Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 58

Discussie: Pyro 1

  1. #16
    VWC-Lid joeyjoey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2006
    Berichten
    572
    Thanks
    643
    342 waarderingen in 166 posts
    40 Euro is wel veel geld voor 1 cake , maar toch ga ik er wel 1 kopen.

    De tails en ti boeketjes zien er namelijk erg goed uit

  2. #17
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Het weg laten van duur geprinte ontworpen label werpt blijkbaar niet erg veel vruchten af met betrekking tot de prijs. Voor 40 Euro mogen ze dan toch echt wel de knallen van een professionele 25/30mm salute blok evenaren. Want er zijn in Nederland knalcakes voor minder geld die de Belgische cakes al eruit knallen. Dat dat dan geen waaier cakes zijn is voor het gemak even een detail. Maar het 2voudige betalen voor een Z/Fan shape uitvoering als enige opvallende verschil in vergelijking met andere Belgische en Nederlandse knalcakes vind ik persoonlijk weer een beetje te gortig.

    Hopelijk knalt deze cake alsnog alle andere Belgische en Nederlandse knalcakes er 4 keer uit. Want de uitvoering is leuk, wil `m graag hebben, maar dan moeten we de prijs wel kunnen rechtvaardigen.

    Tot zover mijn bekende gezeur over de prijzen.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 september 2008
    Berichten
    321
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 8 posts
    Ik begrijp dat velen deze cake prijzig vinden , maar als je hem vergelijkt met andere knal cakes in België die blijkbaar niet te duur worden gevonden maar wel 16,50€ kosten voor 16shots. dan valt die 40€ voor 50shots wel weer goed mee en het is dan ook nog een waaier.

    wel kan ik je vertellen dat deze cake op bepaalde momenten in actie komt bij pyroshop.

    Je moet er ook rekening mee houden dat het vuurwerk dit jaar eigenlijk een stuk duurder is dan vorig jaar. De transporten zijn dit jaar een heel stuk gestegen om nog maar te zwijgen van de euro die door de crisis een stuk minder waard geworden is.

  4. #19
    VWC-Lid ivivuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    610
    Thanks
    2.346
    302 waarderingen in 141 posts
    Pyropim heb wel gelijk vind ik. Al kijk je bijvoorbeeld naar de silver dragon / golden dragon betaal je zoonbeetje euro per stuk. Dit product, 40 euro voor 50 schoten. Alleen ik weet niet of de knal net zo goed is...

  5. #20
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Om daar dan toch even op in te gaan. De Silver en Golden Dragon is een slecht en erg makkelijk voorbeeld. Deze cakes zijn hun geld evenmin waard.
    Het verhaal over stijgende prijzen, dalende euro en financiële crisis horen we nu al jaren. Ondertussen staan er importeurs op die producten verkopen voor prijzen waar we tot dan toe enkel nog van hadden kunnen dromen, zonder in te leveren op kwaliteit. Dat argument heeft bij mij dus behoorlijk af gedaan in waarde. Maar goed, daarmee gaan we een ander soort discussie voeren over de prijs. Wat niet mijn intentie is.

    Maar Pyropim, in mijn kritiek die ik onder voorbehoud uitte zat eigenlijk een vraag. Is dit een knalcake waarbij de knallen ver uitstijgen boven de concurrerende Belgische Nederlandse producten, of is het vooral de Z/Fanshape uitvoering waarmee dit product zich onderscheidt? Denk dat dit voor vele een doorslaggevend detail is om te bepalen wel of niet dit product te proberen voor die prijs. Althans voor mij wel.

  6. #21
    VWC-Lid Ricow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    in mun huis
    Berichten
    420
    Thanks
    127
    202 waarderingen in 63 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3307 Bekijk bericht
    Om daar dan toch even op in te gaan. De Silver en Golden Dragon is een slecht en erg makkelijk voorbeeld. Deze cakes zijn hun geld evenmin waard.
    Het verhaal over stijgende prijzen, dalende euro en financiële crisis horen we nu al jaren. Ondertussen staan er importeurs op die producten verkopen voor prijzen waar we tot dan toe enkel nog van hadden kunnen dromen, zonder in te leveren op kwaliteit. Dat argument heeft bij mij dus behoorlijk af gedaan in waarde. Maar goed, daarmee gaan we een ander soort discussie voeren over de prijs. Wat niet mijn intentie is.

    Maar Pyropim, in mijn kritiek die ik onder voorbehoud uitte zat eigenlijk een vraag. Is dit een knalcake waarbij de knallen ver uitstijgen boven de concurrerende Belgische Nederlandse producten, of is het vooral de Z/Fanshape uitvoering waarmee dit product zich onderscheidt? Denk dat dit voor vele een doorslaggevend detail is om te bepalen wel of niet dit product te proberen voor die prijs. Althans voor mij wel.
    je kan best zeuren idd :P (joke)
    maar goed het is niet alleen de fanshape maar ook die silver tails en die oranje/goude sterre dus het is zowie zo al anders als die andere knalcakes zo als in belgie en nederland ok dat de knal wa minder is ja da is jammer dan? bedoel je hebt er wel weer een ander effect bij die je nie gauw tegen komt in andere knal cakes.
    We Love Fireworks

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Moet zeggen dat ik m op de film erg goed vindt.
    Maar zoals het vaker is moet je het live zien dan kan een product je heel anders overkomen.
    Eboy jij hebt m meegemaakt hoe vondt jij de cake overkomen?

  8. #23
    VWC-Lid Ricow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    in mun huis
    Berichten
    420
    Thanks
    127
    202 waarderingen in 63 posts
    hij komt op de film wel goed over maar vond hem slecht gefilmt helaas.
    We Love Fireworks

  9. #24
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricow Bekijk bericht
    je kan best zeuren idd :P (joke)
    maar goed het is niet alleen de fanshape maar ook die silver tails en die oranje/goude sterre dus het is zowie zo al anders als die andere knalcakes zo als in belgie en nederland ok dat de knal wa minder is ja da is jammer dan? bedoel je hebt er wel weer een ander effect bij die je nie gauw tegen komt in andere knal cakes.
    Ja ja. De een vindt de shape uitvoering en de toevoeging van een tail een rechtvaardiging van de prijs. De ander weer niet. Kwestie van smaak en verschil in waarde bepaling. Ieder staat vrij zijn eigen subjectieve mening daarover kenbaar te maken, positief of negatief, maar laten we elkaar daar niet op bekritiseren.

    En of de knal wel of niet minder is moet nog blijken.

  10. #25
    VWC-Lid eboyvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2008
    Locatie
    0318
    Berichten
    162
    Thanks
    198
    148 waarderingen in 59 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawe Bekijk bericht
    Moet zeggen dat ik m op de film erg goed vindt.
    Maar zoals het vaker is moet je het live zien dan kan een product je heel anders overkomen.
    Eboy jij hebt m meegemaakt hoe vondt jij de cake overkomen?
    mooiste knal pot van feestvuurwerk de hardste denk niet!

    _____________
    edesekruitTuig

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts
    Ik vind em vanaf de film zo te zien wel erg goed. Kwa hardheid knal kan ik em niet inschatten maar z shape schieten en dan een finale van fan shape vind ik zeer geslaagd met de tails.

    Maar ik sluit me ook bij 3307 aan dat 40,- te duur vind voor zo`n pot.

  12. #27
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Ik vindt dit een goede cake afgaande van de video. De hoge dollar koers ten opzichte van de lage euro brengt qua import inderdaad hoge kosten met zich mee. Zoals we van Pyrostar gewend zijn is de knal goed door het zogenoemde "betere kruit". De produceren van een waaier vorm is in tegenstelling tot de simpele I-Shape cakes ook duurder qua productie. Ik zelf vindt de cake een redelijke prijs voor een cake. Prijs/kwaliteit is goed te noemen en 40 euro is voor sommige "duur" naar aanleiding van het budget.

  13. #28
    VWC-Lid pyroshop's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2009
    Berichten
    121
    Thanks
    5
    67 waarderingen in 27 posts
    Hierbij het filmpje van deze cake

    http://vimeo.com/13618536

    Groeten Kevin

  14. #29
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    ik vind hem er netjes uit zien, goed gefilmd door pyroshop, en het is toch weer een uniek stukje vuurwerk onder de consumenten knal cakes, ik vind hem wel prijs waardig als ik van de film uit ga, en hij komt zeker bij de collectie van dit jaar.

    Gr koen

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2006
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    top produckt!!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •