zat zijn dat die poolse knallers de grens over komen zeg maar zoals de nederlandse regering het met belgie heeft. Mijn maatje heeft een brief ontvangen dat het vernietigd is. Ik weet voor de rest niet hoe het werkt als dit in Nederland gebeurd. Was toch 200euro naar de *****. En let op dat dat met die verzend bedragen niet helemaal klopt ze zitten sneller aan het bepaald aantal KG dan jij bent;)

    Groeetjjjjessss

  13. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    wat is die site dan?

  14. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Berichten
    58
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    En hier een link naar de website van de bekende Jorgefabriek:
    http://www.jorge.home.pl/

    Ik heb dit jaar wat blokken en 19 shots potten van dit bedrijf in mijn colectie gehad en ik moet zeggen dat dit erg mooi vuurwerk is tegen een redelijke prijs.
    MOin, net even de shells van onze Jorge vrienden bekeken. Oei oei wat een mooie spulletjes

    Ben al een lijstje voor nächtes Jahr aan het samenstellen

  15. #59
    VWC-Lid KnalErwt's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    60
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Ik heb net even rond zitten kijken op verschillende sites hier genoemd, maar wat me opvalt: De poolse vuurwerkstukken zijn veel harder (bij knal) en kosten echt heel veel minder, bijv. een pakje BEX Nitraten voor 3.89 in euro (omgerekend van zł). Lijkt me zeker een tripje waard, zal volgend jaar eens gaan kijken.
    [U]Het[/U] is weer bijna zover!

  16. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    iemand toevallig een adres waar nog FP-03 tekoop is liefs rond poznan of wielocopolski? Jorge had ze van de week binnen gekregen 2 dagen was alles weg. dan praat ik over ander halve container.

Pagina 4 van 20 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •