Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2004 - Parente, Italie

    Knokke-Heist 2004 Internationaal Vuurwerkfestival: Italie - Parente.

    Hoogtepunt van het festival van Knokke-Heist 2004 was toch wel de avond dat Parente haar kunsten mocht vertonen. Al lang voordat ik hier naar toe zou gaan keek ik hieral naar uit. per slot van rekening had ik al wat shows gezien van deze beroemde Italiaanse firma.

    Bij aankomst in Knokke wederom snel de auto geparkeerd en als de bliksem richting het schietterrein. Daar aangekomen werden we al blij verrast door het geen daar al klaar stond voor die avond. Een hele berg met Singleshots, candles, bengaalsevuren, blokken en mortieren stonden opgesteld.

    De man van Parente had tevens een geupdate versie van hun schietsysteem de Firemaster plus III bij. Vol overgave vertelde hij ons hoe het systeem precies werkte. Na de workshop van deze uiterst vriendelijke jongeman (die meer dan 600 shows per jaar schiet!!) nog een beetje rondgekeken en toen zijn we terug gegaan omdit hele spektakel ten uitvoer te kunnen gaan zien boven aan de dijk. Daar stond een inmiddels aangerukte jeep met laadbak klaar van de gemeente, daarop konden we nog beter filmen!

    Tsja de show? Het behoeft denk ik weinig utileg dat dit een prachtigeshow was. Uiterst secuur op muziek geschoten. En een finale om U tegen te zeggen. Het zal je dan ook niet verbazen dat Parente met de 1e plaats is gaan lopen tijdens deze editie van 2004 van het festival. Zoals gezegd hadden we een betere film positie gekregen van de organisatie. Dus heb ik deze show nog beter in beeld kunnen brengen. Je kunt het filmpje *HIER* downloaden. Veel kijk plezier!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Wat een supershow zeg echt enorm veel variatie en op de muziek geschoten echt super!!!
    Heb alles maar even op een rijtje gezet anders wordt het zo een enorm verhaal
    1. op 1:45 erg mooie combi beetje Apodaca style
    2. Mooie multibreakers
    3. Combi crackling-glittering vind ik niet zo super dat is jammer
    4. Geweldige falling leaves mooie kleur groen vooral!!
    5. Op 10:20 hele lucht helemaal verlicht gewoon supaaaah!!
    6. Op 11:45 lekkere multibreak finale al bijna
    7 De shells zoals op 14:20 echt geweldig mooi zeg!!!
    8. SUPER FINALE lekker veel, wild en hard (en nu niet doordenken )

    Mijn dank is groot!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •