Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2003 - Engeland, Pyrotech

    Knokke-Heist 2003 Internationaal Vuurwerkfestival - Engeland


    Onze aller,aller, aller eerste show gefilmd in Knokke. Deze avond zou Engeland schieten (Pyro-Tech uit Engeland meen ik). op naar knokke dus. Aangekomen in Knokke was het natuurlkijk zoeken naar die ene spelt in een hooiberg, een parkeerplaats! Ondanks al die jaren blijft dat een drama in Knkokke-Heist. Voor ons zelf inmiddels niet meer. Aangezien wij een gereserveerde plaats hebben naast onze film spot muhahaha

    Nadat we gelukkig boven aan de dijk een plekkie gevonden hadden zijn we naar beneden naar het strand gelopen naar het terrein. Ik weet nog goed dat mijn mond open viel van verbazing (zoveeeeeelll!!!). ik was nog nooit zo dicht bij een vuurwerk geweest. Dus ik keek mijn oogjes uit op dat moment. Was overigens goed te horen op camera dat ik me nogal eens verbaasde. Als een kind in een snoepwinkeltje liep ik daar rond.

    de show zelf? Nog steeds denk ik er wel eens aan terug. Het was een mooie show, Alleen stond e wind onze kant op. Dat heeft nogal wat nadelen, een van die nadelen was dat met de rook ook alle troep en uitval jou kant op komt. Dus na 5 minuten had uw schrijver zijn eerste stukkie roet in zijn ogen. Dat deed enorm veel pijn, van schrik liet ik de camera los, gelukkig stond ze op Statief. Verder nadeel van dit alles was, onze auto was na de show 10 tinten donkerder hahaha.

    Maar goed, zoals al eerder aangegeven hebben we deze show gefilmd, je kunt het filmpje *HIER* downloaden. Veel plezier ermee!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik dacht die classics komen langzaamaan in het jaar maar gelijk al zo veel super RedBaron!!
    Over de show....
    Jullie stonden zo te zien behoorlijk dicht bij bracht het gevoel daardoor echt lekker over echt mooi....
    Het begin met de candles vond ik er een beetje klunisg uitzien maja verwend he Zaten wel nog een paar stukjes in die ik een beetje rommelig vond maja af en toe is dat ook best leuk
    Ze hebben zo te zien heel wat blokken gebruikt in de show wat op zich wel goed gedaan is maar misschien iets te veel omdat blokken niet getimed zijn... dat vond ik aan de ene kant wel beetje jammer aan de andere kant ook eens niet zo super getimed is ook wel leuk hehehe
    En dan 5:54 geweldige timing en heeeel wat shells echt heerlijk!!
    En dan die finale er nog achter aan erg goed!!!
    Bedankt RedBaron!

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ook deze show is weer perfect in beeld gebracht.
    Gewoon een hele mooie show die geen moment verveelt.
    Shells zijn helemaal te gek weer in deze film.
    En de finale laat één brok geweld zien. Het vuurwerk spat zo je huiskamer binnen.

    Bedankt Red Baron.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •