Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Pyrostar] Special celebration 2.000sh nitraatmat

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Is er een groot verschil tussen de chooert nitraat mat of deze? Hij is namelijk wel goedkoper...

    Comment


      #62
      Goedkoper? Deze is volgens mij duurder (60Euro), denk dat je de 500sh versie bedoeld, die is in ieder geval iets slomer als de Choeet nitraatmat, een erg goede mat moet ik zeggen, goed tempo met harde knallen.

      Comment


        #63
        Deze oogt strak wat ik van de filmpjes zie. Heb de 90s matjes voorbij horen komen en die waren ook echt goed. Pyrostar timmert goed aan de weg volgens mij. Gaat zo door!

        Comment


          #64
          Hele brute mat. Snoeihard en flink tempo. Felle witte flitsen kwamen er vanaf, alleen de eindbom ging eerder af dan zou moeten. Filmpje van afgelopen jaarwisseling:

          Laatst aangepast door R@lph; 25 May 2013, 15:33.
          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            #65
            Wat een geweld zeg, 80 euro bij loots zag ik, die komt er volgend jaar zeker bij

            Weet iemand of deze harder gaat dan de 4x 500 chainthunder 500 van chooet met kliksysteem?

            Comment


              #66
              Chooet heeft geen kliksysteem, bij loots krijg je gewoon 4 losse chains met een meter visco.
              Maar ontopic deze mat ging erg goed hier, lekker lang door rammen met een heerlijke eindbom.
              Raaddebom.nl

              Comment


                #67
                Is deze mat niet meer verkrijgbaar? Zie het niet meer staan tussen het assortiment

                Comment


                  #68
                  Binnen 2 weken is deze mat weer ruimschoots op voorraad !!

                  Comment


                    #69
                    Tot over 2 weken

                    Comment


                      #70
                      Deze LOEIHARDE mat is eindelijk weer op voorraad!!!!
                      Bijna 13 meter lang en met een super harde eind bom, zoals je van Pyrostar kan verwachten knalt deze mat alle andere matten die in België verkrijgbaar zijn er uit, een 100.000 rol valt hierbij in het niets!

                      Om het feest nog groter te maken is deze topper de gehele maand november in de aanbieding bij Pyroshop voor slechts €62,50.

                      Pyropim

                      Comment


                        #71
                        Video van mijn kant.

                        Raaddebom.nl

                        Comment


                          #72
                          Dit was echt de beste Belgische rol die ik ooit heb gehad.
                          Hier onder een filmpje met 2x Manderin 2000 van de concurent met erachter de Special Celebration 2000.
                          De Manderin 2000 verbleekt in het niet hierbij.
                          Vooral de tempo versnelling (en vonk overslag) op het einde maakt deze rol compleet.

                          Kijk en oordeel zelf.
                          Rol overgang vanaf ongv 2.00 min

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                            Dit was echt de beste Belgische rol die ik ooit heb gehad.
                            Hier onder een filmpje met 2x Manderin 2000 van de concurent met erachter de Special Celebration 2000.
                            De Manderin 2000 verbleekt in het niet hierbij.
                            Vooral de tempo versnelling (en vonk overslag) op het einde maakt deze rol compleet.

                            Kijk en oordeel zelf.
                            Rol overgang vanaf ongv 2.00 min

                            Hahaha die eindbom, loop wel heel goed
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              #74
                              Nu 67,50 in de pyroshop!

                              Comment


                                #75
                                Geweldige mat dit. begint niet heel snel maar richting het einde ging het gas erop! harde klappe en een eindbom die echt goed knalde! erg te spreken over deze mat en raad hem dan ook zeker aan. Ps: rode straat gegarandeerd!

                                Comment

                                Working...
                                X