Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Chainthunder...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door JeKo
    Mij ook niet of het wordt een hele dure mat.

    En het is niet het zelfde merk als de Chainthunders 60s, 240s!
    Ik heb een mail naar Orginal gestuurd of ze meer informatie willen geven duurt meestal wel een week voordat ik iets terug heb dus afwachten maar...

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door bavaria
      En het is niet het zelfde merk als de Chainthunders 60s, 240s!
      Ik heb een mail naar Orginal gestuurd of ze meer informatie willen geven duurt meestal wel een week voordat ik iets terug heb dus afwachten maar...
      Oke k ben benieuwd

      Comment


        #48
        Ik heb vernomen dat de ''nitraatrol 10.000'' 36euro gaat kosten.
        (bron: scania @ FPM)


        nu weer even back on-topic, Chainthunders
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #49
          een kennis van mij heeft een 500 opgerolt afgestoken en ik kan dit niemand aanraden het is dat 2 seconden en alles is weg maar verdeelt zich wel over een straal van meer dan 15 mtr (rondom!)

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door QV!!
            een kennis van mij heeft een 500 opgerolt afgestoken en ik kan dit niemand aanraden het is dat 2 seconden en alles is weg maar verdeelt zich wel over een straal van meer dan 15 mtr (rondom!)
            Het is mischien wel cool, maar dat vind ik echt zooo zonde van de chainthunder

            Comment


              #51
              een opgerolde chainthunder is heel leuk om vanop een afstand te bekkijken, want dan weet je niet wat je zieten hoort. Maar het is wel heel gevaarlijk want je kan hem zo niet afsteken omdat je dan te weinig tijd hebt om weg te rennen

              Comment


                #52
                als je een opgerolde chainthunder aan het einde van een uitgevouwde CT legt heb je wel een soort van eindbom natuurlijk

                Comment


                  #53
                  Aandachts trekkers

                  Dat zijn het, wil je dat alle aandacht op jou bevestigt is steek er dan zo een af.
                  Afgelopen jaar heb ik 5 x 60 shots gehad en 2 x 100 shots, ik vond het echt prachtig die klappen. Veel licht en harde knallen, het enige wat ik als nadeel vind is de afwerking van de schietlonten die willen nog wel eens erg veel uitsteken. Vriend van mij had afgelopen o&n daarom ook het schietlont aangestoken in plaats van de visco lont.

                  Ik vind vooral het continu gelijke tempo erg mooi aan deze matten, de klappen volgen elkaar erg snel op waar ik van hou
                  Laatst aangepast door bermuda boy; 12 July 2006, 23:51.

                  Comment


                    #54
                    Dit zijn echt heerlijke matten heb er afgelopen oud en nieuw drie van gehad waarvan ik er twee in delen heb geknipt voor meer plezier
                    Ook hier 1 keer het schietlont aangestoken per ongeluk het was dat de anderen al op afstand stonden want ik moest hard rennen
                    Maar blijven echt supergave matten maar ik hou ze mooi uitgerold op misschien het einde na dan kan je er veel meer van genieten

                    Comment


                      #55
                      Het staat vast dat wij dit jaar zeker weer gaan en we gaan naar baarle nassau, ik ga zeker weer voor de chains

                      Ik ben zeer benieuwd naar de chain 10.000 als het echt het geld waar is en hij heeft een lekkere lengte neem ik hem mee

                      Ik wil dit jaar zeker de 500 en 240 hebben, die was weer terug gekomen toch ? de 240 ?

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door bermuda boy
                        Het staat vast dat wij dit jaar zeker weer gaan en we gaan naar baarle nassau, ik ga zeker weer voor de chains

                        Ik ben zeer benieuwd naar de chain 10.000 als het echt het geld waar is en hij heeft een lekkere lengte neem ik hem mee

                        Ik wil dit jaar zeker de 500 en 240 hebben, die was weer terug gekomen toch ? de 240 ?
                        die nitraatmat 10.000 kan je niet vergelijken met een chainthunder, de chainthunder is heel wat meer geweld.

                        En wat je zegt over de chainthunder 240sh klopt helemaal, deze zijn tekoop bij zena voor 12 euro.

                        Kruitsnuiver..
                        Once a pyro, always a pyro

                        Comment


                          #57
                          Ik ga morgen van een broer van een vriend van mij een Chainthunder 240 kopen voor 22,50
                          Ik moet hem namelijk snel opnemen voor mijn spreekbeurt bij Nederlands
                          Zijn deze matten erg gevaarlijk,en heeft iemands tips bij het afsteken enzo?


                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
                            Ik ga morgen van een broer van een vriend van mij een Chainthunder 240 kopen voor 22,50
                            22,50 en dan nog een erachter zetten xD maja zal wel xD

                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
                            Ik moet hem namelijk snel opnemen voor mijn spreekbeurt bij Nederlands
                            Zijn genoeg filmpjes van chainthunders te vinden hoor dus waarom wil je hem zelf opnemen???

                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
                            Zijn deze matten erg gevaarlijk,en heeft iemands tips bij het afsteken enzo?
                            Ik zou hem als ik jou was ff verlengen en flink stuk afstand nemen want je hebt er blijkbaar geen weet van hoe hard dit gaat
                            Flink afstandje nemen...

                            Comment


                              #59
                              Weet wel hoe hard dat gaat,en voor een werkstuk is het wel leuk als ik ook op dat filmpje sta
                              En hoe moet ik hem dan verlengen??

                              Comment


                                #60
                                Nou als je toch per se de boete wil riskeren en die 22,50 alleen maar om zelf op een filmpje te staan moet je dat zeker doen
                                Pak een rotje trek de lont erit en plak em op het groen viscolont op de chain...
                                En aansteken met een lont ofzo pas op met aansteker vlam dat je de schietlont niet aansteekt...

                                Comment

                                Working...
                                X