Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 300

Discussie: [Polen] Polen

  1. #286
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 februari 2016
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    hallo ik ga naar polen en ik vroeg me af waar ik het best vuurwerk kan hallen zonder een hele omweg te maken. ik ga naar Auschwitz en krakau.

  2. #287
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    607
    Thanks
    108
    444 waarderingen in 206 posts
    In Polen moet je gewoon eens geweest zijn. Leuk speelgoed daar en eigenlijk bizar dat het zo in de winkels ligt. Op elkaar, bij elkaar en op de grond, alles staat vol.

    Naam: IMG-20151223-WA0003.jpg
Bekeken: 22252
Grootte: 179,1 KB
    Naam: IMG-20151223-WA0005.jpg
Bekeken: 21572
Grootte: 218,4 KB
    Naam: IMG-20151223-WA0007.jpg
Bekeken: 16891
Grootte: 164,6 KB
    Naam: IMG-20151223-WA0008.jpg
Bekeken: 21153
Grootte: 177,0 KB
    Naam: IMG-20151223-WA0012.jpg
Bekeken: 20171
Grootte: 225,5 KB
    Naam: IMG-20151223-WA0011.jpg
Bekeken: 20139
Grootte: 247,2 KB

  3. Deze 15 gebruikers waarderen TBM09 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  4. #288
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 januari 2017
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Beste vuurwerkliefhebbers, de afgelopen jaren ben ik altijd naar België geweest om het vuurwerk te halen. Dit jaar zou ik graag een keer naar Polen willen,ik vroeg me af of het risico nou veel groter is als je naar Polen gaat i.p.v België? Ik ben overigens van plan om nog voor september te gaan. Verder ben ik vooral op zoek naar siervuurwerk van de bekende Poolse merken en ben ik niet van plan om zware knallers mee te nemen.

  5. #289
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2016
    Berichten
    11
    Thanks
    3
    7 waarderingen in 4 posts
    Gisteren naar hohenwutzen geweest om eens rond te kijken. Wat leuks te scoren en daar de boel af te laten. Helaas hebben ze 2 weken terug een inval gedaan en is er geen groot vuurwerk meer te krijgen. Ook als je gaat doorvragen naar groot vuurwerk zie je dat de angst er goed inzit, hoorde boete bedragen van 3000 euro voorbij komen. Wat ze wel nog hebben is alles uit cat.3 dus ook cakes tot 2 inch en het "normale" knalspul. Wat me ook opviel is dat de prijzen van bijvoorbeeld een 30mm 19s jorge pot erg hoog zijn (21,49) kost in België 25 euro. Al met al denk ik dat Polen ook zijn beste tijd gehad heeft.

  6. Deze gebruiker waardeert cõno voor het bericht:


  7. #290
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cõno Bekijk bericht
    Gisteren naar hohenwutzen geweest om eens rond te kijken. Wat leuks te scoren en daar de boel af te laten. Helaas hebben ze 2 weken terug een inval gedaan en is er geen groot vuurwerk meer te krijgen. Ook als je gaat doorvragen naar groot vuurwerk zie je dat de angst er goed inzit, hoorde boete bedragen van 3000 euro voorbij komen. Wat ze wel nog hebben is alles uit cat.3 dus ook cakes tot 2 inch en het "normale" knalspul. Wat me ook opviel is dat de prijzen van bijvoorbeeld een 30mm 19s jorge pot erg hoog zijn (21,49) kost in België 25 euro. Al met al denk ik dat Polen ook zijn beste tijd gehad heeft.
    Sow! Das heftig om te horen! Ben er 5 weken geleden geweest en was er nog een wolkje aan de lucht :o

  8. Deze gebruiker waardeert Bombone voor het bericht:


  9. #291
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cõno Bekijk bericht
    Gisteren naar hohenwutzen geweest om eens rond te kijken. Wat leuks te scoren en daar de boel af te laten. Helaas hebben ze 2 weken terug een inval gedaan en is er geen groot vuurwerk meer te krijgen. Ook als je gaat doorvragen naar groot vuurwerk zie je dat de angst er goed inzit, hoorde boete bedragen van 3000 euro voorbij komen. Wat ze wel nog hebben is alles uit cat.3 dus ook cakes tot 2 inch en het "normale" knalspul. Wat me ook opviel is dat de prijzen van bijvoorbeeld een 30mm 19s jorge pot erg hoog zijn (21,49) kost in België 25 euro. Al met al denk ik dat Polen ook zijn beste tijd gehad heeft.
    Helaas had ik al een voorgevoel dat zoiets een keer zou gaan gebeuren! De markt is een keer afgebrand, Verder werd Hohenwutzen gewoon te bekend qua vuurwerk voor het mooie. Er zijn recent natuurlijk ook diverse bekende Nederlanse YouTubers gepakt door de Poolse politie. Veel buurtbewoners waren er ook wel klaar mee wat ik op zich best kan begrijpen.

    Heb het altijd een prima mogelijkheid/uitvalbasis voor de liefhebbers van het zware spul waar ik ook bij hoor! Hier is het nu eenmaal niet algemeen geaccepteerd en zijn de strafrechtelijke gevolgen niet te overzien.

    Dat het in Osinow Donly zolang heeft gekund verbaasd me nog maar het blijft natuurlijk Polen.

    Verder is het gewoon doodzonde en zijn Sublice/Potucky voor zover ik weet niet van het niveau van Hohenwutzen.

    Toch daar maar eens gaan proberen dan!

  10. #292
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Er wordt wel erg op de feiten vooruitgelopen door je.

  11. #293
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Er wordt wel erg op de feiten vooruitgelopen door je.
    Hoe bedoel je precies dan? Ik zou zelf liever nu met deze onzekerheden over Hohenwutzen naar Potucky gaan.

    Verder hoop ik uiteraard gewoon dat de boel daar weer opgepakt gaat worden zoals toen met die grote brand daar.

    Al denk ik meer dat Polen van overheidswege gewoon meer op dit soort vuurwerkoorden gaat letten.

    Vergeet niet dat shells en de hele zware knallers eigenlijk ook helemaal niet legaal zijn in Polen maar simpelweg worden gedoogd en de politie daar andere prioriteiten heeft/had.

    De komende tijd gaat het weer uitwijzen!

  12. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  13. #294
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Op youtube hoor ik geruchten dat vuurwerkverkopers uit Hohenwutzen proberen een stuk grond te regelen waar men naar hartenlust mag stoken.
    Er waren verhalen over een legerbasis enzo, allemaal nog erg vaag, maar wie weet.

    Ik wil al een paar jaar op vakantie naar Polen specifiek om daar te stoken, dus ik hoop dat het ze lukt!
    Keep it legal!

  14. #295
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 februari 2018
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Beste pyro's

    Ik ken iemand die der laatst heen is geweest alles ligt er nog ook zware knallers kat4 alleen er liggen geen shells meer.

  15. #296
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin2004 Bekijk bericht
    Beste pyro's

    Ik ken iemand die der laatst heen is geweest alles ligt er nog ook zware knallers kat4 alleen er liggen geen shells meer.
    Wat er niet ligt proberen ze zeker achter aan te smeren?
    Jeder Schuss ein Genuss

  16. #297
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Ik ben op zoek naar iemand die mij meer kan vertellen over vuurwerkwinkels in de buurt van Katowice, Krakau, Auschwitz en eigenlijk in heel Silezië. Alvast bedankt!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  17. #298
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar iemand die mij meer kan vertellen over vuurwerkwinkels in de buurt van Katowice, Krakau, Auschwitz en eigenlijk in heel Silezië. Alvast bedankt!
    Ik ga binnenkort krakau, wie weet kom ik wat tegen.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  18. #299
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Ik ga binnenkort krakau, wie weet kom ik wat tegen.
    Ja wij zitten daar in de buurt op vakantie. Ik heb al wat winkels via Maps gevonden, maar ben benieuwd of er nog mensen zijn die daar andere winkels of markten met vuurwerk tegen zijn gekomen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  19. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  20. #300
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.211
    422 waarderingen in 224 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Ik ga binnenkort krakau, wie weet kom ik wat tegen.
    al geweest?

Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •