Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 74
  1. #31
    VWC-Lid Horsebrand's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 juni 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    78
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Gefeliciteerd met jullie 5 jarige jubileum

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Berichten
    104
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum. vooral voor de mensen die dag en nacht bezig zijn om deze site te voor zien van alle nieuwtjes wat vuurwerk betreft, klasse daarvoor... en hopelijk komen er nog wat jaartjes bij.

  3. #33
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Mike,Gerwin en Crewleden van harte met het jubileum,Zonder dit forum was ik veel minder met vuurwerk bezig. Ik wil ook de leden bedanken,Het is altijd leuk om hier een deel van de dag te zijn,Iedereen is altijd in voor een praatje of wat anders. Hopelijk volgen er nog veel gezellige jaren op dit super forum.

    Gr Skyrider
    Light some fireworks, and see who answers.

  4. #34
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    524
    509 waarderingen in 247 posts
    Heren achter VWC allen en in het bijzonder Gerwin en Mike gefeliciteerd met het eerste lustrum.

    Dat er nog maar vele informatieve en gezellige jaren mogen volgen met de Crew

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Ja jongens heb er weinig meer aan toe te voegen. Het is feest maar dat was het nooit geweest zonder de oprichters en alle andere crewleden.

    Ook is dit te danken aan alle leden, importeurs en winkeliers die ons altijd hebben voorzien van goede informatie daarom nogmaals dank voor deze dingen.

    Op naar de 10 jaar zullen we maar zeggen, maar jullie houden nog iets tegoed van ons

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Hierbij wil ik Mike en Gerwin (oprichters VWC) bedanken en feliciteren met het 5 jarig bestaan van VWC ikzelf ben nu 3 jaar lid van VWC en door jullie crewleden ben ik mijn hobby meer gaan uitbreiden door de informatie die ik vond op jullie site.

    Ook wil ik Fred feliciteren want ik weet hoe hard je inzet is achter de schermen om van VWC een succes te maken.

    Ook de mede CREWLEDEN wil ik van harte feliciteren want ook zonder hun inzet was VWC niet gekomen tot wat het nu is.
    Ikzelf zit pas een maand bij de CREW en en kan jullie vertellen dat de CREWLEDEN geweldige jongens zijn met een passie voor vuurwerk en ook wil ik ze tevens op deze manier bedanken hoe ze mij hebben opgevangen als nieuw CREWLID, jongens bedankt hiervoor.

    Bijdeze wil ik ook de LEDEN van VWC feliciteren en bedanken dat ze massaal elk jaar ons steunen op het forum, de meetings en de shows, ook een felicitatie aan jullie zelf VWC LEDEN.

    En Bovenal wil ik bijdeze weg ook de importeurs, winkeliers en de sponsers bedanken voor het geloof in VWC.


    VUURWERKCREW.NL DE BESTE VUURWERKSITE VAN NEDERLAND

  7. #37
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    O ja voor ik het vergeet

    en 5 jarig bestaan kan natuurlijk niet zonder jubileum feestje aan voorbij worden gegaan. Nu was er een datum gepland : 26 juni jl, helaas is dit feest wegens omstandigheden afgelast, maar ikzelf en waarschijnlijk vele anderen hier zitten met smart te wachten op een nieuwe datum waar we de champagne kurken ( en meer ) kunnen laten knallen. Dus mochten jullie achter de schermen al iets aan het bekokstoven zijn en al iets in gedachten hebben ----->>>> deel deze dan zo snel mogelijk met ons , dan hebben we allemaal een super datum om naar uit te kijken.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  8. #38
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Natuurlijk doen wij dat Torr, alleen hebben wij nog geen besluiten kunnen nemen hierover. Mocht het allemaal rond zijn dan weten jullie het zo snel mogelijk.

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Berichten
    154
    Thanks
    1.487
    Thanked 1 Time in 1 Post
    VWC, gefeliciteerd met jullie vijfjarig bestaan.
    In die vijf jaar hebben jullie iets heel moois opgebouwd.
    Om tot de website te komen die VWC nu is heeft vast enorm veel inspanning gekost.
    Daarom wil ik bij deze iedereen bedanken die zijn steentje bij heeft gedragen of nog steeds bij draagt aan deze geweldige website.

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Berichten
    212
    Thanks
    1
    7 waarderingen in 5 posts
    Maak er maar rustig 30 / 40 jaar van... Helemaal geen bezwaar tegen! Een erg leuk gezellig forum boordevol informatie!

    Gefeliciteerd!

    Groetjes Dim

  11. #41
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ook ik bedankt vooral alle leden.
    Wij als crew verzetten erg veel werk achter de schermen.
    Maar uiteindelijk draait het erom wat er op het forum gebeurt, en dat wordt door jullie gedaan.
    Als jullie nergens intresse inhadden, hadden wij de bezoeken aan importeurs enzo allemaal niet hoeven doen.
    Want het word voor jullie gedaan, dus bij deze wil ik alle leden bedanken.
    Niet alleen de leden die veel posten, maar ook de leden die weinig/nooit posten, iedereen is even belangrijk.

    Op naar de volgende 5 jaar.

  12. #42
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts

    Thumbs up

    Gefeliciteerd vuurwerkcrew met jullie 5 jarig bestaan.
    Dit is een hele mijlpaal, maar er zit zo'n goede crew achter vuurwerkcrew, dat vwc de beste site is van Nederland.

    Speciale felicitaties aan Gerwin en Mike, wel jammer dat jullie (gedeeltelijk) gestopt zijn.

    Op naar de volgende 5 jaren en hopen dat het 5 milliniums zijn.

    (Ik zal weer wat vaker posten. Maar het moederbord van me computer is stuk.(Zit waarschijnlijk te veel kruit op....) )
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Gefeliciteerd, vuurwerkcrew is een site waar ik dagelijks heen ga om nieuwtjes maar ook om de gezelligheid.

    Er is hier altijd iets te beleven, nooit is de site stil en kun je je in een leuke goede discussie mengen.

    Ook kunnen we hier zowat alles bespreken.
    Van legaal consumenten vuurwerk tot illegaal consumenten en dan weer tot professioneel, ook de vele composities van het vuurwerk kun je bespreken.
    Maakt het allemaal heel interessant.

    Ook krijgen we elke dag nieuws rondom vuurwerk.

    We hebben zelfs een eigen kroeg, het maakt het wel allemaal bijzonder hoor.

    Na een opsomming van deze factoren kan ik zeggen dat vuurwerkcrew.nl de beste vuurwersite op het web is.
    Laatst gewijzigd door Denjo; 1 juli 2010 om 22:13 Reden: typfoutje
    Het leven is een feest!

  14. #44
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    ik zit/ken dit forum al 3 jaar .
    iedere avond zit ik hier he forum door te spitten .
    vwc heeft op den duur een positieve draai in men leven gegeven .
    ik ben blij voor jullie achter de schermen dat vwc al 5 jaar bestaat .
    mijn felicitaties en ga zo door
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  15. #45
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Veel teveel persoonlijke eer hier haha, maar toch bedankt allemaal!
    Ons idee 5 jaar geleden was leuk natuurlijk, maar dat was puur een opstart. Naderhand zijn er steeds meer crewleden bijgekomen, maar vooral ook de inbreng van de leden op het forum was doorslaggevend! Iedereen postte, het ging steeds beter en zie nu, 5 jaar later, wat een prachtig resultaat!

    Ik wil alle crewleden bedanken voor alle leuke momenten, gezelligheid en de geweldige ervaringen in die 5 jaar. We hebben veel mee mogen maken en daar zijn wij ook onwijs trots op en genieten nog altijd van ieder bezoek, elke meeting en alle demo's waar wij aanwezig mogen zijn.

    Daarnaast alle forumleden bedankt, we kennen er inmiddels heel veel persoonlijk en dat is toch wel het leukste van alles natuurlijk! Op het forum gezelligheid door het hele jaar heen en tijdens shows en meetings volop gezelligheid onderling!

    Iedereen bedankt en we gaan lekker door! Ik ben razend benieuwd hoe alles er over 5 jaar uit zal zien, dit hadden wij al niet durven dromen, dus wat zal het ons allemaal nog brengen?

    Het 5-jarig bestaan gaan we nog met jullie vieren, al is het niet meer op heel korte termijn, wij gaan wat voor jullie organiseren!


Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •