Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shuttles

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Geweldig nieuw product, bij schuurmans komt deze ook zo als Ruben al zij. Maar is hij al door de keuring heen gekomen dan? Want er was nogal wat gedoe over of iets. Maarja even afwachten dan!

    Comment


      #17
      Hmm, na de opstijgende vlinders van Broekhoff vorig jaar nu ook stokloze raketjes? Nederlands klein vuurwerk gaat nog eens héél groot worden. Zo aan het houten voetje te zien word het hele 'raketje' gelanceerd, ik vergelijk dit even met de 'Rocket cake' (AB11) van Original, die heeft ook zo'n constructie. Uiteraard is dit een enkel schots versie.
      Lijkt mij een prima aanvulling, een vuurwerkje met een aparte techniek is meer welkom dan weer 100 nieuwe cakes met zo'n beetje dezelfde effecten.
      (@Nick, Jep, we moeten langs Teske, komt goed. )
      www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

      Comment


        #18
        Vroeger (2004) had je ook van die rockets op een plastic voetje. Die maakten een vreselijk geluid en gingen toen de lucht in. Ik ben erg benieuwd naar dit artikel!

        Comment


          #19
          Dit artikel komt uit de fabriek van Vulcan, dus ook waar het vuurwerk van Schuurmans vandaan komt. Vandaar dat prodcuten van Beko en Schuurmans soms identiek kunnen zijn.

          Hier alvast de foto van de Shuttle uit het assortiment van Schuurmans,

          Comment


            #20
            En het filmpje dankzij Mattenfreak:

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Het valt me wat tegen, niet echt uitmuntend.
              Wel een origineel product though

              Ben benieuwd naar de prijs.

              Comment


                #22
                Ziet er wel leuk uit maar niet echt speciaal qua effect vind ik.
                Trouwens in de titel in het filmpje staat dat het van schuurmans is

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door j00p Bekijk bericht
                  Ziet er wel leuk uit maar niet echt speciaal qua effect vind ik.
                  Trouwens in de titel in het filmpje staat dat het van schuurmans is
                  Dat kan kloppen als je onderstaande post leest dan weet je ook waarom :

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                  Dit artikel komt uit de fabriek van Vulcan, dus ook waar het vuurwerk van Schuurmans vandaan komt. Vandaar dat prodcuten van Beko en Schuurmans soms identiek kunnen zijn.

                  Hier alvast de foto van de Shuttle uit het assortiment van Schuurmans,
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    Je kan toch wel duidelijk zien dat er meer kruit dan een normale tube uit een cake inzit. Vooral bij de crackling, hij is wel compact waar wel een volle wolk welke vrij harde crackling heeft. Zijn de ook meerdere versies van zoals op het filmpje te zien. Misschien dat Beko nog andere uitwerkingen heeft.

                    Comment


                      #25
                      Nou, niet slecht. Ook niet verrassend goed ofzo maar de crackling is stevig, boeketkleuren goed. Het gaat mij vooral om het concept, om het hebbedingetje. Zonder een astronomisch hoge prijs zal ik er sowieso eentje halen (of meer).

                      Comment


                        #26
                        Ziet er leuk uit!

                        Zoals eerder gezegt niet bijzonder qua uitwerking, maar gewoon een erg leuk en uniek artikel, must have!

                        Prijs is naar mijn mening ook goed te doen, bestel 5 biertjes en je bent er (ongeveer)...
                        FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
                          Ziet er leuk uit!

                          Zoals eerder gezegt niet bijzonder qua uitwerking, maar gewoon een erg leuk en uniek artikel, must have!

                          Prijs is naar mijn mening ook goed te doen, bestel 5 biertjes en je bent er (ongeveer)...
                          En volgens mij krijg je er twee voor 5 biertjes...
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Richtprijs: €9,95 (2 stuks)

                            Comment


                              #29
                              leuk hebbedingetje is weer eens wat anders dit jaar ook maar aanschaffen alleen al om t uiterlijk

                              Comment


                                #30
                                Zien er erg goed uit, effecten zijn ook super.
                                Prijs is te doen, voor orginaliteit wil ik wel wat meer geven.

                                Comment

                                Working...
                                X