Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 74
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts

    Vuurwerkcrew gefeliciteerd met het 5 jarige jubileum!

    Beste Crew en leden,

    Van Harte Gefeliciteerd met het nu officiële 5 jarige bestaan van Vuurwerkcrew.nl!!!

    Een mooie groei meegemaakt in die 5 jaar, en dat we met zijn allen nog maar lang mogen genieten van dit prachtige forum in al zijn facetten en gezelligheid.

    Op naar de 10!

    FD
    Laatst gewijzigd door FireDragon; 1 juli 2010 om 00:42

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Dank je wel Jurrien, zeer attent van je man.!!
    Mijn felicitaties gaan uit naar mijn mede crewleden en in het bijzonder naar de twee oprichters van Vuurwerkcrew: Mike en Gerwin.
    In de 5 jaar na oprichting heeft VWC een enorme groei doorgemaakt en zijn we niet meer weg te denken in de vuurwerk wereld.
    We werken met zijn allen dagelijks met veel plezier om aan deze website actuele voeding te geven, we gaan zeker door naar een volgend jubileum.

    Maar belangrijkste van alles is natuurlijk de inbreng van jullie trouwe leden, speciale dank aan jullie allemaal.

  3. #3
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Vandaag is voor ons een bijzondere dag! Ik wil iedereen bedanken, crewleden, forumleden, lezers zonder acount en alle anderen die iets bijdragen aan VWC. Maar in het bijzonder; Mike en Gerwin, de oprichters van VWC vijf jaar geleden!! Gefeliciteerd!

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2008
    Berichten
    1.191
    Thanks
    62
    172 waarderingen in 52 posts
    Van harte gefeliciteerd met het alweer 5 jarig bestaan van Vuurwerkcrew ik heb het niet vanaf het begin mogen meemaken, ik zit hier nu toch al 3 jaar op het forum denk ik? Nog iedere dag met veel plezier

    Vuurwerkcrew voor altijd!

  5. #5
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Gefeliciteerd met het behalen van de 5 jaar

    Vind vwc het beste vuurwerkforum dat er is, altijd een goede sfeer en het hele jaar door zijn er mensen actief. Ook de grote groei van de afgelopen tijd heeft het forum alleen maar goed gedaan.

    Zo door gaan mensen!

  6. #6
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Van harte gefeliciteerd met deze eerste jubileum en op naar de 10
    Ik ben op verschillende VW fora actief " geweest ", maar moet zeggen dat VWC er met kop en schouders bovenuit steekt qua nieuws, gezelligheid etc. Bovendien is het een forum wat prettig leest en alles goed en makkelijk te vinden is wat ook zeer belangrijk is. Nogmaals van harte

    Vuurwerk doet de duivels dansen

  7. #7
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Van harte gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van vuurwerkcrew.nl.
    Helaas heb ik niet altijd op vwc gezeten, maar het afgelopen jaar was een groot plezier voor mij om lid te mogen zijn van deze site.

    Alle mods bedankt voor jullie tijd,intresse en moeite die jullie in de site steken, maar ook alle leden bedankt natuurlijk, want zonder leden is er natuurlijk geen goed forum mogelijk.

    Nogmaals van harte, en op naar de 10 jaar !

    Gr stefan

  8. #8
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Ook van mij en VuurwerkOrthen van Harte Gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum.
    Op naar de volgende 5 zou ik zeggen.
    Extreme Pyromaniac for life.

  9. #9
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Mijn felicitaties gaan natuurlijk ook naar de medecrewleden waar ik ook sinds kort deel van uit maak. Uiteraard in het bijzonder naar Mike en Gerwin natuurlijk, want zonder hun was VWC er niet eens geweest!

    Uiteraard gaan onze felicitaties ook uit naar alle leden, want met jullie is vuurwerkcrew uitgegroeid tot het forum wat het nu is! Zonder jullie is er geen gezelligheid, zijn er geen kritische vragen, complimenten, nieuwtjes, verbeterpunten en is er altijd een top-sfeer!

  10. #10
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.406
    743 waarderingen in 262 posts
    Van harte gefeliciteerd voor jullie inzet!

    Van de crewleden die ik ken kan ik alleen maar zeggen dat het zeer prettige "normale" mensen zijn.
    Iedereen is welkom, er heerst een erg open cultuur. Dit is denk ik de reden dat veel liefhebbers bij VWC zijn blijven hangen! Respect!

  11. #11
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Mike en Gerwin bedankt voor het starten van VWC alweer 5 jaar geleden! Op naar de volgende 5!

    En ook namens mij iedereen gefeliciteerd. Zonder de bezoekers van de website zouden we niet zijn waar we nu zijn! Bedankt!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.891
    Thanks
    398
    428 waarderingen in 198 posts
    van harte gefeliciteerd met de 5 jarig jubileum! VWC is gegroeid tot volwaardig top forum met open karakter met dank aan de crew voor dit top forum

  13. #13
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Proficiat, ook namens de gehele Vuurwerkmuseum crew, voor deze mijlpaal. VWC is de enige vuurwerksite waarvan ik kan stellen dat ik het echt vanaf het begin heb gevolgd. Dit had meerdere redenen. Op de een of andere manier straalde het initiatief in 2005 een zekere struktuur en motivatie uit, waardoor ik eigenlijk direct aanhaakte. Mijn gevoel liet mij niet in de steek, want in deze 5 jaar hebben jullie een website/club/forum van wereldniveau uit de grond gestampt, waarvoor ik diep respect heb.

    Als geen ander weet ik hoeveel tijd, aandacht en geduld het vergt om goede informatie te verzamelen en events te plannen. Zoiets beheerst al snel je dag en dus je leven. Een bezigheid waar je met je hart voor moet kiezen, anders hou je het niet vol. Dit is dan ook een belangrijk ingrediënt voor het succes van Vuurwerkcrew.

    Gerwin en Mike feliciteer ik in het bijzonder, als oprichters van VWC. Jullie hebben iets moois op de rails gezet en de vuurwerkinformatietrein dendert over het kruitspoor, ondersteund door gemotiveerde crewleden en aangevoerd door kruitmachinist Fred.

    Proost heren! Op jullie gezondheid en op een lange minstens zo gezellige toekomst!



    Groet.
    Nick
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Allereerst bedankt en gefeliciteerd Mike en Gerwin voor het opzetten van vwc.
    En felicitaties voor de mede crewleden en leden voor de succes van vcw die al 5 jaar duurt en waar we op naar de 10jaar gaan.

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Een bijzonder dag waarbij ik zelf terugkijk op een super periode van vriendschap, beleving en tijdsverdrijf.

    Maar het succes van het inmiddels 5 jarig bestaan is te danken aan alles en iedereen die waarde hecht aan vwc!
    Daarom wil ik iedereen bedanken!
    - Members,
    - Importeurs,
    - Winkeliers,
    - Vuurwerkers,
    en natuurlijk mede crewmembers.

    Laten we dit zo nog een mooie poos volhouden.

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •