Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew gefeliciteerd met het 5 jarige jubileum!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
    Gerwin en Mike feliciteer ik in het bijzonder, als oprichters van VWC. Jullie hebben iets moois op de rails gezet en de vuurwerkinformatietrein dendert over het kruitspoor, ondersteund door gemotiveerde crewleden en aangevoerd door kruitmachinist Fred.

    Groet.
    Nick
    Kruitmachinist! Wat een supergoed gevonden toepasselijke naam Nick! Haha. Waar zou de trein zijn zonder een (supergoede) machinist!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Gefeliciteerd mensen + Crew!
      Wat beleef ik hier toch altijd een plezier op dit forum, de sfeer is helemaal top!
      Ik blijf steeds versteld staan wat jullie allemaal voor elkaar kunnen krijgen voor de freaks! Bedankt voor alles en ik zou zeggen, ga gewoon lekker door, haha!

      Ik trakteer:

      Comment


        #18
        Iedereen die Vuurwerkcrew in 5 jaar Vuurwerkcrew heeft gemaakt bedankt voor deze geweldige tijd die ik heb mee kunnen maken. 5 jaar is een geweldige mijlpaal, net geen 10.000 leden gehaald maar dat word voor dit jaar geen probleem dus die nemen we ook mee in 2010.

        Natuurlijk Mike en Gerwin in het speciaal, door jullie is dit 5 jaar geleden allemaal begonnen. Toen is er waarschijnlijk nooit over nagedacht dat dit zo erg kon groeien tot een geweldige website vol met primeurs van bijna elke importeur in Nederland, alle bezoeken aan importeurs, winkels en vuurwerkshows. Niet te vergeten het jaarlijkse traditie genaamt Fallas in Valencia. Maar in het bijzonder natuurlijk ook Fred, zonder jou is het heel anders hier!

        Comment


          #19
          Crew, van harte gefeliciteerd met dit prachtige jubileum.
          Wat jullie allemaal voor elkaar krijgen sta ik elke dag nog van versteld
          Proost!

          Comment


            #20
            Leden, crewleden, sponsors enz. Allemaal gefeliciteerd in zo korte tijd zo groot forum is echt een enorme prestatie.
            Hier blijft het niet bij dat is wel duidelijk.

            Comment


              #21
              Iets te laat maar beter dan nooit, nog van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan!

              Comment


                #22
                Van harte gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van Vuurwerkcrew!
                Vuurwerkcrew heeft zich in de afgelopen 5 jaar in sneltreinvaart ontplooid tot een topsite met een schat aan waardevolle informatie.

                Het 1e lustrum is behaald en ik hoop dat er nog vele mogen volgen!
                Cheers
                Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                Comment


                  #23
                  Iedereen hartstikke bedankt, al ben ik er nog niet de volle 5 jaar bij. Ik heb genoten.
                  In het bijzonder de crewleden bedankt, maar ook de importeurs en pyrotechnici. Dat maakt dit forum pas echt bijzonder, dat iedereen er vertegenwoordigd is.
                  Alle leden ook bedankt, de vaste groep maakt het hier altijd erg gezellig.
                  Als er even een ruzie(tje) is is dit na 5 minuten weer opgelost en is het weer hartstikke gezellig. Top, iedereen hartelijk bedankt!!
                  nlvuurwerk

                  Comment


                    #24
                    Ik wil als eerst alle mede crewleden feliciteren!! Gerwin en Mike zonder jullie had VWC nooit bestaan dus bedankt.

                    Ik wil 1 crewlid even speciaal noemen dat is: Moontan (Fred) Hij is de man die grotendeels alles regelt, en veel uitvoert! Bedankt!

                    Natuurlijk zijn we zonder leden/bezoekers/meelezers ook niks en die wil ik ook feliciteren met deze mijlpaal!!

                    Op naar de 10 jaar
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #25
                      Gefeliciteerd, dat VWC nog lang mag bestaan!

                      Comment


                        #26
                        Hierbij wil ik ook de hele Crew bedanken voor alles wat zei voor VWC hebben gedaan. Ik zit nu al een kleine 2 jaar op VWC en het is me zeer goed bevallen. Er is altijd veel nieuws over shows, producten, importeurs en nieuws te vinden, en dat is natuurlijk zeer belangrijk!


                        Heren bedankt en gefeliciteerd!
                        Dat we maar mogen uitkijken naar de 7,5 en 10 jaarig bestaan!
                        [B]Phantom[/B]

                        Comment


                          #27
                          Gefeliciteerd allemaal, het is al feest om hier te komen, en dat zal het blijven ook
                          https://youtube.com/c/EindjePyro

                          Comment


                            #28
                            Proficiat met het behaalde resultaat!!
                            Iedereen die hieraan heeft meegewerkt...

                            KEI BEDANKT
                            Zoow.... nu eerst tijd voor M2-Pyro!!

                            Comment


                              #29
                              Gefeliciteerd.

                              Hoop dat de site noch lang mee zal gaan.

                              en bedankt voor alle info, zonder zoon site is het niet te over zien!

                              Comment


                                #30
                                gefeliciteerd
                                ffffffffff

                                Comment

                                Working...
                                X