Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Battlefield

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Battlefield

    Artikelnummer: 2297BS
    Artikelnaam: Battlefield
    Netto Kruitgewicht: 220 gr.
    Aantal Schoten: 16 Schots
    Aantal Cakes: 1
    Effectomschrijving: Yellow to red w/red tail and time rain. Bleu to red w/red tail and time rain. Green to red and time rain.
    Afmetingen: 125 * 125 * 170
    Stijghoogte:
    Prijs: 17,95
    Verpakkingseenheid: 12/1

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

    Demo 2011:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door bassie1978; 20 September 2011, 12:02.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Mooie label....top gedaan.

    Comment


      #3
      Filmpje
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Laatst aangepast door jawe; 27 September 2010, 18:02.

      Comment


        #4
        De kleuren van hardix komen wel lekker fel over, dat vind ik wel een enorm pluspunt! Echter vind ik ook deze krakelingen () niet goed bij deze cake passen. Daarvoor hadden ze in mijn ogen beter een paar sterren erbij in kunnen gooien

        Comment


          #5
          De kleuren kwamen gisteren ook zeker goed over, meerdere malen besproken gisteren. Ik gaf deze cake toch een +, waarom, het is gewoon een leuke cake voor de adviesprijs van €17,50, die prijs past er gewoon bij.

          Comment


            #6
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            vuurwerkbieb

            Comment


              #7
              mooie cake voor een mooi prijsje kleuren zijn helder en de krakelingen maakt t helemaal af deze komt dit jaar op mn lijst

              Comment


                #8
                lekker veel kruidgewicht voor een adviesprijs van €17,50.

                Comment


                  #9
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #10
                    Ik had 2x de Stardust besteld (Titanium Collectie), maar kreeg 2x deze. Ik stond zelf buiten met 3 volle tassen aan mijn fiets, dus ik vroeg mijn broertje om naar binnen te gaan en te vragen waarom we niet 2x de Stardust kregen. Hij kreeg als reactie dat dit dezelfde pot was... Ik stond versteld! Uiteindelijk is dit echt wel een mooie pot, maar ik had liever 2x een Stardust gekregen om die aan elkaar te knopen.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                      Ik had 2x de Stardust besteld (Titanium Collectie), maar kreeg 2x deze. Ik stond zelf buiten met 3 volle tassen aan mijn fiets, dus ik vroeg mijn broertje om naar binnen te gaan en te vragen waarom we niet 2x de Stardust kregen. Hij kreeg als reactie dat dit dezelfde pot was... Ik stond versteld! Uiteindelijk is dit echt wel een mooie pot, maar ik had liever 2x een Stardust gekregen om die aan elkaar te knopen.
                      volgens mij is de stardust heel anders dan de battlefield hele andere effecten dus weet niet hoe die winkelier daar bij kwam :O :S

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door lwd gast Bekijk bericht
                        volgens mij is de stardust heel anders dan de battlefield hele andere effecten dus weet niet hoe die winkelier daar bij kwam :O :S
                        Ik vraag het me ook nogsteeds af, maarja, het is gebeurt! Volgende keer loop ik zelf wel even naar binnen, ondanks 3 volle tassen aan mijn stuur.

                        Comment


                          #13
                          film toegevoegd:
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #14
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            vuurwerkbieb

                            Comment


                              #15
                              Vind de naam echt totaal niet passen bij het label, verder prima cake.
                              Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

                              Comment

                              Working...
                              X