Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Polen] Polen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ze verkopen daar gewoon doodskop strijkers lijkt me wel lauw zien er goed uit.

    Comment


      #17
      Grenswinkeltjes verkopen ook vaak vuurwerk. Ik ben er vorig jaar een tegen gekomen toen ik naar Oekraine ging.





      De verkoper sprak gelukkig wat Engels. Hij vertelde dat hij gewoon alles aan iedereen verkocht. Maarja, hij rookte ook rustig een sigaret.
      Het is ver rijden vanuit Nederland, maar wellicht dat er grenswinkels aan de kant Polen- Duitsland ook verkopen?
      -Step outside the box to see the real picture-

      Comment


        #18
        welke knal uit polen is het hardst? is die achtung ofzo een beetje hard??

        Comment


          #19
          ja ik vindt ze wel goed knallen

          Comment


            #20
            Kan je ook gewoon shells enzo kopen in Polen? Of krijg je dan weer gezeur met papieren?
            [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

            Comment


              #21
              Je moet wel papieren hebben in polen voor prof spul.

              Comment


                #22
                En dat valt ook reuze mee.
                Onder papieren vallen ook eurobiljetten en dat is ook voldoende
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                  En dat valt ook reuze mee.
                  Onder papieren vallen ook eurobiljetten en dat is ook voldoende
                  Meen je dat serieus. Dus ik zou dan in polen dus gewoon Profblokken en shells kunnen kopen
                  Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door MC_MH Bekijk bericht
                    Meen je dat serieus. Dus ik zou dan in polen dus gewoon Profblokken en shells kunnen kopen
                    Ik ken een Poolse en die koopt daar voor O&N gewoon prof blokken.
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #25
                      Zelfde als in nederland het mag niet maar het kan wel. Oftewel het is verboden en als je ermee wordt gepakt ben je zwaar de pineut
                      Gerwin

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door aap007
                        Daar zou ik maar niet vanuit gaan, als je er nog nooit bent geweest moet je ook geen dingen gaan suggereren..
                        Het mag dus officeel dus niet. Omdat die gene boven mij zei dat je het gewoon kon kopen.
                        Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door aap007
                          Daar zou ik maar niet vanuit gaan, als je er nog nooit bent geweest moet je ook geen dingen gaan suggereren..
                          Wie zegt dat ik het suggereer.Wat hier voor prof word aangezien is daar gewoon consumenten vuurwerk
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                            Wie zegt dat ik het suggereer.Wat hier voor prof word aangezien is daar gewoon consumenten vuurwerk
                            Nu snap ik het niet meer. Mag het nou wel of niet ?.
                            Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

                            Comment


                              #29
                              Gerwin zegt dat er in Polen geen professioneel vuurwerk verkocht mag worden. Pyromaniac bedoelt dat het legale consumenten vuurwerk wat ze daar verkopen voor ons ook al professioneel is. Dus het professionele spul van Polen is daar niet legaal. Maar wat legaal is in onze ogen weer professioneel.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                                Gerwin zegt dat er in Polen geen professioneel vuurwerk verkocht mag worden. Pyromaniac bedoelt dat het legale consumenten vuurwerk wat ze daar verkopen voor ons ook al professioneel is. Dus het professionele spul van Polen is daar niet legaal. Maar wat legaal is in onze ogen weer professioneel.
                                Ok dan weet ik genoeg thnx.
                                Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

                                Comment

                                Working...
                                X